Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 104 EersteEerste ... 891011122060 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #91
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Wellicht was het probleem dat deze passen niet doorverkocht mochten worden?

  2. Top | #92
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS
    Wellicht was het probleem dat deze passen niet doorverkocht mochten worden?
    hallo allemaal bedankt voor jullie reacties..

    nee dat laatste van het doorverkopen moet natuurlijk niet kunnen want toen werkten ze nog niet met handafdrukken en hun zien natuurlijk niet wie die kaartjes toen gebruikt hebben en nu. het rare is wat ik heb gehoord van die mensen is dat hun specifiek zeiden dat de datum verlopen was terwijl dit van de hopper pas helemaal niet kan en het is 100% zeker dat ik een hopper pas had. weet iemand misschien waar je disney kan aanschrijven over dit soort dingen want dit moet niet mogen kunnen natuurlijk.

  3. Top | #93
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    92

    Standaard

    [quote="Kaarweet iemand misschien waar je disney kan aanschrijven over dit soort dingen want dit moet niet mogen kunnen natuurlijk.[/quote]

    Deze link https://secure.disney.go.com/wdw/con...=ContactUsPage zal je vast een stap in de goede richting brengen.[/url]

    groet
    Trainspotters

  4. Top | #94
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Barendrecht
    Berichten
    41

    Standaard 2 daagse hopperpas

    Hoi allemaal,
    Wij willen toch ook nog 2 dagen disney meepakken (leuk Kersttijd), maar wegens tijdgebrek 2 dagen en dan voor die 2 dagen een hopperpas. Deze zijn in nederland niet te krijgen. Nu ging ik naar de disneysite om te kijken wat ze kosten. Maar mijn vraag is: kun je deze passen gewoon aan de kassa kopen of moet dat via internet?
    Bij voorbaat weer hartstikke bedankt.
    Groetjes Fan

  5. Top | #95
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: 2 daagse hopperpas

    Je kunt alle passen ook In Amerika kopen, en door de nog steeds goedkope dollar, zijn ze daar soms nog voordeliger ook.
    Let ook op de speciale aanbiedingen die je soms hebt, al is dat meestal niet voor Disney.
    Eric

  6. Top | #96
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Locatie
    Muiden
    Berichten
    82

    Standaard

    Ik heb mijn passen besteld via internet, heel gemakkelijk. Je krijgt een e-mail met de reserveringsnummers terug en dan kun je je tickets ophalen bij een will call window, bij elk park van Disney.

    Als je in de toekomst van plan om nog eens terug te gaan naar Disney, kun je ook overwegen om een hopperpas te kopen met de "no expiration" optie, deze dagen verlopen nooit! Dat hebben wij ook gedaan. Wij hebben passen gekocht voor 3 dagen, omdat we niet precies wisten hoe vaak we konden en zouden gaan, hebben we ook gekozen voor de no expiration optie. We hebben uiteindelijk 2 dagen gebruikt, nog 1 dag staat dus open voor een toekomstig bezoek aan Orlando.

    Groetjes
    Jacqueline
    Groetjes, Jacqueline


    Kijk op http://www.jasmino.blogspot.com/ voor onze reisverhalen.
    Kijk op http://www.pixagogo.com/jasmino voor onze foto's.

  7. Top | #97
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Via http://www.undercovertourist.com/cart/tickets worden de 2-daagse Disney-your-Way tickets aangeboden voor $ 132 pp (kids $ 107,50), inclusief tax. Zij sturen je tickets per post op, zonder verzendkosten. Dat scheelt je weer in tijd,je hoeft niet in de rij te staan bij Disney.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #98
    Regelmatige Bezoeker M&M's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
    Via http://www.undercovertourist.com/cart/tickets worden de 2-daagse Disney-your-Way tickets aangeboden voor $ 132 pp (kids $ 107,50), inclusief tax. Zij sturen je tickets per post op, zonder verzendkosten. Dat scheelt je weer in tijd,je hoeft niet in de rij te staan bij Disney.
    Wij hebben dit jaar hier ook alle pretpark kaartjes gekocht en dat is uitsteekbaar bevallen.

    Alles wordt keurig opgestuurd binnen een paar dagen, heel goed geregeld.
    Aanrader!!!!

    M&M

  9. Top | #99
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard MYW water park and more option.

    Ik hoor nu wat nieuws op deze site, wat ik nooit wist. Klopt het dat ik het goed lees? Ik heb dit jaar de MYW + waterpark option genomen, voor 10 dagen , kan ik dan nog extra 5 dagen opties pakken , buiten die 10 dagen? dus 15 dagen nemen?Als dat zo is , is dat geweldig. Ik heb alle voorgaande jaren alles in 1 zo'n dag gemetseld, om alles maar te kunnen zien. Groetjes marisca. :lol:

  10. Top | #100
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard

    Tegenwoordig is het zelfs zo dat je bij die 10 dagen 6 dagen extra krijgt voor de waterparken, Disneyquest, Pleasure Island, en Disney wide world of sports.

    Wil je recht hebben op deze optie's, dan heb je de volgende tickets:

    Magic Base Ticket with waterpark fun and more options.

    Of de bovenstaande maar dan ook nog met hopperfunctie.

    Jeroen
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •