Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Onderwerp: Reisschema Chester2203

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker chester2203's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    52

    Standaard Reisschema Chester2203

    Wij vertrekken op 7 augustus met AA vanaf Brussel via Chicago naar Orlando. We hebben een auto gehuurd via USA-Reisen.de en een “eigen “ villa. We moeten weer terug op woensdag 2 september .
    Voor alsnog hebben we het volgende schema bedacht
    · Vrijdag 7 aug: vertrek van huis en aan komst Orlando Florida. Auto op halen en naar villa toe.
    · Zaterdag 8 aug: de Villa, boodschappen doen etc..
    · Zondag 9 aug: Discovery cove
    · Maandag 10 aug: de Villa
    · Dinsdag 11 aug: Busch Gardens
    · Woensdag 12 aug: ?
    · Donderdag 13 aug: Islands of Adventure
    · Vrijdag 14 aug: ?
    · Zaterdag 15 aug: Universal Studios of Bush gardens
    · Zondag 16 aug: Aquatica
    · Maandag 17 aug: Seaworld
    · Dinsdag 18 aug: Gatorland/florida mall?
    · Woensdag 19 aug: Magic kingdom
    · Donderdag 20 aug: Wet 'n Wild
    · Vrijdag 21 aug: Animal kingdom
    · Zaterdag 22 aug: Seaworld
    · Zondag 23 aug: ?
    · Maandag 24 aug: Epcot
    · Dinsdag 25 aug: Disney studios
    · Woensdag 26 aug: Disney studios
    · Donderdag 27 aug: ?
    · Vrijdag 28 aug: Animal kingdom
    · Zaterdag 29 aug: Magic kingdom
    · Zondag 30 aug: ?
    · Maandag 31 aug: Epcot
    · Dinsdag 1 sept: ?
    · Woensdag 2 sept: Vlucht naar huis

    Dit alles is nog volkomen onder voor behoud dus mocht iemand nog tips of ideeën hebben dan hoor ik het graag.
    groetjes Chester
    Laatst gewijzigd door Njit; 22-12-08 om 08:39. Reden: standaard lettertype
    WAREN TOT 3 SEPTEMBER IN FLORIDA EN WE LOVED IT...................................

  2. Top | #2
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisschema Chester2203

    Hi Chester,

    Heerlijke lange vakantie!

    Wat valt op? Ik mis de Disney Zwemparken? Jullie hebben tijd zat en ik zou voor Disney zeker tickets inclusief de zwemparken nemen. D'r gaan toch 2 kids mee? Dan zou ik zou zeker voor Universal en Islands of Adventure kiezen.

    2 dagen achtereen naar Disney's Hollywood Studio's? Kan natuurlijk, maar waarom niet afwisselend? En dan in drie dagen Epcot en 2 x DHS? Waarom wissel je de parkbezoeken niet om de dag af? Het zijn vermoeiende dagen, hoge temperaturen, veel indrukken. Jullie hebben voldoende tijd om te relaxen, pak die kans...



  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker chester2203's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    52

    Standaard Re: Reisschema Chester2203

    De reden van de indeling van de dagen zo is dat ik toch een beetje heb gekeken naar de drukke en minder drukke dagen in de diverse parken.
    Is er een groot verschil tussen de disney waterparken en Aquatica/Wet en wild.. Ik heb nl al kaarten* voor 10 dagen disney zonder waterparken maar ik ben van plan om de flextickets te kopen waar Aquatica en wet en wild al bij zitten. Wat stel jij dan voor met om de dag. Dan zou dat dus in houden om minder naar de parken te gaan want dan moet ik een dag laten schieten..... :-k Het lijken zoveel dagen maar uiteindelijk heb je toch weer dagen te kort....
    WAREN TOT 3 SEPTEMBER IN FLORIDA EN WE LOVED IT...................................

  4. Top | #4
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard

    Hee jullie,
    Leuk dat je je schema hebt geplaatst. We mailen weer!!
    Bonnes fêtes!
    groetjes van ons allemaal

    Hebben jullie Discovery Cove al geboekt? Ik zou het in je laatste week plannen, misschien is het dan toch rustiger. Er is wel een maximum van 1000 bezoekers per dag, maar het verschil tussen 1000 en b.v. 500 is toch wel groot.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-12-08 om 11:30. Reden: samengevoegd


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker chester2203's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    52

    Standaard Re: Reisschema Chester2203

    Het is een overweging waard echter dan moet mijn hele schema op de schop. Dit omdat je voor een week kaarten krijgt voor Bush gardens en deze had ik daar na gepland. We gaan er zeker eens naar kijken. Als je ideeën hebt..... mijn mailbox is heel geduldig [-o<
    WAREN TOT 3 SEPTEMBER IN FLORIDA EN WE LOVED IT...................................

  6. Top | #6
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Reisschema Chester2203

    Je hele schema op de schop ....... heb je iets anders te doen dan, haha:razz:\\/\\/:lol:;-)


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  7. Top | #7
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisschema Chester2203

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chester2203 Bekijk Berichten
    ik ben van plan om de flextickets te kopen waar Aquatica en wet en wild al bij zitten. .
    In jouw geval zou ik voor de Discovery Ultimate kiezen. Dan heb je Seworld, Busch Gardens en Aquatica in het pakket. Voor je flextickets koopt, zou ik de prijzen even vergelijken met de e-tickets van Universal en Islands of Adventure. Wet & Wild schiet er dan bij in, maar je kunt je afvragen of je dat werkelijk zal missen. Discovery Ultimate is 2 weken geldig, een e-ticket 7 dagen. Zo op het eerste gezicht lijkt deze combi het voordeligst. Zeker als je planning toch op de schop gaat, kan je met wat passen en meten een aantrekkelijk programma maken......

    Nog even over de vergelijking tussen Disney en andere baden: Disney zwemparken zijn bijzonder door hun entourage en je kunt er gemakkelijk een hele dag doorbrengen. Aquatica is mooi, maar met veel minder uitstraling. Wet & Wild, tsja ik was er zelf niet kapot van... Jammer dat je al Disney tickets zonder zwemparken hebt gekocht, maar volgende keer beter!



  8. Top | #8
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisschema Chester2203

    Disney-tickets zonder zwemparken kun je ter plaatse nog upgraden. De Plus-opties kun je er dus nog bij kopen als je dat wilt. Let wel op: het aantal plus-opties is altijd hetzelfde als je oorspronkelijke aantal dagen op je basis ticket. Je kunt er dus niet één dag zwempark bijkopen, het aantal dagen "plus" is altijd gelijk aan het aantal "basis".

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker chester2203's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    52

    Standaard Re: Reisschema Chester2203

    Wij willen ook discovery cove doen en daar zit al voor zeven dagen Bush Gardens in of Sea world. Daarom was ik tot de Flexticket gekomen en niet tot de Flexticket plus.
    Hoeveel dagen zijn die ultimate tickets geldig voor of na het bezoek aan discovery cove.. Daarbij komt nog dat ik die disneytickets bij American Estates besteld had. Daar claimen ze dat ze de tickets verstuurd hebben maar ik heb ze nooit gehad.
    Nu heb ik hun al een paar keer gebeld en drukken ze me op m'n hart dat ik mij geen zorgen hoef te maken en dat alles goed zal komen en dat er tijd genoeg is. Wie weet kan ik vragen of ze de tickets willen upgraden met waterparken...
    WAREN TOT 3 SEPTEMBER IN FLORIDA EN WE LOVED IT...................................

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard Re: Reisschema Chester2203

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chester2203 Bekijk Berichten
    De reden van de indeling van de dagen zo is dat ik toch een beetje heb gekeken naar de drukke en minder drukke dagen in de diverse parken.
    Let wel dat dit nog regelmatig kan veranderen omdat de dagen met extra magic hours voor disneyresortgasten nog niet helemaal vast staan. Dit kan de drukte nog aardig beinvloeden. Een definitieve planning kun je het beste een week voor je vertrek maken.

    Ik heb net mijn verslag van augustus 2005 nog eens doorgelezen en de drukte was toen aanzienlijk minder dan in juli 2006.
    weer aan het werk



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •