Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 104 EersteEerste ... 6789101858 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #71
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Als je 7 dagen MYW Hopper hebt, dan mag je gedurende die 7 dagen onbeperkt tussen de 4 themaparken "hoppen". Let op: als je NIET de optie "Water park & more" hebt genomen, dan mag je dus NIET in de waterparken Typhoon Lagoon & Blizzard Beach. Ook toegang tot de clubs van Pleasure Island, DisneyQuest en Disney's Wide World of Sports is dan niet inbegrepen. Heb je deze optie WEL genomen (dan heb je feitelijk een MYW Premium, i.p.v. een MYW Hopper), dan mag je naast de 7 dagen themapark ook 5 dagen in een waterpark of Pleasure Island Club, DisneyQuest of Wide World of Sports.

    Aangezien je 14 dagen verblijft en "slechts" 7 dagen in de themaparken mag, lijkt het zinvol om ook de "Water Park & More" optie te nemen. Je mag dan 7 dagen themapark + 5 dagen waterpark combineren (=totaal 12 dagen dus). Let op: stel dat je overdag naar een waterpark gaat en 's avonds naar Epcot om het vuurwerk te bekijken, dan lever je zowel een "waterpark-dag" in als een "themapark-dag".

  2. Top | #72
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Je kan de waterpark option gewoon daar ter plaatse aan de kassa bijkopen, en dat is met de huidige dollarkoers waarschijnlijk nog voordeliger ook.
    Volgens de Disneysite, kun je zelfs gedurende je verblijf daar nog je tickets aanpassen.
    Eric

  3. Top | #73

    Standaard

    Inderdaad kun je geen waterparken e.d. bezoeken met dit ticket maar op deze site http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/tickets.htm kun je alle prijzen en info vinden over de tickets. Wij hebben zelf gekozen voor een MYW premium ticket voor 10 dagen, die bestaat zelfs ook, het verschil met een 7 daags ticket is heel weinig en je kunt ook nog eens een uurtje teruggaan naar een park om bijv. het vuurwerk te bekijken, zeker als je in een Disney resort verblijft is dat ideaal. Jullie zitten op loopafstand van Epcot als je in de Yachtclub verblijft!

    En je kunt inderdaad je ticket upgraden maar....je moet dat wel direct doen als je je tickets afhaalt want als je ze eerst een paar dagen gebruikt en dan pas upgrade dan moet je veel meer bij betalen. Je ruilt nl. je oude tickets in en als je die al gebruikt hebt, dan krijg je er veel minder voor terug dan als je dat direct doet, dan hoef je nl. soms maar een paar dollar bij te betalen![/url]

  4. Top | #74
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard

    Volgens mij hebben we zo'n pas waar je en de waterparken en de disney parken mee kunt bezoeken.
    Wij rekenden inderdaad ook op 12 dagen dat je dan hebt, bovendien willen we ook nog naar Universal twee dagen en Seaworld trekt me ook wel erg (hadden we vorig jaar geen tijd voor)
    Dus ik denk dat we dan zo wel aardig uitkomen.
    En ja, tuurlijk heb je tijd te kort voor alles, maargoed, goeie reden om volgend jaar of jaar daarop weer terug te gaan, niet waar?
    Maar het is inderdaad wel handig om goed te beseffen dat je ook twee dagen in 1keer kan verspillen.
    Moeten we in de planning even goed rekening mee houden......

    Nog een vraagje over die andere parken: DisneyQuest, Pleasure Island en zo.
    Zijn die leuk om te doen, of is dat meer zo van leuk als extra optie?

  5. Top | #75
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    DisneyQuest is leuk als je van videogames e.d. houdt. Je kunt er bijvoorbeeld ook je eigen virtuele rollercoaster ontwerpen en die vervolgens in een simulator ook daadwerkelijk berijden! Op de bovenste verdieping is nog een lounge waar je ook gratis kunt internetten.

    Pleasure Island is het uitgaansgebied in WDW; je vindt er 8 clubs en een aantal winkels. De winkels mag je gratis binnen, maar voor entree tot de clubs moet je dus een optie gebruiken. Met kleine kinderen wat minder geschikt overigens, al zijn er ouders die (tot regelmatige afkeuring) er zich niets van aantrekken en toch hun kleine kinderen (ik ben zelfs baby's in kinderwagens tegen gekomen in de Adventurer's Club...) meeslepen. Als je kindloos wil uitgaan (er is ook een oppasservice in WDW), dan moet je Pleasure Island zeker niet overslaan. Ga je in de avond met de kinderen op pad in Downtown Disney, dan heb je meer aan Downtown Disney Marketplace of West-side. Dat is gratis toegankelijk, dus dat kost je ook geen "dag" van je MYW. Het geheel van Downtown Disney Marketplace, Pleasure Island en West-side is onderling op loopafstand en heeft een bus-service naar de resorts.

  6. Top | #76
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    37

    Standaard Disney & Universal combi-tickets

    Nadat we ons flink verdiept hebben in de pretparken die Orlando rijk is, hebben we uiteindelijk besloten wat we willen gaan zien in de drie dagen die we in 2006 in Orlando zijn!

    We willen twee dagen naar Disney en 1 dag naar Universal Studio's. Nu vraag ik me af of er ook een combinatieticket voor de parken bestaat. Ik zag dat er Florida tickets zijn waar je ook entree hebt voor Sea-World, Kennedy-Space Center en een tour op de Everglades. Aangezien we die bezieniswaardigheden ook gaan bekijken, is een combinatie met die attracties ook prima! Dan zijn we in 1 keer klaar!

    Kan iemand me hierin adviseren?

  7. Top | #77
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Disney & Universal combi-tickets?

    Daar ben je heel snel mee klaar: Er bestaan geen combi tickets waar Disney ook bij zit.
    Je zult voor die 2 dagen Disney gewoon apart kaartjes moeten kopen.
    het is jammer, maar het is niet anders.
    Ik adviseer je trouwens ivm. de huidige dollarkoers de kaartjes ter plaatse te kopen, dan ben je flexibel tot het laatste moment, en voor die twee dagen is het prijsverschil, als dat er al is, minimaal.
    Eric

  8. Top | #78
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    37

    Standaard Re: Disney & Universal combi-tickets?

    Ik was er al een beetje bang voor, maar ik wilde voor alle zekerheid toch eventjes de experts hier raadplegen!

    Losse disneykaarten kopen dus.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 03:38. Reden: full quote eruit

  9. Top | #79
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Alle Disney Tickets kunnen ter plaatse gekocht worden (behalve dus de FITS pas, dat is een Europees iets). Vooraf bestellen zul je ook weinig mee besparen..
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 03:28. Reden: full quote eruit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #80
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    37

    Standaard

    Ja dat begreep ik al, het voordeel is dan wel dat ik niet meer in de rij hoef te staan bij de kassa, of vallen de rijen daar wel mee?

    Ik zag dat je in Nederland alleen 3-daagse hopperpassen kunt bestellen en wij hebben er maar twee nodig. Ben blij dat ik weet dat ik die ook aan de kassa kan krijgen. Was bang dat ze aan de kassa alleen kaarten verkochten voor één van de parken en dus zonder hopper optie!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 03:28. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •