Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 84 van de 104 EersteEerste ... 3474828384858694 ... LaatsteLaatste
Resultaten 831 tot 840 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #831
    Vaste Bezoeker yohn's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    015
    Berichten
    65

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    @marcelis10
    Volgens de site:
    I am in the US - can we purchase from you? Unfortuanetly not, we only sell to UK clients. Dan zal het dan ook wel voor NL klanten gelden. http://floridaescapes.co.uk/faq/cat/faq/48.html#faq3
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-09 om 06:59. Reden: full quote eruit

  2. Top | #832

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    http://wdtc.disneyinternational.com/

    hier kun je ze ook bestellen, heb ik ook gedaan en had de tickets snel thuis

  3. Top | #833
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    @ Chanty

    Bedankt voor je tip. Ik heb de site bezocht en dat ziet er goed uit. Zijn jouw kaartjes toen ook thuisbezorgd? Ik lees op de site (zoals vaker op andere sites) "UK Only". Het is denk ik wel verstandig:lol::lol: om er zeker van te zijn dat ik de tickets ook thuis gestuurd krijg:-\"

  4. Top | #834
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almelo NL
    Berichten
    85

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Sorry ik heb de verkeerde naam gebruikt, orlando tickets deals moet het zijn
    http://www.orlando-ticket-deals.co.u...ort/index.html 21 dagen premium is 249 pond. De site can chanty is 241. Even kijken wie de meeste verzendkosten berekend.
    http://florida.jmtech.nl/wordpress/ houdt ik een beetje bij wanneer en waar ik wat boek zoals hotels...

  5. Top | #835
    Vaste Bezoeker yohn's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    015
    Berichten
    65

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Volgens de site wordt er niet buiten de UK verstuurd:

    Customers outside of the UK

    Orlando Ticket Deals hold contracts with all the major Parks and Attractions throughout the US and for contractual reasons we regret that we are not permitted to sell to customers outside of the United Kingdom. Sorry for any inconvenience this may cause.

    bron: http://www.orlando-ticket-deals.co.u...onditions.html
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-03-09 om 11:59.

  6. Top | #836

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Ik heb om die reden ook gebeld ipv via internet besteld. Niks aan de hand, ik kreeg de tickets gewoon thuisgestuurd. Ik zei dat ik uit Nederland kom, ze zei "hold on" en toen ze terug kwam zei ze dat het prima was.

    Dit is een Disney website, wat ik zelf wel prettig vond. En zij hadden de mooiste prijs! :mrgreen:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-03-09 om 11:59.

  7. Top | #837
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almelo NL
    Berichten
    85

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    bonuskaart, ik merkte al eerder in dit topic op dat er mij per mail is medegedeeld:
    Hi Jürgen,

    We could ship these to you for a cost of £10.

    If you would like to book or have any further questions please do not hesitate to contact me on 0845 678 1682 our lines are open 9am till 9pm, 7 days a week.

    Kind regards

    Charlotte

    Orlando Ticket Deals
    http://florida.jmtech.nl/wordpress/ houdt ik een beetje bij wanneer en waar ik wat boek zoals hotels...

  8. Top | #838
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Ik heb 21 day ultimate tickets besteld bij Orlando Ticket Deals. Mailtje gestuurd met mijn gegevens en telefoonnummer en binnen 10 minuten een dame aan de lijn. Ik vind het overigens nog steeds een beetje link (en misschien wel vreselijk dom) omdat je tegen een dame aan de telefoon je credit card gegevens moet geven. Ik zou de kaartjes uiterlijk binnen 14 dagen binnen moeten hebben. Maar hopen dat dat goed gaat[-o<[-o<.

    Overigens heb ik voor een ultimate ticket 249 pond betaald. Daar komt dan 10 pond aan verzendkosten bij. Dat is volgens XE.com €280,--. Als je dit alles afzet tegen een regulier 10 days MYW ticket met hopper en waterparks, dan is dit een goede deal volgens mij.
    Laatst gewijzigd door rob gertsen; 01-03-09 om 12:56.

  9. Top | #839
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    14

    Standaard Advies 3 dagen ticket

    hoi, in juni zijn wij 7 dagen in orlando mijn 2 zonen van 22 en 19 en ik , wat kunnen jullie me adviseren om als tickets te kopen, ik lees dat 3 dagen waarschijnlijk goedkoper is als 2 dagen (dan betaal je de hoofdprijs) , zelf denken we aan epcot, de universal studios en ?? kom er niet zo goed uit welk park devoorkeur verdient, is het verstandig om de tickets hier al te bestellen of te wachten tot we in juni in florida zijn. :?

  10. Top | #840
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Advies 3 dagen ticket

    Een drie dagen ticket kopen voor Universal Studios en Epcot zal helaas niet gaan.
    Dat zijn twee heel verschillende organisaties waar geen combiticket (meer) voor is.

    Epcot en Hollywood (voorheen MGM) Studios zijn wel van dezelfde baas (Disney), dus daar zou je kunnen combineren.

    Ik heb in de prijsvergelijker van Michael66 wel even gekeken over het 2 of 3 dagen verhaal, maar voor zover ik kan zien is 2 dagen echt goedkoper dan 3, wat me ook wel logisch lijkt.
    Maar misschien kijk ik wel helemaal verkeerd.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •