Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 21 van de 104 EersteEerste ... 1119202122233171 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #201
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    38

    Standaard Re: Prijsverschil

    Ik ben afgelopen weekend bij American Vacations geweest om mijn WDW tickets te halen. Wij hebben 10 dagen WDW met 6 dagen Water, Fun and more. Je kan de tickets daar gewoon los kopen. Enne omgerekend met de Dollar-koers was het toch wel erg gunstig :-\"
    Wil je ons volgen? Kijk op http://www.familiekerstens.waarbenjij.nu

    Florida: 2006, 2007, 2008, 2009

  2. Top | #202
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Locatie
    Muiden
    Berichten
    82

    Standaard Re: Prijsverschil

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nance Bekijk Berichten
    Enne omgerekend met de Dollar-koers was het toch wel erg gunstig :-\"
    Even voor de duidelijkheid, dat bedoelde ik er niet mee te zeggen.

    De organisaties die in Nl de tickets verkopen, moeten ze natuurlijk ook gewoon inkopen in Amerika. De prijzen die zij vaststellen, worden natuurlijk aan het begin van het seizoen bepaald, omdat ze die moeten gebruiken in de brochures e.d. die het hele seizoen geldig zijn. De dollarkoers fluctueert natuurlijk gewoon door. Kiezen ze een "veilige" koers, of gebruiken ze de dan geldende koers? Elke organisatie kiest dan zijn eigen strategie daarin en dat maakt natuurlijk ook verschil in de prijs die wij hier betalen.
    Groetjes, Jacqueline


    Kijk op http://www.jasmino.blogspot.com/ voor onze reisverhalen.
    Kijk op http://www.pixagogo.com/jasmino voor onze foto's.

  3. Top | #203
    Regelmatige Bezoeker bowie13's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    46

    Standaard Re: Prijsverschil

    Ik wil in ieder geval iedereen bedanken voor jullie reactie's.
    Ik kan begrijpen dan men wil concureren, maar dan niet met 2 euro verschil of 15 euro. Tuurlijk het is wel 15 euro, maar doe het dan met een behoorlijke prijs. En de koers heeft volgens mij hier niets mee te maken net wat Jasmino zegt. In de gidsen staat dat vast. Nogmaals bedankt en ik ga dan zeker tickets bestellen bij de goedkoopste aanbieder.

  4. Top | #204
    Vaste Bezoeker remcozoon's Avatar
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    50

    Standaard Disney tickets: Korting na bezoek Fairfield Resort

    Wij kregen na een 2 uur durende bezoek aan een resort complex zo'n 120 dolar korting ( met z'n tweetjes) .
    in ons hotel ..Sheraton resort stond een balie hier van
    We wisten niet dat het om huisjes melken ging( dachten een promotie van een hotel) ... maar na duidelijk uit leggen dat je toch niets ziet in time Sharing .. kregen we de kaartjes met 50% korting.
    .

    Iemand dit ook wel eens gedaan?


    1992 rondreis ( Miami, Daytona, St Augustine, Orlando , Napels , Key West)2006 Florida( Orlando, Napels, Bonita Springs,Miami)-->Bahama's--> Kauai Hawaii , 2022 back to Florida

  5. Top | #205
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    38

    Standaard Re: Prijsverschillen aanbieders Disney Tickets

    Ik had op de site van WDW zelf gekeken. Voor 4 personen, tien dagen park en 6 opties Water Park, Fun and More zou ik op $ 1064,- komen. Omgerekend (ff de koers van € 1,25 per $ aangehouden) kwam ik op € 850,-. Bij Americanvac.nl hebben ze een Europese aanbieding (ff uitgevraagd) en daar kwamen dezelfde tickets op € 764,-. Scheelt toch weer bijna € 100,-
    Wil je ons volgen? Kijk op http://www.familiekerstens.waarbenjij.nu

    Florida: 2006, 2007, 2008, 2009

  6. Top | #206
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Prijsverschillen aanbieders Disney Tickets

    Ik boek wel altijd bij WDW (weliswaar via een Amerikaanse agente, maar die hanteert dezelfde tarieven als WDW). Ik heb echter de afgelopen 10 boekingen NOOIT het standaardtarief betaald dat je op de WDW-site te zien krijgt. Er is (met enige planning) altijd wel een korting variërend van 20% tot 45% op de kamerprijzen te krijgen, of een gratis mealplan.

  7. Top | #207
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    92

    Standaard Re: Prijsverschillen aanbieders Disney Tickets

    Frank,
    Doe je deze moeite voor de toegangstickets?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-03-09 om 15:09. Reden: full quote eruit
    1e DLC vakantie zomer 1974.
    2e DLC vakantie winter 1974.
    3e DLC vakantie zomer 1975.
    4 weken USA huwelijksreis inclusief DLC & WDW zomer 1977.
    Anno 2006????? De tel kwijtgeraakt.

  8. Top | #208
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Prijsverschillen aanbieders Disney Tickets

    Niet ALLEEN daarvoor. Ik heb bijvoorbeeld vorig jaar een jaarpas gehad, maar daar heb ik wel 4 bezoeken aan WDW mee gedaan. Alleen de eerste keer heb ik dus die passen erbij besteld, de andere 3 keer alleen kamers (met korting voor jaarpashouders dus). In de tijd van de Florida Fun in the Sun passen heb ik standaard room-only geboekt, want die pas was een te goede aanbieding. De room-only heb ik dan geboekt tegen Fall Value Rates of met een korting van de (toen nog bestaande) Disney Club. Voor ons komende bezoek heb ik de MYW-tickets wel besteld, samen met de kamers, omdat je bij dat package het meal-plan gratis kreeg. Er is dus niet 1 bepaalde strategie die ik altijd toepas, maar een beetje afhankelijk van de opportuniteit.

  9. Top | #209
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Berichten
    44

    Standaard Re: Korting disney na bezoek fairfield resort

    Ik heb het ook gedaan vorige maand. Via Marriott. Ik toonde interesse in die kaartjes maar toen kwam pas de aap uit de mouw. Je moest een presentatie bijwonen van 1,5 uur wat op Timesharing aankwam. Toen had ik er al gelijk geen zin meer in.

    Volgens de hotel klerk gewoon aandacht tonen en aan het eind vriendelijk bedanken voor de tijd. Dat zou 90% doen.

    Toen we daar waren zag ik toch wel heel veel mensen formulieren invullen terwijl ik toch niet echt van plan was ergens voor de tekenen.

    Nu had ik al eens gelezen over timesharing en wist dus dat ik er niets voor zou voelen. Zeker omdat ik dat geld gewoon niet heb (of er voor over heb)


    Uiteindelijk overleefd en de kaartjes ontvangen voor Universal.

  10. Top | #210

    Standaard Re: Prijsverschillen aanbieders Disney Tickets

    Wij willen met 5 personen naar WDW maar 2 dagen, weet iemand wat het goedkoopste is, misschien een site? Is een park hopper dan wel zo voordelig om erbij te nemen?

    Alvast bedankt! groetjes!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •