Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 93 van de 104 EersteEerste ... 43839192939495103 ... LaatsteLaatste
Resultaten 921 tot 930 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #921
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Recent hebben we hier een discussie gehad over de ultimate tickets. WackeyWeazle en ik hebben deze tickets besteld bij Orlando Ticket Deals. Dat werkt echt geweldig. Kijk de geschiedenis even na en dan wordt precies beschreven hoe het werkt. Aangezien deze tickets goedkoper:shock: zijn dan de NE hopper tickets van Disney biedt dit je 3 weken volledige vrijheid. Uiteraard kost het iets maar dan heb je ook iets. Voor +/- € 1.200 euro was ik (4 volwassenen) 3 weken onder de pannen. Keuzevrijheid heeft zo z'n prijs8-[

  2. Top | #922
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Zele OOST-VL
    Berichten
    203

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Kan iemand nog tevens antwoorden op de vraag als ik tickets via disneyworld zelf koop of ik dan een voucher krijg en of ik dan naar gelijk welk park die voucher kan afgeven voor men tickets?
    Of moet ik naar het ticket & transportation center gaan .?

    bedankt!

  3. Top | #923
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Tot nu toe heb ik alle bij Disney bestelde tickets gewoon per UPS thuis bezorgt gekregen. Zelfs binnen ene paar dagen na de telefonische bestelling. Heb nog nooit een voucher gehad. Nu moet ik wel erbij zeggen dat dit om ticket ging voor de speciale avonden zoals halloween en Kerstmis, maar volgens mij maakt dit niks uit en worden de dagtickets ook wle door Disney opgestuurd.

  4. Top | #924
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    23

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Begrijp ik het goed dat als we 4 disneyparken (magic kingdom, epcot, hollywood studios en animal kingdom) + 2 waterparken (blizzard beach en typhoon lagoon) willen doen en ook wel eens bij DisneyQuest langs willen gaan, we het kunnen stellen met een "4 day magic your way park with water park fun and more?
    De kaarten zijn 14 dagen geldig, kunnen we dan in die periode elk park 1 dag in en ook elk waterpark 1 dag en 1 maal naar disney quest? Met de hopper mag je switchen van park op 1 dag, maar niet nog een dag binnen?
    Als je 5 dagen koopt, kan je dan de vijfde dag nog naar waar je wil (met een hopper zelf overal)
    Ik wil zeker zijn dat ik het goed begrijp en geen 10-dagen ticket koop als één voor 4 volstaat.

  5. Top | #925
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    Papendrecht/Utrecht
    Berichten
    18

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Hey!

    Kan iemand mij misschien even helpen, waarschijnlijk is deze vraag al 100 keer gesteld. Maar 73 bladzijden doorspitten leek me niet zo effectief.

    Ik ga samen met mijn ouders 4 dagen Orlando doen. Daarvan willen we sowieso 1 dag Sea World. Dan blijft er nog 1 volle dag, en misschien nog een half dagje over voor óf Universal óf Disney. Ik zou graag Disney willen bezoeken, alleen niet met maar 1 park. Ik wil dan minimaal Magic Kingdom & MGM Studios doen. Op de Disney site staan alleen hele dure opties hiervoor. Hebben jullie misschien een goed alternatief?

    (Misschien zelfs een combi ticket voor 4 dagen of iets voor meerdere parken? )

    Thanks!

  6. Top | #926
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ingg Bekijk Berichten
    Kan iemand mij misschien even helpen, waarschijnlijk is deze vraag al 100 keer gesteld. Maar 73 bladzijden doorspitten leek me niet zo effectief.
    Nooit doen, 73 pagina's doorlezen! Altijd even de zoekfunctie gebruiken..... Of even vragen.... voor één keer wil vast nog wel eens iemand naar de onvolprezen Disney prijsvergelijkingspagina van Moderator Michael66 verwijzen. Hier vind je alle info over de verschillende ticketmogelijkheden. Lees ook even de info over de Disneyparken, minimaal 2 parken op één dag wordt niet zo veel gedaan door firsttimers......



  7. Top | #927

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Hallo,

    Vorig jaar onze Disney,Seaworld en Universal tickets gekocht bij een AAA kantoor in Kissimmee. Dit jaar gaan we 3 weken en willen we voor Disney de 10 daagse basetickets incl. Waterparks & More option (vorig jaar hadden we 4 daagse basetickets).

    Nu kan ik op de site van AAA alleen 10 daagse hopper tickets of no expiration tickets vinden, die natuurlijk meteen een stuk duurder zijn.

    Kan iemand mij vertellen of ze de 10 daagse basetickets incl. Waterparks & More bij AAA echt niet verkopen?

    Alvast bedankt!

    Peter en Diana

  8. Top | #928
    Vaste Bezoeker oma van tijn's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    nijmegen
    Berichten
    96

    Standaard Wat is verstandig? MAGIC Hopper Ticket met WATERPARK?

    Wij gaan eind augustus met ons gezin naar Orlando.
    In eerste instanties was ik van plan om de Magic Hopper te kopen. Maar ik zien nu pas goed dat naast de twee waterparken je ook betaald voor 3 andere parken waarvan ik zeker weet dat mijn kinderen hier geen gebruik van maken. Wat is nu wijsheid alleen een ticket kopen voor de Disney parken en losse kaartjes voor de twee zwemattracties?

    Wie heeft hier ervaring mee?

  9. Top | #929
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: wat is verstandig MAGIC Hopper Ticket met WATERPARK

    Als je de eerste keer disney gaat zou ik geen zelfs geen hopper nemen . De 1 ste keer orlando doe dan 1 park per keer als je meer dan een week gaat kan je de optie waterpark nemen maar als je seaworld en beide universal parken doet heb je geen tijd voor ook nog de waterparken te doen maar das mijn mening. De tickets kosten meer dan 40 dollar per persoon dus wel erg veel
    Als je een week hebt en de universal parken niet doet zou ik zeker gaan voor de waterparken en geen hopper
    Laatst gewijzigd door cindy74; 31-05-09 om 20:49.

  10. Top | #930
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: wat is verstandig MAGIC Hopper Ticket met WATERPARK

    wat is wijsheid......

    als je meedere disney parken wilt bezoeken zou ik zeker gaan voor de waterparken optie.
    hoppen hoeft niet zo.
    Met kids is het gewledig om de waterparken te doen.
    Veel extra betaal je zo wie zo niet.

    moet je de tikets apart kopen, is het erg duur.
    Groot voordeel is bv s'morgens lekker zwemmen en s'middags naar 1 vd parken.

    hoe oud zijn je kinderen eigenlijk, en waarom zouden ze niet naar andere disney parken willen....
    ben benieuwd naar de reden :-)
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •