Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 19 van de 104 EersteEerste ... 917181920212969 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #181
    Vaste Bezoeker yohn's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    015
    Berichten
    65

    Standaard Re: walt disney world tickets:4=10

    Bij American Vacantions exact hetzelfde http://www.americanvac.nl tot 31 oktober zelfs
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-03-09 om 15:08. Reden: full quote eruit

  2. Top | #182
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    29

    Standaard Tickets verkopen met dagen die over zijn?

    hallo,

    ik heb gehoord dat er in orlando een bureau is wat kaartjes opkoopt waar nog dagen op staan. ik wil nl toch het 10 dagen ticket kopen, terwijl ik er hoogstens 6 dagen van gebruik. weet iemand welk bureau dit is en wat je ongeveer terugkrijgt, of dat je misschien kan ruilen tegen andere entreekaartjes?

  3. Top | #183
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard Disney tickets: Geheime kortingscodes

    Ik heb eens op een site gelezen dat er ook 'geheime' kortingscodes bestaan voor de disney resorts, weet iemand hier meer van? (bespaart me weer een hoop online research ;-) )

  4. Top | #184
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Hier kun je veel vinden over Discounts: http://www.mousesavers.com/wdw.html
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #185
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    92

    Standaard

    En nu alleen nog jouw vakantie afstemmen op de geldigheidsperiode van de kortingscodes. :wink:
    1e DLC vakantie zomer 1974.
    2e DLC vakantie winter 1974.
    3e DLC vakantie zomer 1975.
    4 weken USA huwelijksreis inclusief DLC & WDW zomer 1977.
    Anno 2006????? De tel kwijtgeraakt.

  6. Top | #186
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Wij gebruiken al vele jaren de kortingscodes die op Mousesavers (maar -meestal iets later- ook op andere sites) te vinden zijn. Ik geloof dat we de afgelopen 10 bezoeken NOOIT de standaardprijs hebben betaald. Aanvankelijk hebben we een "Fall Value Rate" gebruikt die eigenlijk voor Hispanics was, daarna de kortingen van de DisneyCLub (bestaat niet meer), General discounts (sinds kort weer beschikbaar), Annual pass discounts en meest recentelijk het Free Dining Plan. Daarmee hebben we altijd kortingen kunnen krijgen tussen de 20% en 45% van de rack-rate.

    Het vraagt soms wat "monitoren" van de websites, maar zodra er een discount vrijgegeven wordt kun je je bestaande reservering "omboeken" naar een boeking met korting (al is de vraag of dat ook werkt met reserveringen die via Nederlandse agenten of reisbureau's worden geboekt). Het heeft ons gemiddeld toch honderden dollars per reis opgeleverd...

  7. Top | #187

    Standaard Hopperpass ter plaatse aanschaffen?

    Hophophop!
    Na aanschaf van de Disney Tickets via American Estates kwamen wij erachter dat de Hopperfunctie toch wel erg handig is.
    Nu heb ik eens gelezen dat je ook ter plaatse de Hopper optie toe kan voegen. Weet iemand de kosten hiervan?

    Zou het ook mogelijk zijn om voor 1 dag de hopper-optie toe te voegen? Of moet dit dan meteen voor alle 5 de dagen? We willen graag op de laatste dag de leukste attracties nog eens overdoen.

  8. Top | #188
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hopperpass ter plaatse aanschaffen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SandraD
    Hophophop!
    Na aanschaf van de Disney Tickets via American Estates kwamen wij erachter dat de Hopperfunctie toch wel erg handig is.
    Nu heb ik eens gelezen dat je ook ter plaatse de Hopper optie toe kan voegen. Weet iemand de kosten hiervan?

    Zou het ook mogelijk zijn om voor 1 dag de hopper-optie toe te voegen? Of moet dit dan meteen voor alle 5 de dagen? We willen graag op de laatste dag de leukste attracties nog eens overdoen.
    Park Hopper is een Flat Fee. Voor 1 dag of voor 5 dagen betaal je dus hetzelfde.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Allears
    Adding either Park Hopping or the Water Park Fun & More options is a flat fee. It doesn't matter what the length of the ticket is. Adding the No Expiration option is based on the total number of days that was originally on the ticket, not on the number of days remaining when you want to add it. Current prices for Magic Your Way addons (Park Hopping, Water Park Fun And More and No Expiration are as follows:

    * Add Park Hopper - $45.00 plus tax per ticket
    * Add Water Park Fun & More - $50.00 plus tax per ticket
    * Adding No Expiration to tickets costs between $10 and $135 depending on the length of the ticket.
    Link: http://www.allears.net/pl/ticket.htm
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #189

    Standaard

    Wat een superhandige site!

    Bedankt voor je antwoord. Hier kan ik wat mee

  10. Top | #190

    Standaard Hopperpass Ja of Nee

    Beste Floridalezers,

    Wij willen een rondreis gaan doen waar zowiezo 2 Disneyparken in zitten.
    Na deze rondreis willen we zeker nog 10dagen in Orlando blijven en
    dan de andere 2 Disneyparken gaan doen.
    Nu is de vraag welke pas kunnen we dan het beste nemen?
    We weten wel dat als we in een park zijn dat we die eerst willen afmaken, dus proberen er van vroeg tot laat te blijven. En dat we niet zo gauw gaan hoppen.
    We willen deze 2 parken wel kunnen verspreiden over deze 10 dagen en niet dat we vandaag de eerste doen en dan morgen meteen de ander.
    Ooit bestond de FITSpas, maar helaas. Dat vond ik wel een geweldige optie incl ontbijt. De rest van de FITSpas actie's zitten ook al bijna in de rondreis.
    Wie heeft voor mij een goede tip.
    Vast bedankt.

    Groetjes,
    Oswald



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •