Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 67 van de 104 EersteEerste ... 1757656667686977 ... LaatsteLaatste
Resultaten 661 tot 670 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #661
    Vaste Bezoeker Tielemans's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    65

    Standaard Re: Auto of Disney transport

    ik ken alleen het disneytransport systeem want we hebben daar nooit een auto.. maar ik vind het wel ideaal. oke soms moet je even wachten maar het is relaxt en best snel.
    vorige keer zaten we in pop century...en het was verschrikkelijk leuk: in een donkere bus van een park naar het hotel: ze draaiden allemaal muziek uit de 40-90e jaren en de amerikanen waren vaak met zijn allen aan het zingen in de bus.....erg sfeer verhogend. :razz:verder gingen we wel eens van epcot met de monorail naar magic kingdom en deden dan grand floridian aan... ff de nieuwsgierigheid bevedrigen....ops:

  2. Top | #662

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Hallo allemaal,
    volgend jaar maart gaan wij 3 weken naar orlando en we willen dan ook zoveel mogelijk van de parken zien. nu kijk ik op de site van undercouver tourist en zo'n ultimate ticket lijkt me wel wat. daar staat echter bij uk en ireland only.
    kan je dit ticket dan alleen maar bestellen als je daar woont?

    Groetjes,

    Cynthia

  3. Top | #663
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Nee, gewoon bestellen en ze sturen het gewoon naar je op.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #664
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Hier in Orlando bieden ze allemaal tickets voor 25 dollar aan als je eerst een hoteltour met ze doet. Heeft iemand hier ervaring mee??? Ik vertrouw dat soort dingen nooit zo maar scheelt wel 100 dollar voor 2 personen....

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  5. Top | #665
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilssse Bekijk Berichten
    Ik vertrouw dat soort dingen nooit zo maar scheelt wel 100 dollar voor 2 personen....
    In sommige reisverslagen heb ik wel gelezen dat dit wordt gedaan. Als je het niet erg vindt om een ochtendje of middagje achter een verkoper aan te hobbelen, schijnt het niet echt vervelend te zijn. Ontbijtje of lunch schijnt vaak inbegrepen te zijn. Voor zover ik heb onthouden, zijn de verkopers niet echt aggressief en gaat het er ontspannen aan toe.

    Eigen ervaring heb ik er niet mee, ik voel er zelf helemaal niets voor en betaal liever voor mijn tickets. Vrijheid, blijheid! Fijne vakantie verder, we lezen het wel in jullie leuke verslag...



  6. Top | #666
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meh1965 Bekijk Berichten
    Ik weet ook wel dat niemand in de toekomst kan kijken ...
    Je zegt het zelf al. Je zult zelf de afweging moeten maken of je het risico van een daling van de dollarkoers (of stijging) wilt lopen.

    Eén ding dat ik je wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan zeggen is dat Disney de prijs van de tickets gaat verhogen tussen nu en april volgend jaar. Neem dat ook mee in je afweging.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #667
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    33

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Weet iemand of de kaartjes die je nu koopt volgend jaar dan nog geldig zijn? M.a.w. Hoe zit het met de expiration date?

    Als ik het me goed herinner waren de kaartjes die ik voor de meivakantie had gekocht via undercovertourist tot eind dit jaar te gebruiken.

    groetjes, Marja

  8. Top | #668
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Kaartjes zijn onbeperkt geldig zolang je ze nog niet gebruikt hebt. Dus vandaag gekochte kaartjes die je over tien jaar voor het eerst gebruikt: no problem!

    Vanaf het moment dat je met je kaartje voor het eerst een park ingaat is het 14 dagen geldig. Tenzij je de non-expiration optie erbij hebt gekocht, dan blijven alle resterende dagen geldig tot ze op zijn, al duurt tien jaar dan is dat geen enkel probleem.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #669
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Er zal in augustus weer een prijsverhoging aankomen.

    Tja je moet voor jezelf afwegen, of de prijsverhoging nemen en dan gokken op een gunstigere dollarkoers, of nu kopen en dan geen prijsverhoging hoeven te betalen en mss een hele gunstige dollarkoers hebben op het moment dat je gaat (kun je in ieder geval daar van die gunstige koers genieten).....

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  10. Top | #670
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Je kunt ze alleen maar in US$ bestellen. Je hebt wat dat betreft helemaal geen keuze. De koers die je krijgt (en wat je dus in € betaalt) hangt helemaal af van de CC die je hebt en de koers die daar wordt aangehouden.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-07-08 om 20:43.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •