Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 49 van de 104 EersteEerste ... 3947484950515999 ... LaatsteLaatste
Resultaten 481 tot 490 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #481
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door weasel Bekijk Berichten
    Ik heb eens eventjes voor ons gekeken via het bestandje door naar ticketmania.
    Daar heb ik het volgende gevonden: 4* 314 USD = 1256 USD (7 Day Magic Your Way Hopper & Visits Expiration Adult) omgerekend 857.37 Euro. Klopt dit een beetje en is dus alles inbegrepen incl. verzending naar Belgie?
    Zie het bestandje. Voor het omrekenen naar Euro: het is maar net welke koers je opgeeft. Voor verzendkosten: zie mijn post van 14-1 hierover.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door weasel Bekijk Berichten
    Het is de eerste keer dat we gaan dus graag eventjes bevestiging door de ervaren leden :lol:
    Daar is nou net het bestandje voor .... ](*,)Maar ja, ik ben dan ook nog niet zo ervaren.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door weasel Bekijk Berichten
    Nog een vraagje om te eindigen, ik heb ook gekeken voor de kindjes maar daar staat bij van 3 tot 9. dus mag ik ervan uitgaan daar onze kindjes 2 en 1.5jr zijn dat ze nog gratis binnenmogen?
    Ja.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door weasel Bekijk Berichten
    Nog wat extra info we gaan van 09/03 tot 19/03 met 4 adults en 2 kindjes van 2 en 1.5 jaar. Zijn de temp. in die periode nog hoog genoeg om de waterparken te doen?
    Over het weer nu en gedurende het jaar vind je alles in de Florida FAQ op dit forum.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #482
    Regelmatige Bezoeker Boterletter's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Heemstede
    Berichten
    47

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marjol Bekijk Berichten
    Heeft iemand al wel eens besteld bij Ticketmania? Het lijkt allemaal zo mooi...
    Woensdag (9/1) besteld, vandaag (17/1) ontvangen in een stevige kartonnen enveloppe inlcusief een stapel foldertjes van attracties.

    Communicatie verliep perfect(bevestiging bestelling, bevestiging dat de tickets daadwerkelijk verzonden waren + mailtje van USPS dat er een enveloppe naar me onderweg was met trackingnummer).
    Laatst gewijzigd door Boterletter; 17-01-08 om 18:56.
    Florida: 1995, 1996, 1997, 1999, 2003, 2004, 2008, 2011, 2012, 2015, 2016, ​2019
    New-York: 1988, 2000, 2004. California: 2002, 2003. Nevada: ​2018. Indiana: 2009. Colorado: 2002 Texas: 2001, 2003, 2018. Illinois: 1988. Georgia: 1999. Ohio: 1988, 1991


  3. Top | #483
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Belgie,Steenokkerzeel
    Berichten
    10

    Standaard

    Ben nog even in het bestandje gaan kijken en de huidige koers ingegeven voor mijn bestelling. Daar loopt er volgens mij iets mis ik heb tickets besteld bij Ticketmania en het tarief voor 7 dagen klopt perfect maar als je in het bestandje ingeeft voor 6 dagen dan geeft hij een te goedkoop tarief want op de site bij ticketmania is een 6 daagse pas duurder dan een 7 daagse. Klopt dit een beetje of zit er weer naast.:^o

    Het gaat hier over de Hopper + WaterFun&More
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-01-08 om 17:23.

  4. Top | #484
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Of je het mis hebt .... :-?

    In het bestandje heb ik het laagste bedrag gezet voor het aantal dagen dat je Disney wilt bezoeken, niet voor het x-aantal dagen dat een ticket geldig is. Dat wil dus niet altijd zeggen dat je een ticket met dat aantal dagen moet kopen, want - zoals ik al eerder/vaker in dit topic meldde - om een waarschijnlijk heel domme reden zijn de tickets met meer dagen soms goedkoper.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #485
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    28

    Standaard Souveniersshops en Disney tickets

    Hallo,
    Je ziet in Kissimmee bij heel veel souveniersshops dat ze ook allerlei tickets voor o.a Disneyworld enzo verkopen(Volgens mij ook nog behoorlijk goedkoper dan in de parken zelf)Nou vraag ik me af of dit soort kaarten wel zo "veilig"zijn om aan te schaffen.Wel of juist absoluut niet doen???
    Wie heeft hier ervaring mee????
    Groetjes Fam.Tanzer die 27 april 2008 weer naar Orlando gaan.
    Mister Tanzer!!\\/

    Florida:1996/1997/1999/2000/2003/2004/2006/2007/2008/2010/2013
    New York: 2007/2009/2011/2013 Las Vegas: 1996/2005 Rondreis zuidwesten: 2001/2007/2009/2011

  6. Top | #486
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Re: Souveniersshops en Disney tickets

    Bij de meeste verkopers zit een addertje onder het Floridiaanse gras. Je moet namelijk eerst naar een timeshare bijeenkomst waar je veel tijd kwijt bent en waar ze op opdringerige irritante manier je een timeshare proberen aan te smeren.
    Mijn advies.....niet doen. Alleen in hotels en appartementencomplexen is het "veilig". Als de prijs erg laag is, zit er iets achter.

    Walter ::

  7. Top | #487
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    41

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Ik twijfel of ik de tickets bij ticketmania ga bestellen of gewoon bij Tui. Prijs maakt wel wat verschil maar niet heel veel. Ik vind het eng om zo via internet te bestellen maar ik lees toch goede berichten bij iedereen dus wellicht dat ik het ook maar eens ga doen.

  8. Top | #488
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Ja klopt via internet kan eng zijn
    Maar dan hebben we het over ebay ed, koop daar nooit ik zeg nooit tickets.

    Maar de sites hierboven beschreven en genoemd zijn allemaal stuk voor stuk bekenden zeg maar.
    Veel mensen zijn je al voorgegaan en hebben goede ervaringen hiermee, daarnaast is het zo dat Michael je heus niet zomaar ergens heen stuurt.

    Durf je nog steeds niet zo goed, kun je altijd zeggen ik doen AE of AV dat is wel via internet maar wel in nederland.....

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  9. Top | #489
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    41

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    AV vind ik duurder . 196 euro voor magic + hopper 4 dagen . bij tui 185 euro en dan krijg ik 7 dagen
    Seaworld en universal zijn ook enkele euro's duurder dan bij Tui.
    Ik ga ticketmania nog maar eens berekenen en als dat dan minder dan 10 euro scheelt met tui dan boek ik gewoon vanuit nederland en anders bij ticketmania.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-08 om 11:22. Reden: quote eruit

  10. Top | #490
    Regelmatige Bezoeker famdr's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    urk
    Berichten
    31

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    hallo,
    Ik zit nu te kijken hoe dat gaat met de disney tickets en bij ticketmania beland ,en zoals ik daar lees staat er 3 dgn kopen en 2 dgn extra krijgen bv bij de base ticket.
    Ik zie door de bomen het bos niet meer zoveel tips en zo, het bestand van michael heb ik door hoe dat werkt [is erg handig trouwens].

    Wij willen naar 3 disney parken en ook naar een waterpark en ook naar seaworld en gatorland leek ook leuk en naar het strand en een winkelcentrum [weet niet hoe dat heet daar] hoe kan ik dan het beste doen? is mijn vraag.

    Gr astrid



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •