Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 51 van de 104 EersteEerste ... 41495051525361101 ... LaatsteLaatste
Resultaten 501 tot 510 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #501
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Geen idee. Zelf al gekeken? Ik vind de website te omslachtig, er zijn geen tabellen waar de tarieven in staan. Beetje zelfde systeem als themeparkticketsdirect.com die ik hier eerder besproken heb.

    NB: Ik heb net even de 10- en 7-daagse basetickets bij KP bekeken, en die zijn € 178 resp. € 173. Bij UnderCoverTourist ben je voor € 157 resp. € 148 klaar. Da's zelfs veel duurder dan je bij WDW zelf betaald: € 162 resp. € 158.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-08 om 11:23. Reden: Zelfs WDW is goedkoper!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #502
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    utrecht
    Berichten
    17

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Hoi Michael,

    Ik heb net weer van alles over de tickets gelezen plus je schema bekeken en heb toch nog een vraag, nl. je schrijft over een speciale link van MouseSavers. Nu heb ik hun site over de tickets gelezen en begrijp dat je via de nieuwsbrief dan hun goedkopere prijzen te zien krijgt. Plus dat ze deze rond de 15e versturen.

    Nu mijn probleem , wij vertrekken de 22e feb. dus dat is te laat om nog tickets op tijd te krijgen.

    Volgens mij gebruik je deze speciale prijzen ook in jouw schema maar dan doet de link het (vandaag?) niet goed. Ze geven technische problemen aan. Als deze link inderdaad ok is kan ik dan hier ook die speciale ticketprijzen bestellen?

    Als laatste wat reken je dan voor koers en opslag voor het betalen met cc? Ws. staat het wel ergens maar lees ik er (weer ) overheen.

    Het blijft nog steeds een item die tickets, ben blij als ik ze in huis heb!!

    Ik vraag me nog steeds af hoe het had gegaan als ik dit forum niet had ontdekt...volgens mij zou ik vreselijk veel meer geld hebben moeten betalen voor hotels (nu alles vie price-line) en voor de tickets ....

    Dus nogmaals BEDANKT!!!!!!!

  3. Top | #503
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Net mijn basetickets (7d) via Holland International meebesteld, € 158 voor volw. en € 130 voor kinderen.

  4. Top | #504
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rosalin Bekijk Berichten
    Ik heb net weer van alles over de tickets gelezen plus je schema bekeken en heb toch nog een vraag, nl. je schrijft over een speciale link van MouseSavers. Nu heb ik hun site over de tickets gelezen en begrijp dat je via de nieuwsbrief dan hun goedkopere prijzen te zien krijgt. Plus dat ze deze rond de 15e versturen.

    Nu mijn probleem, wij vertrekken de 22e feb. dus dat is te laat om nog tickets op tijd te krijgen.
    De 22e vertrekken een probleem? Nou, ik zou het heerlijk vinden! Ik vertrek pas de 28e

    Hoe zat het ook alweer met die gekheid en dat stokje?

    Bestellen zo kort vantevoren (op/na 15 feb) is geen probleem. Ik zou trouwens op save gaan en ze no sowieso niet meer op laten stiuren. Je kunt ze ook ter plaatse ophalen. Alle Amerikaanse aanbieders in mijn bestand bieden overigens de mogelijkheid op de tickets daar af te halen, de meeste zitten binnen een kilometer of tien van Disney.

    NB:In het bestand kun je helemaal onderaan op het tabje "Websites" klikken, en op die pagina op de link van UCT. Kijk maar waar je dan terechtkomt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rosalin Bekijk Berichten
    Volgens mij gebruik je deze speciale prijzen ook in jouw schema maar dan doet de link het (vandaag?) niet goed. Ze geven technische problemen aan. Als deze link inderdaad ok is kan ik dan hier ook die speciale ticketprijzen bestellen?
    De link is OK. Ze hebben gewoon eventjes onderhoud op de website, moet soms gebeuren. Gewoon morgen nog eens proberen. "Check back later"
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rosalin Bekijk Berichten
    Als laatste wat reken je dan voor koers en opslag voor het betalen met cc? Ws. staat het wel ergens maar lees ik er (weer ) overheen.
    Ik reken helemaal niets, dat mag je helemaal zelf doen, helemaal zelf invullen in het bestandje. Ik ga zelf meestal zo'n 2 cent onder de koers van XE.com zitten, reken me daar misschien wel wat te rijk mee, maar ja ... zo ben ik dan wel weer. Mijn CC's rekenen geen kosten, dus daar heb ik geen probleem mee.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rosalin Bekijk Berichten
    Het blijft nog steeds een item die tickets, ben blij als ik ze in huis heb!!
    Zoals gezegd: Ik zou ze zo kort vantevoren niet meer toe laten sturen. Als er een kinkje in de kabel komt met verzenden heb je niets. Aan de andere kant kan het uiteraard ook heel snel gaan. Aan jou de keuze.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rosalin Bekijk Berichten
    Ik vraag me nog steeds af hoe het had gegaan als ik dit forum niet had ontdekt...volgens mij zou ik vreselijk veel meer geld hebben moeten betalen voor hotels (nu alles vie price-line) en voor de tickets ....
    Dan was je misschien wel niet op vakantie gegaan. Kan nog voordeliger zijn. En (zeker) minder leuk :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-02-08 om 21:34.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #505

    Standaard Re: Hoppen tussen de parken

    Ik raad het echter af. Neem gewoon voor elk park 1 dag de tijd. ZO heb je genoeg tijd om alles te zien. Sommige mensen gaan te snel door een park heen en missen alle prachtige attractie´s die wat minder bekend zijn.

    Het is zonde van je geld en van je reis!

  6. Top | #506
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Hoppen tussen de parken

    Je kunt ook 2 parken per dag doen, dus halve dag AK en dan de rest vanm de dag naar MG, dan doe je de dag erna de parken andersom en heb je toch een hele dag rondgebracht in de parken. maar wel met wat afwisseling.

  7. Top | #507
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Hoppen tussen de parken

    AK is geen hele dag park, eenvoudigweg omdat het al vroeg sluit en je soms daarna nog 5 uur naar MK kan.

    Het is niet altijd alleen maar haasten wat een bezoeker doetr, soms is planning, 1 dag MK zonder vuurwerk omdat je dan gewoon geen rijen hebt en dus snel in de mountains kunt is een hele goede optie zeker als je dan na je dag AK het vuurwerk gaat bekijken.......

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  8. Top | #508
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Hoppen tussen de parken

    Wij hebben vorig jaar wel hoppers genomen, maar doen het dit jaar niet. Onze ervaring is, dat we ons prima een hele dag in een park kunnen vermaken. En op de AK-dag gaan we 's-avonds gewoon iets anders doen. Lekker uit eten en naar de bioscoop bijvoorbeeld

  9. Top | #509
    Regelmatige Bezoeker famdr's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    urk
    Berichten
    31

    Standaard Re: Hoppen tussen de parken

    Hallo,

    Bedankt voor jullie reacties ons schema is nog niet helemaal klaar wel weten we dat we niet gaan hoppen en dat heeft verschillende redenen; de jongste is gigagiga erg veel auto ziek en ik krijg beperkt med mee van de huisarts en wij hebben het gevoel als ik een dag ineen park ben dat we niet gauw gaan hoppen naar een ander park.

    EN OM DE Atracties die favo zijn doe ik het niet ik mag toch nergens in met mijn bekken klachten dit is puur voor de kinderen. Maar ik weet nu wat het inhoud en dat was voor ons een willen weten of hetwat voor ons is.

    {Ik zal blij zijn als jauwk niet zo erg reisziek zal zijn}

  10. Top | #510
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    41

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Ik heb tickets bij ticketmania besteld. Binnen ongeveer anderhalve week had ik de kaartjes thuis met ook nog een berg folders. Dat is echt wel vakantie voorpret !
    Nu nog even wachten welke koers er is ingehouden op mijn creditcard.
    Bedankt voor het handige schemaatje waardoor ik bij ticketmania ben uitgekomen uiteindelijk.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •