Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 78 van de 104 EersteEerste ... 2868767778798088 ... LaatsteLaatste
Resultaten 771 tot 780 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #771
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Kortingsbonnen (coupons) downloaden voor in Florida! ‎

    Voor 2 personen. Wel met de voorwarde dat je een halve dag kwijt bent om een presentatie bij te wonen over het aanschaffen van een timeshare. En de dwingende verkooppraatjes krijg je er gratis bij.

    Dit staat namelijk onderaan de pagina:
    THIS ADVERTISING MATERIAL IS BEING USED FOR THE PURPOSE OF SOLICITING SALES OF A VACATION OWNERSHIP (TIMESHARE) PLAN.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #772
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    26

    Standaard Re: Kortingsbonnen (coupons) downloaden voor in Florida! ‎

    wat moet ik me precies voorstellen bij die timeshare?
    wanneer moeten we die halve dag opofferen? zijn we verplicht iets te kopen?

  3. Top | #773
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Kortingsbonnen (coupons) downloaden voor in Florida! ‎

    In dit topic staan een aantal links, bekijk die eens: http://floridaforum.nl/showthread.php?t=7751
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-01-09 om 17:34.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #774
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    68

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Tip(je): ik kwam via Mousesavers op de internationale site van Disney http://wdtc.disneyinternational.com Hier kost een een 14 daagse Ultimate Pass (de meest uitgebreide pas met ongelimiteerde toegang tot alles wat je kunt bedenken inclusief hopper) 221 GBP. Dat is met de koers van vandaag 243 Euro en dat is toch best een goede deal volgens mij...

  5. Top | #775
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Zele OOST-VL
    Berichten
    203

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Ik denk dat het inderdaad beter is dat je de tickets nu koopt in ponden dan in dollars?

  6. Top | #776
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Hier zijn deze ticket's echt goedkoop, maar deze site ligt er al een tijdje uit: http://www.tickets4fun.com/ticketlis...est=138&id=159

    Virgin bied ze aan tegen dezelfde prijs, maar daar kun je ze alleen telefonisch bestellen, de mevrouw die ik aan de telefoon had, zei dat ze real ticket's zouden opsturen, en dat het opsturen gratis zou zijn. Ik twijfel nog om dit te doen via Virgin, vindt on-line boeken toch net iets vertrouwder overkomen, omdat ik dan echt zie wat ik koop / krijg. Iemand al eens wat telefonisch gekocht via Virgin?
    De pond staat er weer wat slechter voor de laatste dagen, m.a.w. gunstiger voor ons. Dit is de site van Virgin : http://www.virginholidays.co.uk/extr...s.aspx#premium

    Ik had trouwens gebeld over de 7 days premium tickets.
    contacting our reservations team on +44 844 557 4000

    Jeroen
    Laatst gewijzigd door Disneyfan1970; 20-01-09 om 12:49.
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  7. Top | #777
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    hoi,
    Ik vond deze site nog als link vanaf de site waar ik mijn villa heb geboekt: www.orlando-ticket-deals.co.uk . hier hebben ze ook de 14- en 21-daagse tickets voor disney. Het 14 daagse ultimate disney ticket kost 234 pond en je krijgt per persoon een airboat ride van 30 minuten gratis. Ik weet niet of iemand al eens via deze site iets heeft besteld. Ze hebben ook tickets voor andere parken.

    Groetjes Monique

  8. Top | #778
    Regelmatige Bezoeker floriaantjes's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Kaarten vooraf kopen of ter plekke?

    Nu heb ik ook een collega (zij zit beslist niet in de verzekeringen), maar haar vriendin heeft verleden jaar bij een bureautje bij een benzinestation ook kaarten gekocht voor meerdere dagen. Aan het eind van de rit kon zij ze weer terug brengen en kreeg er nog een leuk bedrag voor terug ook.
    Hoe kan zoiets nu:-k? Zeker als jullie het hebben over vinger identificatie etc. bij de ingang van de parken. Deze kunnen dan toch niet weer gebruikt worden ?
    Het risico vind ik zelf groot om de verkeerde kaarten in handen te krijgen, (ook al zit je dicht bij om terug te gaan, zulke helden zijn wij niet :sun. Maar de prijs was wel weer erg aanlokkelijk.

  9. Top | #779
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Boxtel
    Berichten
    12

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    @marcelis10:
    ik heb net op die site gekeken maar bij terms en conditions staat dat ze geen kaarten verkopen buiten de UK vanwege contracten. Iemand geprobeerd om kaarten via deze site te bestellen.
    Daarnaast zijn er nog meer tips welkom wat mij betreft, wat is vertrouwd om disneykaarten te bestellen, ik kan ook de premium tickets bestellen via WDW zelf. Als ik het daar lees kunnen wij de ultimate tickets niet bestellen, is ook weer voor UK only. Iemand die die kaarten al heeft besteld en eventueel gebruikt. Het zou erg vervelend zijn als we aan de poort geweigerd zouden worden omdat we geen engelsen zijn....
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-09 om 06:47. Reden: full quote eruit

  10. Top | #780

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Ik ben op zoek naar disney tickets en nu vond ik de site themeparkticketsdirect.com wel goede prijzen hebben.
    Maar heeft er iemand hier ervaring met deze site?
    Is het een betrouwbare site?

    Gr Laura



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •