Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 89 van de 104 EersteEerste ... 3979878889909199 ... LaatsteLaatste
Resultaten 881 tot 890 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #881

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Bij orlando-ticket-deals duurde het ongeveer 2 weken van bestellen tot de tickets in huis waren. Ik heb het gewoon via de website gedaan. Je kon daar wel geen land invullen en ook moest het adres verplicht over twee velden verdeeld worden, maar met een beetje creativiteit kon ik de info toch verstrekken. Bij de stap van het betalen kon ik wel het land en de andere gegevens correct invullen, hierdoor is alles toch goed gegaan en heb ik geen extra verzendkosten hoeven betalen.
    27-3 besteld
    28-3 afgeschreven van CC
    3-4 verstuurd
    8-4 ontvangen

  2. Top | #882

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob gertsen Bekijk Berichten
    @ Wacky Weazle

    Als je kunt ben ik wel benieuwd hoe jouw ultimate tickets eruit zien. Als het goed is moet ik dezelfde hebben.


  3. Top | #883
    Regelmatige Bezoeker denny's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    39

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Wij hebben onze tickets bij Undercover Tourist besteld de Orlando flextickets,en binnen 2 dagen waren ze in huis......(rechthoekige kaartjes ,beetje jammer:sad:. Die van Disney zien er erg leuk uit)
    Dit naar aanleiding van alle positeve berichten over dit bedrijf op het FORUM.
    Wat ook fijn was dat je de zending helemaal kon volgen,vanuit Orlando naar Amersfoort.
    Nog 2 weekjes:-P:-Pen dan mogen we........

    Gr Soraya

  4. Top | #884

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Undercover Tourist is inderdaad de beste website voor bijna alle tickets behalve de 14 en 21 day ultimate tickets. Hiervoor moet je echt bij een engels bedrijf zijn. Ook de tickets die wij nu voor Universal/IOA hebben zijn niet bij Undercover Tourist verkrijgbaar.

  5. Top | #885
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    @ WackyWeazle

    Mijn kaartjes zien er precies zo uit als de jouwe. Ben benieuwd of ze het doen maar daar ben ik niet zo bang voor.
    Zoals je zelf al schrijft ging het bij OTD erg makkelijk en snel

  6. Top | #886
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    14

    Standaard Disney Vouchers omwisselen

    Van AV krijg ik vouchers voor de disney parken. Weet iemand waar ik die kan omwisselen voor tickets en ik zou ook graag de openingstijen voor die kantoren / kassa's weten.

    Alvast bedankt

  7. Top | #887
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WackyWeazle Bekijk Berichten
    Daarnaast heb ik ook de extra verzekering genomen voor verlies/diefstal/beschadiging, dus als er een probleem is bel ik ze direct.
    Wat betaal je voor die verzekering? Om met Marc Marie Huybregts te spreken: "Was dat nou nodig? Voor Disneytickets?"

    Op MomsPanel staat hierover: Here's what I recommend: write down all the ticket numbers and put them in a safe place. This way, if any tickets are "misplaced", you can get your ticket re-issued at any guest services.



  8. Top | #888
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België
    Berichten
    21

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Ik heb de vraag gesteld aan OTD of de tickets reeds waren verzonden. Enkele uurtjes later volgend bericht ontvangen "Hi There, Your tickets will be sent after the Easter period.I am sorry for the delay. Best regards".

    Gaat blijkbaar toch nog een tijdje duren.
    Laatst gewijzigd door Bullit; 11-04-09 om 10:36.

  9. Top | #889
    Regelmatige Bezoeker floriaantjes's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Kan iemand mij vertellen, als ik een 4 daagse pas via Walt Disney World wil, (misschien momenteel voor ons wel het voordeligst) waar ik deze dan op kan halen, als ik hem niet opgestuurd wil hebben via de site.
    Is dat dan aan de kassa van Disney, of is dat weer een ander kantoortje in Orlando? (heb de topic van Michael hiervoor gebruikt om de prijzen te vergelijken)

  10. Top | #890
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Ligt eraan waar je de tickets koopt. Als je ze rechtstreeks bij Disney koopt: aan de will-call balie. Als je ze bij een andere aanbieder koopt: bij het kantoortje van die aanbieder (meestal niet meer dan 5-10km van Disney vandaan).

    Alternatief: enekele aanbieders hebben de mogelijkheid om de tickets bij je hotel te bezorgen voor een kleine fee ($5-12).

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •