Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 69 van de 104 EersteEerste ... 1959676869707179 ... LaatsteLaatste
Resultaten 681 tot 690 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #681
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Kan iemand mij zeggen hoelang het duurt voor de tickets er zijn, dit omdat ik over 4 weken ga en ze eigenlijk dara wilde halen maar ze nu toch wil bestellen?


  2. Top | #682
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Ik heb vorig jaar kaartjes besteld en had ze toen na 5 dagen in huis dus echt erg snel. Je kunt er trouwens ook voor kiezen om ze na het bestellen daar, ter plekke, op te halen.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  3. Top | #683
    Vaste Bezoeker Leentje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Westerlo - België
    Berichten
    59

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Om ze ginds op te halen moet je de optie "Will Call" aanvinken. Je bestelt en betaalt je tickets op voorhand, je hoeft geen kosten te betalen om ze op te sturen, je kan ze ginds gewoon afhalen. Ik doe het elke keer zo, lekker makkelijk.

    Q. I ordered my tickets for Will Call; when and where can I pick them up?
    A. Ticket orders placed before midnight (Eastern Time) can be picked up the next day. Upon arrival, pick up your Will Call ticket order at one of the following ticket sales locations: Epcot®, Disney's Animal Kingdom™ Theme Park, Disney's Hollywood Studios™ or the Ticket and Transportation Center at Magic Kingdom® Park. You will need to present your Will Call certificate along with a valid photo I.D. (e.g., driver's license, passport or military I.D.).

    Staat hier niet vermeld, maar je kan je tickets trouwens ook nog oppikken in Downtown Disney - Guest relations.
    Als je je bestelling hebt geplaatst, krijg je een bevestiging met een barcode (wat ze hierboven het "will call certificate" noemen), je krijgt ook nog een bevestiging per mail toegestuurd. In ruil voor die bevestiging kan je ginds je tickets ophalen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-08 om 10:17. Reden: full quote eruit

  4. Top | #684

    Standaard Upgraden tickets

    Hallo,

    Net lid van het forum en nu al een vraag (en ja ik heb eerst gezocht).
    Kun je de 10-dagen tickets van Walt Disney net zo vaak terug upgraden naar een 10-dagen kaart als je wilt?
    (Na 2 of 3 dagen te hebben gebruikt, terug brengen naar het oude nivo, dus dagen bij kopen.)
    Ik heb begrepen dat je alleen het prijsverschil betaald tussen de waarde van je ticket en de ticket die je wilt, dus dan zou het het goedkoopst zijn als je steeds een 10-dagen kaart na 2 dagen gebruik terug upgrade naar een 10-dagen kaart.

    Groeten van muppet.
    Laatst gewijzigd door muppet; 03-08-08 om 11:08. Reden: Vraag is zo iets duidelijker, hoop ik.

  5. Top | #685
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Nou het is nu officieel volgens de OrlandoSentinel

    Prijzen gaan omhoog een dag ticket gaat van 71 naar 75$!

    Disney announced increased ticket prices Friday afternoon that push the cost up 5.6 percent to $75 for the basic one-park, one-day ticket for adults and children 10 or older. The old price, $71, is still in effect today. The price of a basic ticket for children ages 3 to 9 will rise Sunday to $63, up 5 percent from $60.

    Disney also raised the price of its "Magic Your Way" multiday-ticket packages, by 3 percent to 8 percent. The top deal, a 10-day adult Magic Your Way ticket, now costs $237, or $23.70 a day, up 5.3 percent. The Park Hopper add-on, which allows ticket holders to move among any of Disney's parks, will cost $50 for up to 10 days, a $5 increase. The Water Park Fun & More add-on option remains $50.

    Het voledige article is hier te lezen OrlanodSentinel


    Oh volgens Orlanodtips zou de prijs van het parkeren ook omhoog gaan alleen heb ik dat nog nergens anders officieel kunnen lezen dus of die prijs van 11 naar 12 gaat weet ik nog niet zeker.
    Laatst gewijzigd door calypso; 02-08-08 om 13:43.

  6. Top | #686
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Upgraden tickets

    Denk dat muppet bedoelt of je een ticket kunt verlengen van bv een 8 dagen naar een 10 dagen. En dit kan volgens mij inderdaad als je ticket nog geldig is. Je kunt dan in het park je ticket laten upgraden voor een aantal dagen.

    Hoe vaak dit kan weet ik niet denk dat normaal dit maar een keer zal gaan, maar zeker weten doe ik het niet.

  7. Top | #687
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Upgraden tickets

    Ik vermoed ook dat het alleen kan als je oorspronkelijk een minder dan 10 dagen ticket hebt gekocht. Je kunt deze dan upgraden naar maximaal een 10 dagen ticket en dat ook slechts éénmaal.

  8. Top | #688
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: Upgraden tickets

    Ik heb een 2 daagse hopper kaart...in welke parken kan ik daar mee komen, ik wil graag ook nog naar Epcot moet ik dat apart erbij kopen.

    Dennis

  9. Top | #689
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Upgraden tickets

    Een Hopper is geldig voor alle Disney parken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #690
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Upgraden tickets

    @muppet: Als ik het goed begrijp wil je nu een 10-daags ticket kopen, dat enkele dagen gebruiken en dan weer extra dagen bijkopen. Dat kan helaas niet. Het maximum aantal dagen op een ticket is 10. Je kunt dus alleen maar het aantal dagen uitbreiden als je oorspronkelijke ticket minder dan 10 dagen heeft.

    Als je oorspronkelijke ticket al 10 dagen heeft kun je wel nog upgraden met de opties: hopper, waterpark fun & more en no expiration.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •