Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 20 van de 104 EersteEerste ... 1018192021223070 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #191
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard

    Im jullie geval zou ik voor een 4-daags magic your way base ticket nemen. Als je toch maar 4 dagen gaat is het ook niet echt nodig om te hoppen. Het bespaart je ruim 40 dollar per ticket. Het ticket is 14 dagen geldig. No experation (onbeperkt geldig) is erg duur vind ik.


    Maar voor een paar dollar meer heb je een 5 of 6 daags ticket. En ik weet niet of jullie nog naar de waterparken willen. Voor ca 50 dollar extra per ticket meer kun je hier gebruik van maken en van Disneyquest natuurlijk.
    weer aan het werk

  2. Top | #192
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Ik zou ook een Magic Your Way Base Ticket nemen
    Deze kosten 159 eurootjes vor 4 dagen.
    Het leuke is bij av krijg je i.p.v. 4 dagen 10 dagen.
    Deze kun je dan tevens gebruiken als hopper.....
    Let op je bent dan wel meteen een dag extra kwijt.

    M.a.w. ga je bv eerst naar MK en dezelfde dag naar MGM kost je dat 2 dagen.
    Maar dat maakt natuurlijk niets uit want je hebt dagen genoeg, en je bent flexibel.

    Neem je er waterfun bij dan kun je nog 6 dagen extra naar de waterparken inclusief disney quest.
    kost maar 36 euro extra.
    Deze aanbieding is dus zeker de moeite waard.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  3. Top | #193

    Standaard

    Ik snap niet hoe dit werkt.
    kan iemand mij dit uitleggen ??


    Thanxxx

  4. Top | #194
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    92

    Standaard

    hoi richie,

    redelijk simpel eigenlijk.
    Kijk voor kortingsakties op eerder genoemde site.
    Daar wordt een geldigheidsperiode vermeld (zelden tot nooit in het hoogseizoen).
    Voor het reserveren van een hotel tegen een gereduceerd tarief moet je met Disney reservations bellen met vermelding van de koringscode.

    AAA of Show your card (ANWB) leden kunnen tot 20% koring ontvangen.

    groet,
    Trainspotters
    1e DLC vakantie zomer 1974.
    2e DLC vakantie winter 1974.
    3e DLC vakantie zomer 1975.
    4 weken USA huwelijksreis inclusief DLC & WDW zomer 1977.
    Anno 2006????? De tel kwijtgeraakt.

  5. Top | #195

    Standaard

    Werkt die AAA korting dan ook in combinatie met een jaarpas?

  6. Top | #196
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Je kunt niet 2 kortingen combineren. Dus niet én de jaarpashouderskorting én de AAA-korting. Maar je mag wel zelf kiezen welke van de 2 de grootste korting oplevert. Meestal zal dat overigens je jaarpashouderskorting zijn.

    Als je AAA-korting wil terwijl je jaarpashouder bent, dan moet die korting wél beschikbaar zijn voor "room-only", want je gaat immers niet nog een keer toegang betalen...

  7. Top | #197
    Vaste Bezoeker Wicked Florida's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Delfzijl
    Berichten
    73

    Standaard Ticket kwijt gemaakt

    Het was een week of twee geleden dat we besloten te zwemmen in Blizzard Beach. We parkeerden de auto lkker bij de ingang daar het al een uur of 2 in de middag was. Met de zwemtas op de rug en een goed humeur op de gezichten arriveerden we tot een meter of 10 voor de ingang poortjes. Ik was de drager van de multitickets die ik zoals altijd veilig had opgeborgen in m'n heuptasje.

    Een minuut later was het goed humeur van m'n gezicht verdwenen, één van de vier tickets was verdwenen Hij zat niet in het mapje, niet achter een ritsje, kortom echt helemaal weg. We hadden de passen slechts één dag gebruikt in MK, en ze waren dus nog 13 dagen geldig.

    En nu? Ik ging er vanuit dat we vast zaten aan een nieuwe pas tegen uitoefenprijs, maar er zat niets anders op.
    Bij de klantenservice vertelde ik m'n verhaal. De mevrouw vroeg waar ik de passen had aangeschaft, en of ik daar ook een rekening van bij me had. Helaas had ik dat niet. Ze vroeg of ze de overige passen mocht zien, als dat ons kan helpen heb ik daar vanzelfsprekend geen probleem mee. Ze scande de passen en kon precies de tijden zien dat we MK binnenkwamen, ze kon ook zien dat er 4 opeen volgende kaart nummers gebruikt werden, waarvan er nu dus één ontbrak. Deze werd geblokkeerd, en met een druk op de knop werd een nieuwe uitgeprint. Gratis en voor niets

    Wat een uitmuntende service van Disney, alhoewel het onze eigen schuld was hebben we zonder morren een nieuwe kaart gekregen.
    Achteraf is het het meest waarschijnlijk dat de 'verloren' pas nog nabij een fast pas automaat ligt, wij hadden dankzij de service van Disney weer een goed humeur op onze gezichten.

  8. Top | #198
    Regelmatige Bezoeker bowie13's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    46

    Standaard Prijsverschillen aanbieders Disney Tickets

    Hoi,

    Kan iemand mij vertellen waarom er prijverschillen zitten bij div. organisatie's in dezelfde soort disneytickets? Bijvoorbeeld bij Holland International kost de 4/10 dagen ticket 178 euro, bij Kuoni 176 euro, bij American Vacations 159 euro en bij American Estates 160 euro.
    Hoe kan dat? Weet iemand ook of je alleen de disneyticket kan bestellen bij AV of AE?

    Groetjes,
    Bowie13

  9. Top | #199
    Vaste Bezoeker Wicked Florida's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Delfzijl
    Berichten
    73

    Standaard Re: Prijsverschil

    Zo gek is het toch niet dat er prijsverschillen zijn? Dat heeft te maken met scherp inkopen en beoogde winstmarges van de ticketverkopers. Een zelfde kratje bier is bij de ene supermarkt ook duurder dan bij de andere.

    Maar goed, volgens mij kan je iig bij AE ook alleen tickets kopen zonder gebruik te maken van andere diensten, wellicht bij AV ook wel

  10. Top | #200
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Prijsverschil

    Volgens mij is American Vacations officieel Disney tickets dealer, waardoor ze andere prijzen kunnen bieden.
    Ieder geval dat is mij verteld.

    Groetjes,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •