Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 50 van de 104 EersteEerste ... 40484950515260100 ... LaatsteLaatste
Resultaten 491 tot 500 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #491
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Wil je hoppen of niet als je in Disney bent???
    Wel hoopen is een 3 daagse MYW + Hopper
    Niet hoppen is een 3 daagse MYW base ticket.
    Los kopen 1 ticket voor een waterpark.

    1 ticket voor Sea World

    1 Ticket voor Gatorland
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-08 om 10:10. Reden: full quote eruit

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  2. Top | #492
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    41

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Toch besloten om mijn tickets via internet te bestellen.
    Bij ticketmaina het disney hopper ticket voor 4 dagen. (krijg je 6 dagen)
    Via de seaworld officiele site goed aanbieding gezien . Dagticket ( tweede gratis zo als overal) 58 dollar.
    Op de universal site 7 dagen entree tot beide parken 86 dollar.

    Vond dit goede prijzen. Gaat dan via e tickets dus zal eens gaan bekijken hoe dat werkt. Via de officiele sites zal het wel veilig zijn dus ga het maar proberen!
    Maar nu eerst naar het reisbureau en onze vakantie boeken \\/

  3. Top | #493
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    utrecht
    Berichten
    17

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Hoi,
    Net zoals iedereen die naar Disney wil gaan, ben ik ook naarstig op zoek op dit forum wat nu de beste oplossing is.

    Wat ik mij afvraag waarom niemand het heeft over tickets in Orlando zelf te kopen en dan door de goede dollarkoers een goede deal te sluiten.
    Is dit een fout idee? Ik hoop dat iemand daar wat over kan vertellen.

    Anders denk ik dat de optie van AE met de gratis extra dagen zeker niet verkeerd is.

    We gaan al over 3 weken dus er moet nu wel wat beslist worden ....

  4. Top | #494
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rosalin Bekijk Berichten
    Wat ik mij afvraag waarom niemand het heeft over tickets in Orlando zelf te kopen en dan door de goede dollarkoers een goede deal te sluiten.
    Is dit een fout idee?
    Wat mij betreft zijn ideeën nooit fout. Dat om te beginnen. Maar ik snap 't niet. Daarom twee kanttekeningen bij je opmerking:
    1. Als je dit topic goed leest zul je zien dat een aantal van de genoemde aanbieders van Disney-tickets "ter plaatse" zijn. Het zijn wel aanbieders die hun waar aanbieden via internet, maar niet versturen naar Nederland of België. En ook de wordt de verkoop van tickets viqa Disney zelf meegenomen in de vergelijking. Dus er staan wel degelijk aanbieders van tickets aan "ter plaatse".
    2. De goede dollarkoers wordt sowieso meegenomen in de vergelijking. Naast AE en AV zitten er alleen maar Amerikaanse aanbieders in de vergelijking, die hun prijzen in dollars publiceren. Het bestand rekent het alleen maar om naar €€ om e.e.a. te kunnen vergelijken.
    Gezien de bovenstaande argumenten snap ik je opmerking dus niet.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #495
    Regelmatige Bezoeker famdr's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    urk
    Berichten
    31

    Standaard Hoppen tussen de parken

    hallo,
    Mijn vraag is het hoppen in de parken hoe gaat dat , ik begrijp dat je 2 parken per dag kan bezoeken maar ga je dan met eigen vervoer naar een ander park? Of is er een mogelijkheid om met bus of trein van disney te gaan. Dat is nog niet erg duidelijk hoe dat gaat of hoe je dat het beste kan doen.

    Gr astrid

  6. Top | #496
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hoppen tussen de parken

    Heel simpel: Ene park uit, andere park in. De parken liggen (helaas) niet op loopafstand van elkaar, je zult dus gebruik moeten maken van vervoer. Als je met de auto bent rijd je naar het andere park, parkeert daar weer (je betaalt maar 1x parkeergeld per dag) en gaat het andere park in. Tussen de parken is ook (gratis) busvervoer. En er is ook nog de Disney-monorail die Epcot en Magic Kingdom aandoet.

    Als je ter plaatse bent zul je het zelf wel allemaal zien, het is allemaal erg simpel. Kijk ook maar eens op het plattegrondje van Disney.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-01-08 om 19:19.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #497
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    utrecht
    Berichten
    17

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Hi Michael,

    Bedankt voor je commentaar en ik heb het gewoon niet goed gelezen..
    Had gewoon niet door dat er al Amerikaanse aanbieders ter plaatse bij zaten...Sorry .ops:

    Ik blijf toch nog wel problemen zien en ben benieuwd wat jullie echte Florida gangers daarvan vinden.

    De dollarkoers is heel gunstig maar doordat er een ongunstige koers berekent wordt door eigenlijk alle creditcardmaatschappijen plus een koersopslag van 2% b.v bij VISA heb je toch eigenlijk helaas een minder goede deal gedaan.

    Dit probleem hou je altijd ook als je in Florida bent en daar met je creditcard betaalt.
    We kunnen ons rijk rekenen met de huidige dollarkoers maar dat is toch niet de koers die we berekent krijgen helaas.
    Ik heb navraag gedaan bij een aantal creditcardmaatschappijen en daar zeggen ze dat er 10 dagen de tijd is om een transactie af te boeken en dat er dan gekeken wordt naar wat voor de bank de gunstigste koers is, ofwel niet de aankoop maar de verkoopkoers. Bij Visa rekenen ze momentheel 1.39 dat scheelt aanmerkelijk met de huidige dollarkoers!! Plus een opslag van 2%. Tel uit de winst.[-X

    Ik denk daarom dat ik de tickets maar gewoon in euro's ga bestellen bij een bedrijf waar ik ook meteen in euro's betaal. Dat zal dan wel een Ned. bedrijf worden wat ik met jouw ontzettend makkelijke schema snel ga vinden.

    Mijn hotel boekings heb ik mede door dit fantastische forum via price-line gedaan en daar heb ik dus minder profijt gehad van de gunstige dollarkoers dan ik had gehoopt. Desalniettemin wel megagoede deal gedaan dus dat compenseert zeker!!!:-o

    Wat betreft alle uitgaven in Florida heb ik bedacht dat ter plekke pinnen en dan veel cash betalen misschien wel een goede optie is... Het scheelt in elk geval elke keer een koersopslag van 2 % en de "gewone"bank rekent toch wel een gunstigere koers dan de creditcardmaatschappij, .

    Ik ben benieuwd wat jullie vinden...
    Laatst gewijzigd door Rosalin; 31-01-08 om 09:42. Reden: Zie nu dat er een topic is over de dollarkoers, ga deze helemaal lezen en hoop ik wat van leren!!l

  8. Top | #498
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Hoppen tussen de parken

    Bovenstaand antwoord van Michael66 is geheel volledig.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door famdr Bekijk Berichten
    ik begrijp dat je 2 parken per dag kan bezoeken
    Als je wilt kun je alle 4 de themeparks in 1 dag doen.....
    Hoppen is meerdere parken op 1 dag dus net zoveel en vaak als jij dat wilt.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  9. Top | #499
    Regelmatige Bezoeker Boterletter's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Heemstede
    Berichten
    47

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Niet all CC maatschappijen hebben ongunstige koersen. Mijn ervaring van de afgelopen weken is dat Mastercard (heb ik via de Postbank) een cent of 2-3 van de middenkoers afzit en de kosten zijn hier dan al in berekend.

    Wellicht alleen een probleem bij VISA en/of American Express?

    Overigens kon ik al na een dag of 2-3 op mijn rekening zien wat de gehanteerde koers was. Die 10 dagen gaat dus voor Mastercard (in ieder geval bij de Postbank) niet op....
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-02-08 om 02:57.
    Florida: 1995, 1996, 1997, 1999, 2003, 2004, 2008, 2011, 2012, 2015, 2016, ​2019
    New-York: 1988, 2000, 2004. California: 2002, 2003. Nevada: ​2018. Indiana: 2009. Colorado: 2002 Texas: 2001, 2003, 2018. Illinois: 1988. Georgia: 1999. Ohio: 1988, 1991


  10. Top | #500
    Regelmatige Bezoeker Chris71's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    34

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Is Keith Prowse veel duurder dan al de andere aanbieders? Ben wel benieuwd.....



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •