Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 98 van de 104 EersteEerste ... 488896979899100 ... LaatsteLaatste
Resultaten 971 tot 980 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #971
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    89

    Standaard Re: Nieuwe prijzen vanaf 2/8/2009.

    geen idee nijt het staat er en wat er over een maand staat zien we dan wel weer.

  2. Top | #972
    Stamgast vondutchga's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Kissimmee
    Berichten
    183

    Standaard Re: Nieuwe prijzen vanaf 2/8/2009.

    Come on, ik moet ook betaald worden
    01010010011010010110001101101000011000010111001001 10010001000000010100100110111101101110011001000110 0101001011100101010101010011

  3. Top | #973
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Nuenen, Nederland
    Berichten
    68

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Aangezien ik er niet uitkom v.w.b. die Disney tickets, een simpele vraag.

    Als ik alle vier de grote disney parken wil bezoeken op vier losse dagen + 3 x hetzelfde waterpark , welk ticket moet ik dan hebben, of kan dat niet?:?

  4. Top | #974
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Magic Your Way Basic Ticket + Fun Options.
    De fun-options zijn meestal voor hetzelfde aantal dagen als je parkbezoeken..
    Zie ook dit overzicht:



    Dus nee, 4 dagen disneyparken en 3 dagen waterparken bestaat niet. Maar een dag extra is ook nooit weg denk ik
    Laatst gewijzigd door Njit; 12-08-09 om 17:01.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #975
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    46

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Voor in December wil ik een paar 1 day base ticket's kopen. Ik zag al dat het op de site van WDW goedkoper is dan bijv. Maple Leaf. Vraag alleen is, kan ik de tickets nu al kopen met de "will call" optie? Doordat de koers nu vrij gunstig staat wil ik ze alvast kopen maar weet niet of ze het ook zo lang (3,5 maand) voor ons vasthouden. Ik heb al een beetje gegoogled en las dat iemand op deze site: http://www.disboards.com/archive/ind...t-1073326.html WDW had gebeld en die zeiden dat ze het alleen maar 30 dagen lang voor jou blijven "vasthouden". Iemand ervaring hiermee?

  6. Top | #976
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    4

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Wij gaan met z'n achten in april mei 2010 naar Florida. Heb deze kaart gevonden op internet en wil weten of dit betrouwbaar is en een goede deal is??

    alvast bedankt.
    THE REAL DEAL #2 2010

    Adult: Including Tax $579.00
    Child 3-9: Including Tax $529.00

    This ticket has been tailor-made for the UK market, and is not available at the gate in Orlando. It is ideal for those who want to experience all that Disney has to offer during their 2 week holiday, and is fantastically well priced. It entitles you, over a period of 14 consecutive days from when you first use the ticket, to unlimited visits to all four Disney Theme Parks (Magic Kingdom, Epcot, MGM Studios, Animal Kingdom) as well as Disney's Water Parks, DisneyQuest, and Wide World of Sport PLUS PLUS PLUS Unlimited admission to the following 5 theme parks: Universal Studios Florida Universal’s Islands of Adventure Aquatica SeaWorld Wet ‘n Wild Admission is valid for the entire length of your stay (up to 14 consecutive days). Please note the following: Includes free access to select live entertainment venues at Universal Orlando Resort’s CityWalk entertainment complex (must be 21 or older for some venues). Parking fee required only once each day, regardless of the number of parks visited (need parking receipt from first park visited that day).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-09 om 07:31. Reden: ingekort

  7. Top | #977
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Dat zou wel heel erg uniek zijn, beetje vergelijkbaar met de vroegere FITS (Fun In The Sun) passen. Maar die bestaan al een tijdje niet meer.
    Over deze kaarten hebben we (ik) hier nog nooit wat gehoord, dus een zinnig woord is er, denk ik, ook niet over te zeggen.

    Het ziet er wel veelbelovend uit, en er is zelfs een versie, #1, met zes parken.
    En ze doen worldwide shipping, dus misschien wel de moeite van een mailtje waard.
    Ze adverteren ook op de DIBB, misschien dat je daar nog meer info vindt.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #978
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    41

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    het gaat wel om de ultimate tickets. bij de real deal krijg je een 14 daagse ultimate ticket EN een flex pas of flex pas plus. Dit is gewoon een combinatie van 2 kaartjes.
    Ik heb recentelijk ook gevraagt of iemand al eens besteld had bij deze aanbieder maar geen reactie. Ik heb het risico niet genomen maar het leek mij bertouwbaar, heb ze ook een keer gebeld. Toch heb ik wederom bij undercovertourist besteld zoals de vorige keer want daar had ik al positieve ervaring mee.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-09 om 07:32. Reden: full quote eruit

  9. Top | #979
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    4

    Standaard

    Ik heb vandaag (13 sept) bericht gehad (in het nederlands) dat de tickets gewoon naar nederland verzonden kunnen worden. Ben nog bezig met de precieze prijzen incl. verzending.

    Hier het antwoord wat ik gekregen heb!!

    Bedankt voor uw informatie.
    Ik heb inmiddels kontakt gehad met ons hoofdkantoor en heb de volgende informatie voor jullie ontvangen:

    The Real Deal 2010 is $619 adult and $569 child – that’s for the one that includes a 6 park Flex ticket;

    Or $579 adult and $529 child for the one that includes a 5 park Flex ticket…

    Shipping to the Netherlands is $11, but office pick up is free…
    They can also pick up certain hours from the Westgate Inn which is closer than our office… we’d have to confirm the hours closer to the time.

    children ages is 3-9
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-09 om 06:33. Reden: samengevoegd

  10. Top | #980
    Vaste Bezoeker maanbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    79

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door breaker9240 Bekijk Berichten
    10dagen + 10dagen waterpark fun & more.
    vraagje over deze tickets:
    begrijp ik het nou goed dat als ik deze zou bestellen dat ze dan, mits je de no experation optie hebt, je dus 14 dagen hebt om deze 20 dagen op te maken? Of hebben beide opties 14 dagen verlooptijd per stuk?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-09 om 06:33. Reden: lege regels eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •