Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 100 van de 104 EersteEerste ... 50909899100101102 ... LaatsteLaatste
Resultaten 991 tot 1.000 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #991
    Vaste Bezoeker maanbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    79

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    de Ultimate tickets staan o.a hier bij http://www.undercovertourist.com/uni....html?curr=eur

    Zit ook dik te twijfelen om die te bestellen maar ik kan maar geen email adres vinden om te vragen of ze echt naar NL verzenden en mijn gesproken Engels is wel aardig maar niet echt perfect dus als iemand een email adres kan vinden..........graag.

  2. Top | #992
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Ja, ze versturen echt naar NL (niet naar BE). Ik heb al een aantal keren bij hun UCT besteld en keurig en snel thuisbezorgd gekregen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-09 om 06:30.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #993
    Vaste Bezoeker oma van tijn's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    nijmegen
    Berichten
    96

    Standaard Waarom betalen wij meer

    net terug uit Florida en wat ik mij afvraag waarom moeten wij meer betalen als vakantiegangers uit de U.K.. Om maar iets te noemen 2 dagen Disney 100 dollar. Komen wij bij hetzelfde kantoor is het 2 dagen voor 140 dollar. Zo zijn er ook bijeenkomsten waar je eerst 2 uur moet luisteren naar een praatje over een hotel o.i.d. en daarna kun je flink gereduceerd naar Disney. Maar kom je niet uit Engeland dan gaat het feest niet door.
    Wie kan mij dit nu eens uitleggen?:twisted:

  4. Top | #994
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Waarom betalen wij meer

    Welkom in de wereld die TimeShare heet. Als Nederlander ben je niet interessant voor de verkoper (gelukkig maar zullen sommigen denken). Daardoor kom je niet in aanmerking voor de korting.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #995
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Re: Waarom betalen wij meer

    Inderdaad, gelukkig maar. Wie wil er nou uren luisteren naar die Timeshare bullshit. Ik betaal liever de volle pond dan eerst naar zo'n bijeenkomst te moeten gaan.


  6. Top | #996
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Waarom betalen wij meer

    Eén van de argumenten is dat ze er van uit gaan dat je als Nederlander niet goed genoeg Engels spreek en verstaat om je er in te kunnen luizen.
    Dat je je dus daarop kunt beroepen om er onderuit te komen.

    Tenminste, dat is mij een keer verteld door een spijtoptant (a.k.a. ex-verkoper)
    Dat andere, van die 2 dagen 100 of 140 dollar snap ik even niet. Waar was dat ?
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #997
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Waarom betalen wij meer

    hi

    Je ziet t inderdaad bij allerlei dingen dat er een onderscheid gemaakt wordt tussen UK visitors en 'gewone' toeristen. Ik snapte ook al niet waarom t was, iedere toerist is er toch eentje?? Ik kan me ergens voorstellen dat niet-Engels sprekende misschien de mist in gaan bij een timeshare verhaal maar aan de andere kant: menigeen weet wel wat t inhoudt, althans op grote lijnen. Heb je daar geen interesse in dan houdt t verhaal op. Heb je wel interesse, dan zul je zelf (denk ik) moeite genoeg doen om uit te vissen hoe alles werkt.

  8. Top | #998
    Regelmatige Bezoeker elcrack's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Brugge, Belgium
    Berichten
    17

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Ze versturen echt wel naar België hoor...heb onlangs bij hen besteld en na een 5-tal dagen was alles hier netjes ten huize. :-D
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-09 om 06:30. Reden: full quote eruit

  9. Top | #999
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Waarom betalen wij meer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Eén van de argumenten is dat ze er van uit gaan dat je als Nederlander niet goed genoeg Engels spreek en verstaat om je er in te kunnen luizen.
    Daar gaan ze inderdaad vanuit. Bij een (timeshare) stand in Downtown Disney, je weet wel "the best kept secret", stond ik even in zo'n klapper met foto's te kijken. Ze stellen je een algemene vraag en afhankelijk van je antwoord ben je wel of niet de sigaar. Als je blijk geeft behoorlijk Engels te spreken duiken ze direct op je af. Naast mij stond een Duitser die duidelijk de Engelse taal minder machtig was en die werd volledig genegeerd. Kan natuurlijk ook ergens anders aan gelegen hebben:mrgreen:

  10. Top | #1000
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Waarom betalen wij meer

    Maar goed dat ik dit (als student Engels) te weten ben gekomen! Mochten ze nu op me af komen, kan ik tenminste antwoorden 'det mai inklish is verrie koed'.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •