Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 81 van de 104 EersteEerste ... 3171798081828391 ... LaatsteLaatste
Resultaten 801 tot 810 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #801
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb wel gelezen hoe het gaat. Er is een aparte kiosk om je vouchers om te wisselen. Deze bevindt zich in de buurt van de kassa's. Ga je per ongeluk toch in de rij staan bij de kassa? Geen nood, hier kan je ze ook omwisselen. Als je je vouchers hebt omgewisseld, kan je met je tickets het park in. Of het snel gaat? Het omwisselen is zo gebeurd, maar je weet nooit hoeveel gasten er voor jou in de rij staan, net als bij de kassa's. Voor zover ik weet kan je de vouchers ook in Downtown Disney omwisselen voor tickets Guests & Relations bij nummer 31 op deze kaart.

    Verder handig om te weten: Bij het omwisselen van vouchers naar tickets kan er naar je legitimatie gevraagd worden.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-09 om 06:52. Reden: full quote eruit



  2. Top | #802
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Zele OOST-VL
    Berichten
    203

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Zijn er mensen met ervaring met http://www.orlando-ticket-deals.co.uk/ De prijzen zien er mij Oke uit!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-09 om 06:53. Reden: ingekort

  3. Top | #803
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    De ultimate tickets en orlando flex tickets lijken een prima prijs te hebben. Vooral als je de pond prijs omrekent naar euro's. Dat scheelt 200 euro met Undercovertourist. Nadeel alleen is dat ze de kaartjes niet naar Nederland opsturen. Tenminste, dat heb ik niet kunnen ontdekken als je een (fictieve)bestelling maakt.

  4. Top | #804
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    68

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    In deze post stond al eerder een link naar Virgin:

    http://www.virginholidays.co.uk/extr...ts_prices.aspx

    De prijzen voor de 14 dagen Unlimited pass zijn hier flink lager en ik heb ze nog niet lager kunnen ontdekken...

  5. Top | #805
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Vouchers omwisselen gaat erg snel.

    Wij hadden annual pass vouchers en dat omwisselen duurt iets langer omdat ze dan veel gegevens van je nodig hebben maar in principe is het omwisselen zo gebeurd...

    Het nadeel van vouchers is alleen dat het ondanks dat het goedkoper is je wel in de rij moet om te gaan omwisselen en juist dat voordeel van de kaartjes in huis hebben en direct kunnen beginnen is dan weg....

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  6. Top | #806
    Regelmatige Bezoeker floriaantjes's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Ik zat nu ook bij orlando ticket deals te kijken. Daar staat ook Downtown Disney genoemd. Is dat ook een soort park waar je weer apart voor moet betalen? Ik dacht dat dit winkels en restaurantjes waren waar je 's avonds bijv. zo naar toe kon. Is bovengenoemde site echt voordeliger dan het overzichtje/excel spreadsheetje van Michael ?

  7. Top | #807
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Zie hier: http://tinyurl.com/d7lkvg

    Al die ticket-sites zetten alles erop waar je recht op hebt met je tickets. Ook het vervoer van Disney tussen de parken (wat gratis is) en Downtown Disney (waar je geen ticket voor nodig hebt).
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #808

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Hallo, wij hebben slechts 2 "parkdagen" in Orlando en willen naar Disneyworld en de Universal studios. Nu heb ik elders gelezen dat er geen aanbiedingen zijn voor 1 dagkaarten, dus willen we de kaarten gewoon aan de kassa kopen om ellende van onechte verkopers te voorkomen. Maar heeft iemand enig idee hoelang de rijen zo'n beetje zijn daar begin mei?

  9. Top | #809
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Universal kaarten kun je van te voren al bestellen en thuis printen. Voor Disney kaarten zul je idd in de rij moeten staan. Heb geen ervaring met de rij..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #810
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Zal nooit lang zijn. Nooit echt meer dan 2-3 klanten voor je. En dan hangt het af van het gez##k van de klanten voor je hoe lang het duurt. Zal echter nooit meer dan 15-30 minuten zijn. Eerder hooguit 5-10 minuten.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •