Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 94 van de 104 EersteEerste ... 44849293949596 ... LaatsteLaatste
Resultaten 931 tot 940 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #931
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Wijchen
    Berichten
    66

    Standaard Re: wat is verstandig MAGIC Hopper Ticket met WATERPARK

    Ik kan Pascal's antwoord alleen maar beamen.

    Vorig jaar april/mei zijn we naar Florida geweest.

    We hadden een ticket met waterparken en geen hopper.

    De 4 Disneyparken hebben we allemaal bezocht. Ze hebben allemaal hun eigen leuke dingen en zijn heel verschillend que stijl. Iedereen heeft natuurlijk zijn persoonlijke voorkeuren maar wij vonden ze allemaal bijzonder om te bezoeken.

    Maar onze meiden (toen 8 en 6), en wij zelf trouwens ook, vonden de waterparken ook zeker een aanrader.

    Succes met het uizoeken en vast veel voorpret gewenst.

  2. Top | #932
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: wat is verstandig MAGIC Hopper Ticket met WATERPARK

    Een andere goedeoptie is het Seaworld/Aquatica combo ticket. Deze zijn gedurende 14 dagen onbeperkte geldig (je kunt dus elke dag gaan zwemmen EN seaworld bezoeken. Als je hierbij ook nog Disney parken wilt bezoeken zou ik zeker geen park hopper ticket nemen.Je moet je echt afvragen of je meerdere parken op 1 dag wilt doen. Als je trouwens ook een zwembad bij je huis/appartement/hotel hebt, is dit ook nog een (beperkte) zwem mogelijkheid om op dezelfde dag als de parken te doen.

  3. Top | #933
    Vaste Bezoeker oma van tijn's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    nijmegen
    Berichten
    96

    Standaard Re: wat is verstandig MAGIC Hopper Ticket met WATERPARK

    Tja de leeftijd van onze kinderen, 35,29,24 en 23 en een peuter van 2 jaar (kleinkind)
    maar je kent het wel ze zijn allemaal jong en houden van snelheid ik zie ze niet op de golfbaan. Wij zitten trouwens 17 dagen in Orlando. Zelfs zijn wij met onze jongste dochter 8 jaar geleden ook in Florida geweest hebben toen een flexticket gekocht voor de daaraan gekoppelde parken.

  4. Top | #934
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: wat is verstandig MAGIC Hopper Ticket met WATERPARK

    universal studios zeker doen , beide parken zijn echt goed . Hopper zou ik niet nemen maar zeker de waterparken erbij nemen .

  5. Top | #935
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Wie kan mij HELPEN???? PLEASE

    Ik wil 5 tickets kopen voor Magic Kingdom!
    Wij hoeven er maar 1 dag te zijn, dus geen 3 dagen of meer....

    Alleen waar zijn de tickets per persoon voor 1 dag het goedkoopst?
    Ik wil nu via het internet bestellen op WDW site ($75,-), maar daar lukt het mij niet om te bestellen....

    HELP ME AJB!!!

    Ed (we vertrekken op 20 juli)

  6. Top | #936
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    30

    Standaard Re: wat is verstandig MAGIC Hopper Ticket met WATERPARK

    Wij zijn er 10 dagen geweest. We hadden een 7 dagen kaart met hopper, enkel de 4 parken. En om eerlijk te zijn die hadden we nodig. Niet zozeer de hopper, maar eerder de 7 dagen Het was er namelijk zo warm (34 graden) dat een verblijf in een park van 's morgens tot 's avonds er toch echt niet in zat. Onze tip: met deze temperaturen moet je vooral niet teveel hooi op je vork nemen

  7. Top | #937
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: wat is verstandig MAGIC Hopper Ticket met WATERPARK

    Wij hadden geen hopper maar een 7 daagse base ticket (en een splash pool thuis, dat wordt volgend jaar verruild voor een zwembad) en we hebben de hopper niet een keer gemist. Eén keer is mijn man + oudste zoon s avonds naar MK teruggegaan voor het vuurwerk, de rest van de dagen vonden we het ergens tussen 3 en 5 uur meer dan genoeg. Onze kids waren 5 en 6 dus misschien een iets andere situatie maar vergis je inderdaad niet in de temperatuur.

  8. Top | #938
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    4

    Standaard Re: combi ticket

    Hallo,

    Wij gaan in november naar Florida en we zijn ons een beetje aan het orienteren. Wie weet ongeveer de prijzen van de disney tickets en waar je die kan halen en/of bestellen.

    groetjes Francien

  9. Top | #939
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: combi ticket

    Hi Francien,
    Hier op het Forum is een beetje orienteren er niet bij... Je krijgt, zoals dat in ons mooie Brabant zo leuk heet, "van het hele varken". Kijk maar eens in dit topic. Daar vind je vast alles wat ieder meisje weten moet voor ze Disneytickets koopt.

    Alle informatie op dit forum is overigens netjes gerubriceerd, dat maakt het, vooral voor nieuwe forumleden, gemakkelijk om te zoeken. Met de zoekfunctie in de blauwe balk boven aan iedere pagina, wordt je direct naar de betreffende informatie geleid. Leuker konden ze het niet maken.....
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-09 om 07:23. Reden: full quote eruit



  10. Top | #940
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Wij hebben afgelopen vakantie (mei) onze tickets laten omzetten naar unexpirational en nu zitten er nog 3 dagen op + 7 dagen waterpark. We hebben hiervoor nieuwe kaartjes gekregen. Zouden we door opa + oma kunnen laten gebruiken en zelf nieuwe kopen? Ik zit hieraan te denken omdat we dus nieuwe kartonnen kaartjes hebben gekregen en hier zit nog geen vingerafdruk op?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •