Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 65 van de 104 EersteEerste ... 1555636465666775 ... LaatsteLaatste
Resultaten 641 tot 650 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #641
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    31

    Standaard Re: Disney Ticket: Hoeveel dagen?

    Ja, maar ik ben er maar 10 dagen, en ik ga ook nog naar Sanibel, Everglades, Key West, Miami, Kennedy Space Center en Sea World. En dus 3 dagen Disney. En dan zou ik liever niét aanschuiven voor de dansende theekopjes, dat heb ik al wel gehad.
    Ik ga op reis naar Florida hé, niet naar Disney.
    De vraag is dus eigenlijk: wat zijn zo de "speciale" dingen waar je naartoe moet in Disney?
    Groetjes,
    Minervi
    Laatst gewijzigd door Minervi; 21-05-08 om 22:23.

  2. Top | #642
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Disney Ticket: Hoeveel dagen?

    Misschien gaat het niet om het "doen" van attracties, maar gewoon het absorberen van de sfeer, de omgeving, en meer van dat. Da's in ieder geval de reden waarom ik komende zomer weer naar Florida ga en dat al voor de tiende keer. Als je zoveel doet in zo weinig tijd heb ik altijd het gevoel dat je bijna niets doet/ziet/ervaart.

    "Ik ben in Magic Kingdom geweest, wel acht uur."
    "Wat heb je daar allemaal gezien?"
    "Een paar attracties, maar vooral de wachtrijen van die attracties."
    "Leuk?!?"
    "Geen idee. Geen tijd gehad om daarover na te denken."

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #643
    Vaste Bezoeker SjonnieM's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    In de buurt van Amsterdam
    Berichten
    54

    Standaard Re: Disney Ticket: Hoeveel dagen?

    Ondanks dat ik 8x in Disneyland Parijs geweest ben lijkt mij een halve dag echt veel te weinig. ik heb een dvd van Disney World gezien en er is daar zoveel meer. En wat Michael66 terecht zegt dat het ook om de sfeer van het geheel gaat. Het lijkt mij dat als je een halve dag gaat dat je dan alleen een gedeelte in vogelvlucht kan zien en niets kan doen. Ik ga met kinderen dus dat is geen optie, misschien speelt dat niet voor jou en iedereen beleeft het natuurlijk op zijn eigen manier.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-03-09 om 16:00. Reden: Full quote eruit

  4. Top | #644
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Disney Ticket: Hoeveel dagen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Minervi Bekijk Berichten
    Ja, maar ik ben er maar 10 dagen, en ik ga ook nog naar Sanibel, Everglades, Key West, Miami, Kennedy Space Center en Sea World. De vraag is dus eigenlijk: wat zijn zo de "speciale" dingen waar je naartoe moet in Disney?
    Misschien is het wel de vraag of je of/of moet doen en niet en/en....... Met jouw programma komen sommige mensen na drie weken nog bek af terug, maar alles kan natuurlijk :?. Relax, Florida is too much anyway. Disney doe je maar niet even tussendoor, maar daar is inmiddels al veel over gezegd en geschreven. De vraag wat de "speciale" dingen zijn, is een onmogelijke. Sommige mensen vinden Dombo heel speciaal, andere schuiven er liever niet voor aan. Er zit maar een ding op; bestudeer de parken in Florida van te voren goed, zet Parijs helemaal uit je hoofd en maak je eigen keuzes. Neem de tijd om te genieten\\/\\/



  5. Top | #645
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Disney 14 Day Ultimate Ticket

    Ik wil deze tickets ook bestellen bij Tickets4fun. Maar welke optie kies ik bij Preferred Ticket Despatch Option? Standard, Special of European? Ik zou zeggen European, maar ik weet niet wat Special inhoudt.

    Hulp gevraagd!

  6. Top | #646

    Standaard Waar Tickets kopen

    Waar kun je beter je tickets kopen hier in Nederland (evt via internet) Of in Orlando.

    Wij zijn met 4 volw 1 kind en willen 4 of 5 dagen naar de disneyparken (niet hoppen) en 1 of 2 dagen naar Seaworld.
    Wij vertrekken over een maand.

    Advies van reisburo was in Orlando kopen ivm koers wisseling maar lees nu steeds wisselende dingen.
    Wat is wijsheid?:-?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-08 om 10:14.

  7. Top | #647
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    114

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Wijsheid is eerst weten wat je wilt.

    - gaan we voor mogelijk het goedkoopste en nemen we risico mbt de koers ?

    - zijn we bereid nu reeds te betalen (= geld voorschieten) ?

    - wil ik de kaarten al in mijn bezit voor ik naar Orlando ga ?

    - Wil ik ter plekke een eindje rijden om mijn kaarten op te halen ?

    Om de kleine verschillen duidelijk te maken : tussen de duurste en de goedkoopste aanbieder van kaarten in de USA (disney zelf niet meegenomen) zit voor een gezin van 2 volwassenen en 2 kinderen bij een 10 daags base ticket in totaal, voor het hele gezin een verschil van 8 euro.....

    Wil je echter van tevoren weten wat het je kost en hou je niet van verrassingen en staat de huidige prijs je aan, dan zou ik gewoon kopen. Pech als de dollar daalt, mazzel als de dollar stijgt. Hoe dan ook, je had al gekocht tegen een prijs waarmee je tevreden was, dus er veranderd niets voor je.

    Ik zou gewoon voor het makkelijkste kiezen en het minste risico. In mijn opinie is dat ter plekke ophalen bij een leverancier die in de buurt van je verblijf zit.

    Waarom ?

    - Geen risico dat je kaarten koopt vanuit NL en dat je toch niet kunt, nu kun je de kaarten dan wel weer verkopen of nog jaren bewaren, maar in de tussentijd ben je het geld wel "kwijt".
    - Je kunt tot het laatste moment je plannen aanpassen, dagen minder of meer nemen.
    - Je kunt de kaarten niet kwijtraken of vergeten, er zijn dan wel weer mogelijkheiden om toch nieuwe te krijgen, maar als je ze niet kunt kwijtraken heb je de alternatieven ook niet nodig.

    Nadeel is wel dat als de dollar stijgt, je kaartjes meer gaan kosten. Kun je daar echter niet tegen, dan geld 1 van de voorgaande regels
    Laatst gewijzigd door rolthof; 27-05-08 om 22:07.
    Mvg,
    Roy.


  8. Top | #648
    Regelmatige Bezoeker Macjac's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    25

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Hi,
    thanks voor alle informatie, ben u een beetje wijzer geworden in het Disney kaartjes shoppen. Maar ik zie het wel als we daar zijn, volgens mij neem ik dan inderdaad het minste risico. En voor die paar euro's van te voren bestellen. Volgens mij krijg je in Orlando zelf ook mooie prijzen, en vooral nu met de lage dollar koers.
    Groetjes, Mac

  9. Top | #649
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    47

    Standaard Disney Ultimate Tickets (Fastpass vraagje)

    Hallo allemaal

    Ik heb afgelopen zaterdag 6 ultimate tickets gekocht in Engeland.
    Er staat bij dat ze inclusief fastpass zijn, wat houdt dat in?

    Ik weet wel wat een fastpass is, maar ik dacht dat je een fastpass voor een atractie op het park moet halen en volgens mij zijn die gratis?
    Of heb ik het helemaal mis en is een fastpass niet gratis?

    Zal het laatste wel zijn :-)

    Ik hoop dat een van jullie het me even in het kort kan uitleggen.

  10. Top | #650
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Fastpass vraagje

    Disney's Ultimate Tickets - The Ultimate Experience for 14 Days

    At a glance:

    • Access to all Disney theme parks for 14 days
    • Ticket valid for 2 weeks from first use so days do not have to be taken consecutively
    • Can hop from one park to another on the same day
    • Use of Disney transportation system
    • Includes Disney Fast Pass
    • There is NO option to extend life of ticket
    • Parking not included
    Dit wil alleen zeggen dat je van het Fastpass systeem gebruik kunt maken. Dit is namelijk gewoon gratis.
    Laatst gewijzigd door Njit; 28-05-08 om 08:38.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •