Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 48 van de 104 EersteEerste ... 3846474849505898 ... LaatsteLaatste
Resultaten 471 tot 480 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #471
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Er bestaan geen combinaties tussen Disney en Universal, je zult dus losse tickets moeten kopen.

    Je kunt je kaartjes het beste via internet kopen, is altijd goedkoper, tenzij je maar één dag naar Disney wil gaan.

  2. Top | #472
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Hey Michael (en natuurlijk alle anderen),

    Wij waren gisteren op de vakantiebeurs in Utrecht en daat ben ik bij een stand geweest www.themeparkticketsdirect.com (ze stonden hier voor het eerst)
    Ik heb daar een folder meegenomen en volgens mij zijn de prijzen voor de parken goed. Ze hebben niet alleen de Disneytickets maar ook zele andere zoals bijvoorbeeld Orlando flex tickets, Seaworld, Discovery Cove, Kennedy Space Dinner Shows, en ook tickets voor shows en parken in andere landen.
    Ik heb nog geen tijd gehad om alles goed met elkaar te vergelijken maar ze geven wel een laagste prijs garantie.
    Michael, misschien kun jij hier eens naar kijken? (voor de Disneytickets) volgens mij is het een goede aanbieder.

    Nicole

  3. Top | #473
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kol Bekijk Berichten
    Wij waren gisteren op de vakantiebeurs in Utrecht en daat ben ik bij een stand geweest www.themeparkticketsdirect.com (ze stonden hier voor het eerst).
    Altijd goed als er weer een nieuwe aanbieder bijkomt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kol Bekijk Berichten
    Ik heb daar een folder meegenomen en volgens mij zijn de prijzen voor de parken goed.
    Ben ik niet helemaal met je eens. Ik heb even naar de prijs van een 10-daags base-ticket gekeken en daarmee zijn ze (voor volwassenen) met hun € 165 al €10 duurder dan bijv. AE en bijna €20 duurder dan Undercovertourist (prijs in dollars tegen huidige koers van 1,48995.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kol Bekijk Berichten
    Ze hebben niet alleen de Disneytickets maar ook zele andere zoals bijvoorbeeld Orlando flex tickets, Seaworld, Discovery Cove, Kennedy Space Dinner Shows, en ook tickets voor shows en parken in andere landen.
    Daar zijn ze niet de enige in. Bijna alle aanbieders die ik in het bestandje opgenomen heb bieden dit ook aan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kol Bekijk Berichten
    Ik heb nog geen tijd gehad om alles goed met elkaar te vergelijken maar ze geven wel een laagste prijs garantie.
    Heb even hun algemene voorwaarden bekeken en die prijsgarantie is beperkt tot aanbieders van tickets in de UK & Ireland". Tja, dan houd je alle aanbieders in de VS die ook naar NL versturen buiten de garantie ....
    Met die garantie zijn ze overigens ook ze niet de enige. Bijv. AE biedt dit ook. En ik ben nooit zo voor zo'n laagste prijs garantie. Dat betekent namelijk dat je je voorwerk niet goed hebt gedaan, en het wordt je nog wel zo gemakkelijk gemaakt (door mij) met het vergelijkingsbestandje.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kol Bekijk Berichten
    Michael, misschien kun jij hier eens naar kijken? (voor de Disneytickets) volgens mij is het een goede aanbieder.
    Ik ben niet zo enthousiast over de website. Ik vind de website veel minder overzichtelijk dan die van de meeste andere aanbieders. Allereerst willen ze je reisdata weten (wat moeten ze daar mee?) en vervolgens is het lastig om een goed prijsoverzicht te krijgen. Zo is het lastig om zelf te vergelijken of het misschien gunstiger is om wat meer of minder dagen te nemen, of wat het kost als je al dan niet de hopper of WF&M optie erbij neemt.

    Dan de Algemene voorwaarden nog een keer. Ze hebben wel een Nederlandstalige website, maar de voorwaarden zijn geheel in het Engels. Da's dan weer jammer. En ook dat er alleen maar wordt verwezen naar "UK & Ireland", terwijl ze blijkbaar ook de Nederlandse en Duitse markt willen aanboren.
    Datzelfde "taalprobleem" geldt ook voor de onderdelen "Over ons".

    Wat me ook opvalt is dat er geen adres in Nederland wordt opgegeven. Onder "contact" staat wel een Nederlands telefoonnummer (020- etc), maar niets. Via diverse websites heb ik geprobeerd te achterhalen wie er achter dit telefoonnummer zit, echter zonder resultaat.

    Wat mij betreft dus (nog) geen doorslaand succes, maar zeker een aanbieder om in de gaten te houden als er verbeteringen op de website komen.

    NB: Bovenstaande is mijn mening c.q. zijn mijn bevindingen op basis van toch een behoorlijke ervaring. Maar uiteraard kan iedereen hierover anders denken, lang leve de vrijheid!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #474
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Hey Michael,

    Heel helder wat je hier schrijft. Een aantal punten ben ik het dan ook zeker met je eens. Website is inderdaad niet overzichtelijk en wat ze met de reisdatum willen snap ik ook niet helemaal (misschien dat dit standaard wordt gedaan omdat ze ook tickets verkopen waar je bij moet reseveren voor een bepaalde voorstelling). De folder die ik gekregen heb is dit wel (overzichtelijk). Ik wil wel een folder naar je opsturen als je dit prettig of overzichterlijker vindt.
    Ik had alleen de 10 daagse hopper met fun en more (omdat ik hier zelf in ben geintresseerd) vergeleken en daar waren ze even duur als de goodkoopste van de andere aanbieders (€226,-) Het waren de nieuwe tickets (10+10)
    Ik ben het ook met je eens dat ik graag wil zien wie (en welk adres) er achter een telefoonnummer zit.
    Op de folder staat in het Nederland: (ik citeer)
    Prijsgarantie: Als u dezelfde tickets op een andere website van een officiële ticketleverancier (touroperators uitgesloten) voor een lagere prijs vindt, e-mail of bel ons en we garanderen u een betere prijs.
    Dit lijkt me toch wel duidelijk.

    Nicole

  5. Top | #475
    Regelmatige Bezoeker Boterletter's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Heemstede
    Berichten
    47

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Opvallend:
    Ik ben bezig het bestandje te updaten, en kom enkele opvallende zaken tegen:
    • Ticketmania levert de nieuwe WF&M-tickets voor de oude prijs! Vreemd: de 6-daagse Hopper+WF&M voor volwassenen is goedkoper dan de 3-, 4- en 5-daagse. Dat geldt ook voor het 7-daagse kinderkaartje, dat goedkoper is dan de tickets met minder dagen. En tijdelijk geen verzendkosten (normaal is dat $10).
    Dat van de 6 daagse Hopper+WF&M was mij ook opgevallen. Wat ik vreemd vond is dat de "child" versie van dit ticket $ 35 duurder is dan de "adult" versie. Ik heb dan ook afgelopen week 4 "adult" tickets i.p.v. 3 + 1 besteld. Als ik beter had opgelet had ik nog $ 9 kunnen besparen door een 7 daags "child" ticket te bestellen :-).

    Overigens was de middenkoers (b.v. NOS TT 502) op die dag nét onder de € 1.48 en werd er op mijn Postbank creditcard met € 1.45 gerekend, wat ik een schappelijke koers vind.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marjol Bekijk Berichten
    Heeft iemand al wel eens besteld bij Ticketmania? Het lijkt allemaal zo mooi...
    Ik laat het je weten als ik ze ontvangen heb.
    Florida: 1995, 1996, 1997, 1999, 2003, 2004, 2008, 2011, 2012, 2015, 2016, ​2019
    New-York: 1988, 2000, 2004. California: 2002, 2003. Nevada: ​2018. Indiana: 2009. Colorado: 2002 Texas: 2001, 2003, 2018. Illinois: 1988. Georgia: 1999. Ohio: 1988, 1991


  6. Top | #476
    Regelmatige Bezoeker simoontje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    16

    Standaard Annuleren van toegangskaartjes

    Graag willen wij toegangskaartjes via internet boeken (bijv. bij undercovertourist).

    Weet iemand hoe dat in z'n werk gaat indien men moet annuleren?
    Kan je dan er nog iets voor terug krijgen? (heb wel op hun site gekeken maar mijn engels is niet zo goed/ ik wil het zeker weten vandaar).:-k

  7. Top | #477
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Annuleren van toegangskaartjes

    Nee je krijgt van hun niks terug.
    De kaartjes die je koopt hebben ook geen verloop datum ofzo dus mocht je moeten annuleren kun je altijd ze volgend jaar nog gebruiken.

    De enige die misschien wat terug geeft is je annuleringsverzekering maar dat ligt aan de voorwaarden.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  8. Top | #478
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Annuleren van toegangskaartjes

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvet Bekijk Berichten
    Nee je krijgt van hun niks terug.
    Da's niet juist Yvet. Net als de meeste andere aanbieders van tickets heeft Undercovertourist een Refund Policy, oftewel een geld-terug-regeling. Die staat onderaan de pagina met de ticketprijzen:
    Refund Policy

    Attraction ticket purchases are refundable (except Cirque du Soleil - La Nouba). Even if tickets have been shipped (only un-used tickets will be refunded).
    • The Best Refund Policy in the business
    • Common sense business practices are used when dealing with your request.
    • A re-stocking fee of 5% of the total order amount will be charged. This covers shipping, handling & the processing fees associated with accepting your credit card.
    • Expired tickets or any ticket not currently sold on our web site cannot be refunded.
    • Hurricane Guarantee
      If your vacation is cancelled as a direct result of a hurricane then you can get a 100% refund on your returned and unused tickets.
    Oftewel (zoals ze het zelf noemen):
    • de beste geld-terug-regeling (ik weet niet of dat echt zo is).
    • aanvragen worden met gezond verstand afgehandeld.
    • vanwege gemaakte kosten voor verzending, afhandeling en zo wordt 5% van de waarde van de tickets ingehouden, je krijgt dus 95% terug.
    • op verlopen tickets of tickets die niet (meer) worden verkocht krijg je geen geld terug.
    • als je je tickets annuleert vanwege een hurricane (een echte, dus niet de dreiging van of je eigen angst voor een hurricane) krijg je 100% terug.
    Een behoorlijk goede regeling! De meeste andere aanbieders van tickets hebben een vergelijkbare regeling, waarbij de "restocking-fee" echter meestal iets hoger ligt, rond de 10% van het aankoopbedrag.

    Het is overigens wel belangrijk om goed de voorwaarden te begrijpen als je iets via internet besteld. Als je Engels niet zo goed is, zorg dan liefst dat er iemand bij je is die de taal wel goed begrijpt op het moment dat je bestelt. Er kan namelijk altijd de een of andere melding komen m.b.t. de (latere?) levering of zo die misschien reden zijn om je beslissing om via hun te bestellen opnieuw te evalueren. Dat komt niet vaak voor, maar bij een bestelling voor behoorlijk wat dollartjes is die zekerheid wel goed!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvet Bekijk Berichten
    De kaartjes die je koopt hebben ook geen verloop datum ofzo dus mocht je moeten annuleren kun je altijd ze volgend jaar nog gebruiken.
    Da's helemaal waar. Zolang de kaartjes nog niet zijn gebruikt blijven ze onbeperkt geldig.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvet Bekijk Berichten
    De enige die misschien wat terug geeft is je annuleringsverzekering maar dat ligt aan de voorwaarden.
    Je annuleringsverzekering kun je alleen aanspreken voor de "restocking-fee" oftewel het deel van de ticketprijs dat je niet terug krijgt van de aanbieder. Of als je (vanwege een verzekerde reden) je vakantie moet afbreken en daardoor niet volledig gebruik kunt maken van de dagen waarvoor je ticket geldig is/was.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-04-09 om 21:42. Reden: full quote eruit

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #479
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    21

    Standaard Re: Annuleren van toegangskaartjes

    Waarom kopen jullie de kaartjes niet gewoon in Orlando? Er zijn hier genoeg plekken waar je ze kan kopen tegen een normale prijs en je weet zeker dat je ze gaat gebruiken dan.
    Wij hebben ze zelf in Nederland gekocht en volgens mij konden we ze eventueel ongebruikt annuleren ( terug sturen ) en dan zou je 10% kwijt zijn.

  10. Top | #480
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Belgie,Steenokkerzeel
    Berichten
    10

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Ik heb eens eventjes voor ons gekeken via het bestandje door naar ticketmania.
    Daar heb ik het volgende gevonden: 4* 314 USD = 1256 USD (7 Day Magic Your Way Hopper & Visits Expiration Adult) omgerekend 857.37 Euro. Klopt dit een beetje en is dus alles inbegrepen incl. verzending naar Belgie? Het is de eerste keer dat we gaan dus graag eventjes bevestiging door de ervaren leden :lol: Nog een vraagje om te eindigen, ik heb ook gekeken voor de kindjes maar daar staat bij van 3 tot 9. dus mag ik ervan uitgaan daar onze kindjes 2 en 1.5jr zijn dat ze nog gratis binnenmogen? Nog wat extra info we gaan van 09/03 tot 19/03 met 4 adults en 2 kindjes van 2 en 1.5 jaar. Zijn de temp. in die periode nog hoog genoeg om de waterparken te doen?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •