Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 47 van de 104 EersteEerste ... 3745464748495797 ... LaatsteLaatste
Resultaten 461 tot 470 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #461
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Contoleren oudere toegangsbewijzen.

    Hey Marcel,

    Misschien een tip. Wij hadden ook tickets (uit 2001) Hier zaten geen parkdagen meer op maar wel nog extra's (waterparken of Quest). De extra's konden ze niet zien bij Guest relations. Als er geen parkdagen meer op zitten zeggen ze daar dat de tickets leeg zijn. Misschien een punt om even op te letten want de extra's zijn natuurlijk ook altijd erg leuk om te doen.

    Nicole

  2. Top | #462

    Standaard Re: Tickets verkopen met dagen die over zijn?

    Ik heb de zoekterm eens gebruikt; en bovenstaande topic gevonden.

    En om het meteen voor iedereen duidelijk te maken. In Kissimmee zijn er meerdere winkels (supermarkten; bij de IHop, ...) die tickets terug opkopen.

    We hadden 2 4-Flex tickets voor 14 dagen van Universal, en hebben er nog $ 50 voor terug gekregen. HIer waren we content mee.

    Zij verkopen die tickets ook weer.

    Het hele gedoe met controle is ver overroepen. De eerste dag nemen ze weer zogezegd je vingerafdruk; maar die stelt niets voor. Verder is er nooit controle geweest. We hadden zelfs geen handtekening op onze tickets gezet.

    We hebben onze tickets gewoon in Kissimee; in een ticketverkoop stand in ons hotel gekocht. We hebben zelfs korting gekregen op de originele prijzen van Universal.

    Ik heb wel gemerkt dat de opkopers liever Disney tickets opkopen, dan Universal; want die hebben ze veel meer op stock.

    Maar je kan dus zelfs tickets bij hun kopen; zelfs voor de diner partys etc.

    Pascal

  3. Top | #463
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Tickets verkopen met dagen die over zijn?

    In tegenstelling tot het vorige bericht werden wij wel gecontroleerd in kwam ik niet door de controle. We hadden wel legale kaartjes die we onderling verwisseld hadden.

    Het blijft natuurlijk de vraag of je het risico wilt lopen om twee keer kaartjes te moeten kopen.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  4. Top | #464
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Tickets verkopen met dagen die over zijn?

    Daarnaast is het illegaal om je tickets op te kopen van zo'n standje.
    Tickets eraan evrkopen durf ik niet te zeggen of dat illegaal is, vast wel.

    Betaal toch gewoon de prijs die je moet betalen, kijk eens bij wat kaartverkopers/aanbieders in Nederland een leuke prijs met korting voor 6 daagse tickets.....

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  5. Top | #465
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Tickets verkopen met dagen die over zijn?

    Wij zagen in de buurt van ons hotel ook verschillende reclameborden voor dit soort dingen, het verkopen en inkopen van gebruikte tickets. Hoewel wij ook een dag over hadden op onze Disney tickets, hebben we hier geen gebruik van gemaakt. Het is gewoon illegaal en ik speel het liever eerlijk

  6. Top | #466

    Standaard Re: Tickets verkopen met dagen die over zijn?

    Moeten jullie weten. Wij hebben netjes $ 50 van zo een opkoper gekregen voor onze 2 ticketten. Wat hij er verder mee doet interesseert me bitter weinig.

    We hebben onze ticketten dus wel in een officieel punt in een hotel gekocht. Met een voucher gelijk bij Universal. Maar nadat we deze ingewisseld hadden voor 2 ticketten, waar dus netjes de datum van eerste gebruikname op kwam staan, en we onze vinger op een vingerafdrukscanner moesten plaatsen, werd er verder niets gecontroleerd. We hadden zelfs geen idee welk kaartje van wie was, en iedere dag ging dat gewoon onder de scanner om de barcode te lezen; en waren we binnen.

    Ik heb diverse mensen gezien die zo kaartjes kochten om een park te doen. Blijkbaar is dat toch dikke business.

    P.

  7. Top | #467
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Ik heb vorige week "gewoon" tickets voor 1 dag gekocht bij Disney zelf. Heb voor de "hopper" variant gekozen want wij willen op 1 dag Animal Kingdom en
    Epcot doen(wij hebben gereserveerd bij Le Cellier in Epcot) en misschien zelfs HEEEEEEEEEEEEL even Magic Kingdom.

    Ik heb voor deze tickets (2 pers) $ 247.08 betaald en volgens mijn creditcard is dat iets van € 173.- (de koers is nu nog beter dus het kan nog goedkoper zijn).

    Tickets meteen geprint dus dat is ook al geregeld.

    Succes!

  8. Top | #468
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    1 daagse tickets kunnen alleen bij Disney zelf worden aangekocht, hetzij via internet anders bij de gate, verder nergens.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  9. Top | #469
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvet Bekijk Berichten
    1 daagse tickets kunnen alleen bij Disney zelf worden aangekocht, hetzij via internet anders bij de gate, verder nergens.
    Er zijn wel enkele aanbieders (o.a. TicketMania) die ook ééndaagse tickets leveren, maar die doen dan een "service charge" van ca. $5 bovenop de reguliere prijs die je aan de kassa bij Disney betaald. Ze leveren ie tickets alleen maar als een soort extra service, ze verdienen er verder niets aan.

    Voor de één- en tweedaagse tickets kan ik je dus alleen maar adviseren om ze gewoon bij Disney aan de kassa te halen.

    Veel plezier!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #470
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    2

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Wij gaan 1 week naar orlando; wij willen niet alleen naar disney, maar ook naar universal studio's dus veel parken en weinig dagen.
    In Orlanda heb je veel verkooppunten van disney tickets. Heeft iemand ervaring of het beter is de kaartjes ter plaatse te kopen of toch via internet? Bestaan er enige combinatie's van disney en universal?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •