Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 79 van de 104 EersteEerste ... 2969777879808189 ... LaatsteLaatste
Resultaten 781 tot 790 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #781
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lovely_laura Bekijk Berichten
    Is het een betrouwbare site?
    Tsja, er is al vaker over geschreven. Wanneer je dit een prettige voorwaarde vindt om ergens iets te kopen, wie houdt je tegen?

    Deze tarieven zijn slechts een indicatie. Sommige producten zijn misschien goedkoper of duurder.


    Zelf koop ik liever ergens waar ik geen verrassingen over de prijs hoef te verwachten.........



  2. Top | #782
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    68

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Ik heb hier nog een vraagje over: op deze site staat duidelijk
    Guests must be staying in a Walt Disney World Resort hotel (excluding Swan & Dolphin).
    Guests MUST have Disney park tickets booked with Virgin Holidays on the same booking reference as Dining Plan
    Heb je dit gevraagd toen je ze aan de telefoon had? Ik begrijp namelijk dat je om losse tickets hebt gevraagd en dat dit geen probleem was.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-01-09 om 03:27.

  3. Top | #783
    Stamgast ferret's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    133

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    De afgelopen drie vakanties naar Florida hebben wij onze disneytickets en de flextickets gekocht bij www.orlando-ticket-deals.co.uk . De laatste keer was in september 2008. De betaling gaat via de creditkaart en je hebt de tickets binnen 2 weken in huis.
    Ze werken perfect en zelfs in Disney waren ze (bij een enquete) onder de indruk van een ticket voor 21 dagen.

  4. Top | #784
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Ik ben van plan om de ultimate tickets aan te schaffen. Lekker gemakkelijk denk ik en in vergelijking met de 10 dagen ticket ( ik ga zelf 3 weken) bijna net zo duur. Voor diegenen die zo'n ticket als een gebruikt hebben een vraag; een ultimate ticket gebruik je toch ook gewoon in een poortje, net zoals de gewone tickets, of is daar bij de toegang in de parken een apart protocol voor?

  5. Top | #785
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Is precies hetzelfde. Alle mogelijkheden staan gewoon op de strip op het kaartje.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #786
    Regelmatige Bezoeker floriaantjes's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Nu heb ik ook een collega (zij zit beslist niet in de verzekeringen), maar haar vriendin heeft verleden jaar bij een bureautje bij een benzinestation ook kaarten gekocht voor meerdere dagen. Aan het eind van de rit kon zij ze weer terug brengen en kreeg er nog een leuk bedrag voor terug ook.
    Hoe kan zoiets nu:-k? Zeker als jullie het hebben over vinger identificatie etc. bij de ingang van de parken. Deze kunnen dan toch niet weer gebruikt worden ?
    Het risico vind ik zelf groot om de verkeerde kaarten in handen te krijgen, (ook al zit je dicht bij om terug te gaan, zulke helden zijn wij niet ). Maar de prijs was wel weer erg aanlokkelijk. Heeft iemand hier ervaring mee????????????

  7. Top | #787
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Zoals je al zegt, daar zit een risico aan om dat te doen. Meerdere verhalen gehoord dat het lukt, maar ook verhalen dat je aan de poort tegengehouden wordt. De keus is dus of je het risico wilt nemen of niet.

  8. Top | #788
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door floriaantjes Bekijk Berichten
    . Heeft iemand hier ervaring mee????????????
    Deze vrolijke Frits in ieder geval wel en met een beetje Googelen lees je dat er meer slimmerikken zijn:

    IRVINE – Irvine detectives have arrested a 26-year-old man who they believe ran an event ticket scam that likely netted more than $100,000, police officials announced today.
    Authorities took Kevin Lopez into custody at his Riverside residence Wednesday after an eight-month investigation into charges of credit card fraud, Lt. Rick Handfield said. Police allege that Lopez used stolen credit card numbers to purchase concert, theme park and event tickets, duplicating them and selling them on Craigslist.com.
    Detectives believe that Lopez obtained the credit card information from a cell phone kiosk called “Mobile Tron” at the Galleria at Tyler Mall in Riverside.
    “We’re not exactly sure how that connects with Mr. Lopez,” Handfield said of the kiosk, noting that Lopez did not work at the business. Mobile Tron representatives could not immediately be reached for comment.
    Lopez is suspected of purchasing the tickets online and printing out multiple copies of the e-mailed tickets, selling them to different victims. Lopez purchased tickets to Disneyland, Knott’s Berry Farm, Los Angeles Laker games, UFC fights among other events, Handfield said.
    Since only the first electronic copy scanned at a venue is valid, the remaining victims were left with unusable tickets, Handfield said.
    “We know of venues where there were fifteen to twenty people who came to the door with tickets that were already used,” Handfield said.
    Irvine police were notified of the alleged scam in October 2007, Handfield said, when an Irvine resident reported giving Lopez a personal check for phony tickets.
    Detectives have confirmed $60,000 in losses connected to the ticket scam, Handfield said, but fear that many victims have yet to report their losses. He urged anyone who used the Mobile Tron kiosk to check their bank statements.
    “If it sounds too good to be true, be careful,” Handfield said. “Always deal with a reputable ticket broker, Ticketmaster or the venue itself,” he added.



  9. Top | #789
    Vaste Bezoeker chester2203's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    52

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Ik dacht ook met een respectabele ticketsaler te maken te hebben.#-oDe tickets via internet besteld en keurig netjes betaald en achter de brievenbus gewacht tot ze kwamen en zouden komen en niet kwamen. Vervolgens maar eens even gebeld. Daar vertelde ze mij dat de kaartjes waren opgestuurd. Echter ik had niets gekregen. Tja en dan heb je zoiets van ben ik belazerd. Het was toch een gerenomeerd bedrijf waar hier op het forum al vaak positief over gesproken werd. Vervolgens weer gebeld en gevraagt wat nu... Zij gingen volgens hun zeggen de originele kaarten blokkeren en vervangende kaarten aanvragen. Het was nu september 2008. Wij gaan pas in aug 2009 dus we hadden gelukkig nog effies. Ik hoorde maar niets en in december nog maar een keer gebeld :-\" Hier werd mij verteld dat de gene die over de vervangende kaarten ging ziek oid was en ze dus nog niets wisten maar dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken. Mijn vrouw zei al "nou die ruim 500 euro voor tickets zijn weggegooit" Na er weer een telfoontje aan te hebben gewaagd werd er mij weer op het hart gedrukt dat het goed zou komen. Inmiddels was het
    januari 2009. Mijn vrouw begon al naar me te wijzen \\/ van zie je wel...
    Onder tussen eerst eens uitgezocht wat mijn rechten en plichten zijn en vervolgens half januari de telefoon gepakt en gewapend met mijn verkregen juridisch advies aan de telefoon. Hoe wonderlijk was het dat de persoon aan de telefoon nadat ik mijn naam genoemd gelijk zei: Ja u heeft nu lang genoeg gewacht en wij sturen u de tickets zonder verder kosten aangetekend naar u op. O De volgende dag stond de postbode met een enveloppe voor de deur met de tickets \\/ pff toch wel een pak van mijn hart en toch wel super dat het toch goed kwam
    American Estates bedankt voor het vertrouwen =D>=D>=D>...
    WAREN TOT 3 SEPTEMBER IN FLORIDA EN WE LOVED IT...................................

  10. Top | #790
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Waarom zo moeilijk doen? Koop gewoon een jaarpas, ga drie weken en volgend jaar weer, maar dan drie weken eerder. Kan geen aanbieding tegenop.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •