Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 104 EersteEerste ... 567891757 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #61

    Standaard

    Hoi

    als je bedoelt of je je vouchers kunt omwisselen dan kan inderdaad ook in downtown Disney en wel bij de Guest Services deze ligt in het marketplace gedeelte van downtown (dat is het gedeelte met alle Disney winkels).

    Afgelopen jaar hebben wij hier onze vouchers ook omgewiselt en dat beviel goed we waren meteen aan de beurt er was niemand.
    we wilde de eerste dag toch niet naar een park maar zijn alvast wat gaan winkelen in downTown en meteen ff naar DisneyQuest geweest.

  2. Top | #62
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Op het West-End gedeelte zit ook een Guest Services waar je je vouchers kunt omruilen voor tickets. Meestal sluit dit om 23.00 uur.

  3. Top | #63
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Daarbij komt dat de biometrische apparatuur nu voor vrijwel alle tickets is ingeschakeld. Voorheen was dit alleen voor jaarpassen en FITS, maar nu ook voor de Magic Your Way meerdaagse hopperpassen. Als jouw handstructuur dan niet "toevallig" 100% overheen komt met die van de eerste gebruiker, dan dien je je te legitimeren en alleen als de naam in je ID overeen komt met die op de pas dan mag je naar binnen.

  4. Top | #64
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    17

    Standaard

    Ik heb ook een vraag over kaartjes.
    Wat is verstandiger: kaarten bestellen via internet vanuit hier in NL of ter plekke daar kopen??

  5. Top | #65
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Dat ligt er aan welke kaart je wil bestellen. De FITS kun je in Florida niet kopen, dus dat moet je hier doen. Voor Magic Your Way passen kun je online een korting krijgen.

  6. Top | #66
    Regelmatige Bezoeker monique2331's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    34

    Standaard

    hallo

    ik weet dat je nu met die vingers scan door de controle moet, dit heb ik zelf elke keer moeten doen.
    maar een keer dus niet en dat was toen het zo hard regende dat we alleen de kaartjes door dat apparaat heen moesten halen en zo konden door lopen.
    Ik heb trouwens ook gezien met kinderen dat die zo maar wat deden met de vingers of helemaal niets met de vingers en konden zo doorlopen.
    dus zo nauwkeurig is het ook niet met de vingerscan.

  7. Top | #67
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    10

    Standaard

    Dan heb ik ook een vraag over kaartjes.

    Wij zijn 4 dagen in orlando waarvan we er 1 naar epcot gaan, en 1 universal en 1 island of adventure, en 1 dag tussendoor ergens vrij.

    Hoe zit het dan met de kaartjes?
    is het dan zo dat je voor 1 disneypark (epcot in dit geval), dus de hoofdprijs moet betalen, omdat we maar 1 van de X parken bezoeken?

    En de universal parken zullen we dan gespreid bezoeken over in iedergeval 2 dagen.
    betekent dat dan 1 ticket per dag, of is er dan ook nog een soort combi mogelijk?
    Ik kom er niet echt uit.
    behalve dat het erop lijkt dat we de volle pond moeten betalen uiteindelijk aan de kassa's van die parken.
    Of weet iemand hoe het werkelijk zit?

  8. Top | #68
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenny
    Ik kom er niet echt uit.
    behalve dat het erop lijkt dat we de volle pond moeten betalen uiteindelijk aan de kassa's van die parken.
    Of weet iemand hoe het werkelijk zit?
    Universal Combo's vind je hier: http://themeparks.universalstudios.c...g.OFFER_left_1
    '2 Day 2 Parks' Combo dus.. Aan die 3 extra dagen zul je weinig hebben maar het scheelt toch weer $10

    Voor Disney betaal je idd de hoofdprijs van een One Day Ticket ($60)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #69
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Ik was vorige week voor 2 volwassenen en 1 kind $ 178 kwijt voor eendaagse tickets voor Disney aan de ingang. Veel $$$$ maar goedkoper vind je ze nauwelijks, of je moet er vele miles voor omrijden en dan is de benzine duurder (zelfs in de VS).

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #70
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard Disney tickets: veranderd?

    Hoi,

    Wij gaan in oktober naar Disneyworld florida en nu hoorden we bij het boeken dat de kaartjes veranderd zijn.

    Ik dacht dat we nu de 7days Magic Your Way hopper ticket hadden.
    (k zou het even precies moeten opzoeken)
    Wij gaan 14 dagen en zitten in Animal Kingdom en in Yachtclub.

    Zijn we er dan van verzekerd dat we en alle parken in kunnen en ondertijds kunnen switchen tussen parken en ook alle waterparken kunnen bezoeken?

    K ben er nog niet helemaal wijs uit.
    Heb al op de disneysite gekeken.
    Groetjes,
    Angelina



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •