Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 104 EersteEerste ... 9101112132161 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #101

    Standaard

    Hoi Nicole,

    Als je de 10-daagse Disney Park hopper - Water Park Fun & More koopt (10 x de parken + hopper + 5 extra's) dan ben je op een paar centen na, even veel kwijt als de 14 dagen Ultimate ticket. Het verschil bij de Ultimate ticket zit hem dan in de onbeperkte extra's die je kunt doen + 4 dagen meer parken. Ik zou zelf met 'maar' 5 extra's bijv. niet naar Disney Wide World Sport gaan, maar bij de Ultimate tickets doe je dat veel gemakkelijker.

    De 21 dagen Ultimate ticket kost per persoon € 22 meer.

    Kijk zelf even bij www.undercovertourist.com voor de exacte prijzen.

    Wij gaan zelf in juli 2007 voor 4 weken en ik denk te gaan voor de 21-dagen Ultimate tickets + 14 dagen Orlando flex tickets. Dit is dus theoretisch 5 weken toegang, maar ik betaal liever iets meer dan elke dag te moeten 'haasten'. Even binnenwippen wanneer je zin hebt, vind ik wel erg lekker. De kinderen zijn dan 7 en 9 jaar, maar in de hitte van de middag even naar het hotel / villa om te rusten of even naar Blizzard of iets dergelijks lijkt mij relaxt.

    Groeten,

    Richard
    Van een ander forum misschien is dat ook voor jullie interessant?

  2. Top | #102
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard

    Kijk hier : http://www.undercovertourist.com/uni...kets/?curr=eur

    Voor alle varianten, ook de "engelse" 14 en 21 day ultimate ticket staat erbij, die niet door nederlandse tour opperators gebruikt mag worden, maar wel door de nederlandse particulier besteld mag worden.

    Met deze ticket kun je dus 14 of 21 dagen eindeloos hoppen, als voorbeeld :

    Je begint met zwemmen in Blizzard Beach, wilt de parade zien in Magic Kingdom, het vuurwerk in Epcot, en 's avonds nog Pleasure Island.

    Volgens velen is de boven genoemde firma erg betrouwbaar.

    Jeroen
    [/url]
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  3. Top | #103
    Newbie Spocky's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Disneyfan1970
    Kijk hier : http://www.undercovertourist.com/uni...kets/?curr=eur

    Voor alle varianten, ook de "engelse" 14 en 21 day ultimate ticket staat erbij, die niet door nederlandse tour opperators gebruikt mag worden, maar wel door de nederlandse particulier besteld mag worden.

    Met deze ticket kun je dus 14 of 21 dagen eindeloos hoppen, als voorbeeld :

    Je begint met zwemmen in Blizzard Beach, wilt de parade zien in Magic Kingdom, het vuurwerk in Epcot, en 's avonds nog Pleasure Island.

    Volgens velen is de boven genoemde firma erg betrouwbaar.

    Jeroen
    [/url]
    Bedankt voor de link Jeroen, ik heb de tickets maar meteen besteld

  4. Top | #104
    Newbie Spocky's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spocky
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Disneyfan1970
    Kijk hier : http://www.undercovertourist.com/uni...kets/?curr=eur

    Voor alle varianten, ook de "engelse" 14 en 21 day ultimate ticket staat erbij, die niet door nederlandse tour opperators gebruikt mag worden, maar wel door de nederlandse particulier besteld mag worden.

    Met deze ticket kun je dus 14 of 21 dagen eindeloos hoppen, als voorbeeld :

    Je begint met zwemmen in Blizzard Beach, wilt de parade zien in Magic Kingdom, het vuurwerk in Epcot, en 's avonds nog Pleasure Island.

    Volgens velen is de boven genoemde firma erg betrouwbaar.

    Jeroen
    [/url]
    Bedankt voor de link Jeroen, ik heb de tickets maar meteen besteld
    Helaas lukt het niet om deze kaarten te bestellen. Ik heb vandaag bericht gekregen dat de 14 en 21 dagen tickets alleen te bestellen zijn als je een "UK of Ireland resident bent. We hebben intussen een mailwisseling op gang gebracht met "undercovertourist" om eens te kijken welke mogelijkheden er dan zijn.

  5. Top | #105

    Standaard

    Helaas lukt het niet om deze kaarten te bestellen. Ik heb vandaag bericht gekregen dat de 14 en 21 dagen tickets alleen te bestellen zijn als je een "UK of Ireland resident bent. We hebben intussen een mailwisseling op gang gebracht met "undercovertourist" om eens te kijken welke mogelijkheden er dan zijn.
    Je kunt de 14 en 21-day Ultimate tickets wel bestellen bij http://www.mercurytravel.net. Ze zijn hier zelfs iets goedkoper (met de huidige euro/pond/dollar koers), maar je betaalt wel verzendkosten.
    Wij hebben hier onlangs 21-day tickets besteld en we kregen ze al na 4 dagen binnen.

  6. Top | #106
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Disney tickets: duurder

    Hallo alemaal,
    Ik heb net op een ander forum gelezen dat de parken per 1 April duurder gaan worden.
    Weet iemand hier meer van.
    Anders moeten we snel gaan boeken.

    Wie weet hier meer van :shock:


    Tekst ander forum:
    Bij de nieuwsbrief van americanvacations zag ik dat de entree tickets ongeveer 10 tot 40euro per persoon duurder gaan worden, per ingang van 1 april aanstaande. Dus wees er nog snel bij ,dit kan je veel schelen!
    Groetjes Niccop
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  7. Top | #107
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Zelf maar even de informatie erbij gezocht

    Prijzen Disneypassen

    Per 1 april a.s. worden de passen van Disney tussen € 10 en € 40 per pas duurder. Indien u nog gebruik wilt maken van de huidige prijzen dan dient u de passen voor 29 maart as. bij ons te bestellen (en te betalen). Zolang u een pas niet voor de eerste keer heeft gebruik blijft deze geldig. Dus als u denkt om een pas in het jaar 2012 voor de eerste keer te gebruiken dan kunt u deze nu tegen de oude prijs kopen en dan gebruiken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #108
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit
    Zelf maar even de informatie erbij gezocht

    Prijzen Disneypassen

    Per 1 april a.s. worden de passen van Disney tussen € 10 en € 40 per pas duurder. Indien u nog gebruik wilt maken van de huidige prijzen dan dient u de passen voor 29 maart as. bij ons te bestellen (en te betalen). Zolang u een pas niet voor de eerste keer heeft gebruik blijft deze geldig. Dus als u denkt om een pas in het jaar 2012 voor de eerste keer te gebruiken dan kunt u deze nu tegen de oude prijs kopen en dan gebruiken.
    Hallo Njit,
    Vlg's mij heb je deze info van hetzelfde forum, ik kwam je daar ook ergens tegen :lol:


    Als ik het goed begrijp ASAP bestellen :?:

    Als je tickets online bestelt bij Disney, kun je deze thuis laten bezorgen of ter plaatse afhalen.
    Wie heeft hier ervaring mee :?:
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  9. Top | #109
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers
    Hallo Njit,
    Vlg's mij heb je deze info van hetzelfde forum, ik kwam je daar ook ergens tegen :lol:


    Als ik het goed begrijp ASAP bestellen :?:

    Als je tickets online bestelt bij Disney, kun je deze thuis laten bezorgen of ter plaatse afhalen.
    Wie heeft hier ervaring mee :?:
    Nee hoor, even gekeken bij de Nieuwsbrief van American Vacations (http://www.americanvac.nl/index.php?...=143&Itemid=81). Het vreemde is alleen dat ik bij American Estates, Undercover Tourist, AllEars nergens iets kan vinden over een komende prijsstijging. ..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #110
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    1april daar heb ik ook wel een iets over gehoord



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •