Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 92 van de 104 EersteEerste ... 42829091929394102 ... LaatsteLaatste
Resultaten 911 tot 920 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #911
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob gertsen Bekijk Berichten
    of moet je daarvoor ergens anders naartoe?
    Nee hoor, voor je het park in kunt, gaat je ticket door een apparaat dat de gegevens op de strip uitleest en wordt je vingerafdruk afgenomen en aan de kaartgegevens gekoppeld. Bij ieder volgend bezoek worden deze gegevens opnieuw uitgelezen en vergeleken en wordt je tegoed op de kaart per dag met één verminderd. You're all set sir, have a magical day!
    Laatst gewijzigd door Teleton; 26-04-09 om 15:51. Reden: per dag



  2. Top | #912
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Berichten
    11

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Je steekt je ticket in de machine bij de inkom en dan leg je je vinger op de scan. Allemaal in 1 moeite.

    Tip voor Blizzard : als je aankomt rond een uur of 2-3 doorrijden tot vlakbij de ingang. Meestak zijn er daar al wat plaatsjes vrij.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-09 om 07:18. Reden: full quote eruit

  3. Top | #913
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    14

    Standaard tickets via mapleleaf bestellen

    Wie heeft ervaring met onderstaande site www.mapleleaftickets.com :?:, is dit save? tickets kunnen in het hotel worden agegeven waar we logeren, gaat dit altijd goed? ik wil best voor KSC dit uitproberen, maar tickets voor Disney etc (toch een stukje duurder) vind ik het eng, want bij wie kan ik reclameren als er iets mis gaat.
    vertrek op 20 mei a.s :razz:

  4. Top | #914
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: tickets via mapleleaf bestellen

    Je kunt eigenlijk geen bedrijf vinden wat meer betrouwbaar is dan Maple Leaf...
    Het bestaat al meer dan 20 jaar (op hetzelfde adres)

    Echter zij sturen geen kaartjes op naar Nederland...
    Wij halen daar al jaren onze kaartjes...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  5. Top | #915
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: tickets via mapleleaf bestellen

    Ik haal ze daar altijd op. Achter de balie staat ook een groot bord met 'gate price' en hun prijs. Als je echter voor Disney parken 1 dag naar een park wilt, is het goedkoper om het bij Disney zelf te kopen ipv daar, maar dat geeft de medewerker daar ook gewoon eerlijk toe. Wordt pas goedkoper bij een x aantal dagen.

    Als je een auto hebt, kan je dus net zo makkelijk langs rijden bij ze op de 192, als je bang bent om van te voren een groot bedrag af te tikken.

  6. Top | #916
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    23

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Wij zijn ook alvast wat aan het uitkijken om zomer 2010 naar Florida te reizen. We willen met 2 kinderen van (tegen dan) 11 en 9 natuurlijk de Disneyparken doen. Ik zie stilaan de bomen door het bos niet meer met al die soorten tickets. Welke kenner kan mij zeggen voor welke optie ik best kies?
    We zouden de 4 disney parken willen doen en zeker 1 waterpark. Elke dag 1 park lijkt ons prima, maar misschien wordt het soms te druk en kan je dan beter naar een ander park trekken, dan hebben we toch de hopper functie nodig denk ik (of is druk in elke park dan even erg...)
    Moet je zelf naar het andere park rijden en weer parkeerkosten betalen? of kan je zo van het ene naar het andere park?
    De grote parken zullen we wel een dag zoet mee zijn, maar de waterparken misschien niet? ga je daar dan beter 's ochtends of 's avonds naar toe?

    Als ik bv ij orlando ticket deals kijk heb je een ultimate ticket voor 14 dagen. Heb ik het goed dat je hiermee 14 dagen kan doen wat je wil? of kan je elk park maar 1 keer in?

  7. Top | #917
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liesbetv Bekijk Berichten
    Welke kenner kan mij zeggen voor welke optie ik best kies?
    De vragen die je stelt zijn wel begrijpelijk, maar kwamen hier al zo vaak aan de orde dat ik zal volstaan met het verwijzen naar de topics waar je het antwoord kunt lezen. Wanneer je dan over een bepaald onderwerp nog vragen hebt, kan je het best even met de zoekfunctie proberen of je het antwoord kunt vinden, lukt dat niet, dan kan je altijd nog om uitleg vragen.

    Over de verschillende mogelijkheden van de tickets (echt niet zo ingewikkeld als je nu denkt) vind je hier heldere informatie. Ook vind je hier een handig excelbestand waarin je al je gegevens kunt invoeren en zelf een prijsvergelijking van de verschillende populaire aanbieders kunt maken.

    Over de parkeerkosten is ook al veel geschreven, nu begrijp ik best dat je dit misschien niet direct zo 1,2, 3, kunt vinden. Met de zoekfuntie op 'parkeerkosten' kwam ik toch al snel hier uit. Oefen zelf eens en ontdek het verschil tussen "discussies" en 'berichten" tonen in de zoekfunctie.

    Over de drukte in de parken lees je hier vast meer en over het vervoer binnen WDW vind je hier veel informatie. Als je je echt goed wilt voorbereiden zou je wat meer kunnen lezen over Tour Guide Mike of bestel de Disney Vacation Planning DVD.

    De vraag of je beter 's ochtends of 's middags naar een waterpark kunt gaan, of toch maar een hele dag, hang ook weer van heel veel verschillende factoren af. Het weerbericht is er maar één, want als er onweer wordt verwacht sluit Disney de zwemparken....Mijn persoonlijk ervaring met kinderen van deze leeftijd is dat je er met gemak één volle dag per park kunt doorbrengen...

    Conclusie is dus eigenlijk dat je je voor en geslaagde Disneyvakantie persoonlijk goed moet voorbereiden en dat de hulp van de zogenaamde "kenners' niet veel meer kan zijn dan "wegwijzer". Er zit dus maar één ding op: zorgen dat je zelf een kenner wordt! De keuze voor een van de mogelijkheden is zo persoonlijk dat een 'andere' kenner je wel kan helpen, maar de keuze maak je echt beter zelf. Veel plezier en succes met de voorbereidingen!



  8. Top | #918
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Zele OOST-VL
    Berichten
    203

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Hoy,

    Heb een vraagje over de site van disney,
    Als ik men tickets via daar bestel de 'will call' keuze hoe gaat die in zijn werk?
    Krijg ik dan tevens al een voucher ofzo of wat moet ik dan doen?

    Verder als ik het goed begrijp koop ik me bv een 10daagse magic your way with hopper and more fun en bla bla bla... .
    Is dit dan in die 14dagen dat ik Tien dagen de grote parken kan doen en Tien dagen de kleine parken dus?
    Dus ik zou tien pretparken kunnen doen in die periode en dan nog eens 4 waterparken?

    groetjes!

  9. Top | #919

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Will Call kaartjes kun je bij de kassa's ophalen (wordt aangegeven op bordjes).
    De 10-daagse magic your way with hopper and more fun houdt in dat je binnen 14 dagen 10 dagen onbeperkt toegang hebt tot alle Disney Theme Parks (MK/Studios/AK/EPCOT) en 10 keer toegang tot de waterparken, Quest of Wide World of Sports.

  10. Top | #920
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: MYW tickets 14 dgn geldig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meh1965 Bekijk Berichten
    Is er een andere oplossing voor ons "probleem" of zijn de no expiration tickets onze enige optie?
    Heb je de prijs van de NE tickets al vergeleken met de prijs van de Ultimate tickets? Uit de onvolprezen prijsvergelijking van Michael66:

    Voor de ultieme Disney-belevenis bestaat er ook nog zoiets als "The Ultimate Ticket", o.a. te bestellen bij UnderCoverTourist. Met dat ticket kun je 14 ($359/317) of 21 dagen ($391/351) ALLE Disney-parken en plus-opties in. Voor slechts een paar eurootjes extra (t.o.v. de 10-daagse Hopper+WF&M) kun je 2 of drie weken helemaal "los" gaan .....





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •