Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 28 van de 104 EersteEerste ... 1826272829303878 ... LaatsteLaatste
Resultaten 271 tot 280 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #271
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Disney Tikets prijsverandering

    Volgens mij kun je een ticket altijd upgraden, maar als je een keer wilt gaan lijkt mij een los ticket voordeliger.
    Eric

  2. Top | #272
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Disney ticket prijzen 2007

    Goede prijzen, dat zeker. Undercovertourist komt (zelfs via de Mousesaver-link) iets ongunstiger uit bij de kaarten zonder de non-expiration optie. Vooral de 6=10 dagen maakt het gunstig. Als je non-expiration wil, dan zijn AE en AV enkele tientjes duurder.

    Vergeet alleen niet de verzend- en administratiekosten mee te rekenen bij AE (altijd €5 per bestelling) en AV (€15 als je ze niet meteen bij een reis besteld). Bij UTC zijn die kosten inclusief.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-02-07 om 11:28.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #273
    Newbie heleen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Ík woon in drenthe
    Berichten
    4

    Standaard Re: Disney ticket prijzen 2007

    ik heb de kaarten via mijn reisbureau besteld en ik heb 7 dagen hopper voor de prijs van 4 dagen. Kost 200 euro. Dus heb ik dacht ik een goede deal.
    We wilden eerst een reis bij AE boeken en hadden ook al een offerte klaar, maar op 1 februari ging de prijs van het hotel ineens omhoog, flink hoor dus hebben we besloten om stukjes te boeken via een reisorganisatie.
    Kwamen we nog goedkoper uit. Later bleek dat de hotelprijs bij AE weer naar beneden was gegaan, maar toen hadden we al geboekt en hebben we een super disney deal.
    Maar vergelijken en vergelijken is gewoon heel belangrijk.

    Heleen

  4. Top | #274
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Disney ticket prijzen 2007

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heleen Bekijk Berichten
    ik heb de kaarten via mijn reisbureau besteld en ik heb 7 dagen hopper voor de prijs van 4 dagen. Kost 200 euro.
    Goeie deal. Had een eurootje of 4 goedkoper gekund via een internetaanbieder, maar da's niet echt de moeite. Heb je helemaal goed gedaan!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #275
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Disney ticket prijzen 2007

    Hoi!

    Ik heb toch even een vraag over de pretparktickets. Mijn vriend en ik gaan in mei, twee weken naar Florida en willen dan maar twee dagen een pretpark bezoeken. We willen Disney's Magic Kingdom en Universal studio's bezoeken. Hebben jullie enig idee hoeveel een dagticket kost? Ik wil graag ongeveer een prijs weten.

    Alvast bedankt.

  6. Top | #276
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney ticket prijzen 2007

    Enkele tickets zijn gewoonlijk erg duur. Voor iets meer koop je een 7-daagse pas.. Maar goed, dan moet je daar ook wel de tijd voor hebben.

    - Universal (Link):
    1 dag / 1 park = $67 (online $63)

    - Disneyworld (Link)
    1 dags ticket: $67
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #277
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Hoppen: Disney transport of auto?

    Wat zouden jullie de voorkeur aan geven je auto parkeren bij 1 park en dan de hele dag met het Disney vervoer naar andere parken hoppen, of zelf met de auto naar het andere park gaan.

    Tot nu toe heb ik altijd mijn auto op een parkeer plaats gezet en met het Disney vervoer naar de parken gegaan, maar nu las ik net in het inmiddels beruchte boek, dat je ook met de parkeer kaart van een park naar een ander park kunt rijden (ja wist dit echt nog niet!).ops:

    Maar is dit beter, vlugger, makkelijker??

    Wat is jullie ervaring hiermee :?:

  8. Top | #278
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Re: Auto of Disney transport

    Wij hebben altijd als we in disney waren geen auto gehad omdat we de bussen gebruikte en de monorail.
    Maar dit jaar hebben we gekozen voor continu een auto te hebben.
    Wij verbliven dit jaar ook niet in een disney hotel maar in een villa maar als we naar disney gaan dan gaan we denk ik voor het gemak toch hoppen met auto want je hoeft dan niet de hele tijd te wachten op het vervoer alhoewel het best vlot gaat met het disney vervoer.
    Ik denk zelf dat het elkaar niet zoveel uitmaakt!
    Meer het gevoel wat je zelf wilt.

    gr maris:wink:
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  9. Top | #279
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Auto of Disney transport

    Mijn ervaring = dat het transport systeem leuker is.
    Monorail, bootje, treintje --> heeft toch iets meer dan de auto.

    Ik heb tevens met de auto tussen de parken heen "gehopt".

    Ook dit kan snel gaan, is natuurlijk ook een beetje afhankelijk waar je de auto geparkeerd hebt (kort bij de ingang).

    Mijn vrouw is vorig jaar ziek geworden, toen was ik genoodzaakt om met de auto tussen de parken en hotel te rijden.
    Ging naar mijn idee snel en gemakkelijk.

    Zal dit jaar wederom iedere dag met de auto gaan, ondanks de 10 Dollar parkeerkosten.
    Alleen het gemak al.
    Ga je met de bus vanaf het hotel, ben je helemaal afhankelijk hiervan.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-01-09 om 05:46. Reden: full quote eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  10. Top | #280
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Auto of Disney transport

    Het ligt er een beetje aan tussen welke parken je wilt gaan hoppen. Wij hoppen meestal met de auto.

    Alleen tussen Magic Kingdom & Epcot nemen we de monorail en tussen Epcot & MGM gaan we met de boot. Je kunt dus afhankelijk tussen welke parken je gaat hoppen beslissen of je met de auto gaat.

    Is ook wel zo leuk voor de afwisseling.

    Nog een tip: vergeet niet waar je je auto parkeert! Als je 's morgens aankomt bij een park staan er nog niet zoveel auto's maar als je 's middags of 's avonds weggaat.... :shock:
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •