Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 22

Onderwerp: Even voorstellen: Harley

  1. Top | #11
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: Harley

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harley Bekijk Berichten
    Sorry als je vetgedrukt als schreeuwend ervaart,dat is niet de bedoeling. Sorry als je denkt dat ik schreeuwend overkwam,dat is dus niet het geval geweest.
    Dank je voor je sportieve reactie, fijn dat je nog even reageert. Over twee dingen zijn we het in ieder geval eens: Het is verschrikkelijk als je wordt overvallen en het is jammer dat er in onze maatschappij mensen zijn die zich misdragen. Wat mij betreft sluiten we het onderwerp.



  2. Top | #12

    Standaard Re: Even voorstellen: Harley

    Beste Harley,
    Ook ik wil liever niet in een hotel zitten waar om de hoek de (jeugd)bendes van welke afkomst dan ook hun probleempjes uitvechten. Dat heeft niets met discriminatie te maken dunkt me. Elkaar wijzer maken over Florida is denk ik het bestaansrecht van dit forum zonder een persoonlijke mening te geven over de voorkeur(en) van mensen. Dus graag de naam van het horrorhotel en het adres of nog beter de buurt vermelden.

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker Harley's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Oostakker bij Gent,Belgie
    Berichten
    33

    Standaard Re: Even voorstellen: Harley

    Dag Nostradamus;
    Ik kan voor u wel even de naam opzoeken in onze papieren die we nog hebben van onze reizen naar Florida.(hopelijk hebben we die nog)
    Ik kan je wel zeggen dat het gelegen was te Clermont,een dik half uurtje van Orlando-Centrum af.
    Je kan er geraken via Colonial Drive of de Orange Blossom Trail.Als ik het mij nog goed herinner heet die baan ook Colonial Drive wand het ligt in het verlende daarvan komende uit Orlando.
    Het hotel zelf staat niet meer in eender welke catalogie van Hotelplan,dat werd er uit geschrapt,ik denk dat wij de enigen waren die er ooit hebben verbleven anders zou het er al veel eerder zijn uitgehaald,tenzij andere reizigers het niet nodig vonden de reisorganisatie daarvan te berichten en wij weer de eerste waren daarin.
    Het ligt tevens in een heel afgelegen buurt aan een druk kruispunt.
    Maar,mocht je ooit in een catalogie een hotel vinden die beantwoord aan de plaats "Clermont" en slechts 8 € p.p.p.n. kost,dan zal het daar wel wezen.
    Het was in die tijd het meest goedkope hotel dat in de brochure stond,dus je kan bijna niet missen.
    Maar we gaan zeker eens zoeken en zal het u laten weten.
    mvg
    Harley

  4. Top | #14
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Even voorstellen: Harley

    En zo blijkt maar weer eens; goedkoop is duurkoop ;-)
    Die zeer lage prijs had natuurlijk een indicatie kunnen zijn dat er iets aan de hand zou kunnen zijn, maar gelukkig hebben jullie er van geleerd :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #15
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Harley

    8 euro pppn is ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg goedkoop
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #16

    Standaard Re: Even voorstellen: Harley

    Beste Harley,
    Zeer bedankt voor uw reactie en uw aanbod verder te gaan zoeken maar doet u dat laatste maar svp niet ;-)
    Zonder een dikke nek te hebben vind ik een kamer van 50 dollar per nacht al aan de goedkope kant. Zo zie je maar dat iedereen zijn eigen eisen heeft.

  7. Top | #17
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Even voorstellen: Harley

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    8 euro pppn is ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg goedkoop
    Volgens mij heeft dit te maken met iets van de eerste rang en een dubbeltje ofzo... :roll:
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker Harley's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Oostakker bij Gent,Belgie
    Berichten
    33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Volgens mij heeft dit te maken met iets van de eerste rang en een dubbeltje ofzo... :roll:
    hallo
    Wij hadden in de eerste plaats dat jaar wat tegenslagen gehad,maar zoals we graag naar Florida reisden was dit wel even meegenomen dachten we toen,én,het kwam toch uit een betrouwbare brochure(hotelplan van de Rabobank),dus zagen wij er geen graten in en zijn dan maar naar dat hotel getrokken.Tevens,het was er zeer net en voorzien van de nodige faciliteiten.
    Temeer we daar tijdens de dag amper waren,we waren steeds naar iets gaan kijken of bezoeken,dus was het enkel een plaats om te slapen,meer niet.
    We zouden het nooit aangeraden hebben aan andere reizigers,dat is zeker.
    mvg
    Harley

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    8 euro pppn is ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg goedkoop
    Hoi Njit;

    Die keuze hebben wij gemaakt omdat we wat tegenslagen hebben moeten incasseren dat jaar,maar wees ervan overtuigd dat het éénmalig was.
    Anders hadden wij dat zeker nooit gedaan wand wij wisten enerzijds dat er toch iets niet kon kloppen met die prijs,maar doordat het uit een betrouwbare brochure kwam,nl. Hotelplan van de Rabobank waren wij in de veronderstelling dat dit hotel door hun reisorganisatie reeds onderzocht was en goed bevonden werd,maar achteraf waren zij ook zeer verwonderd toen wij hen op de hoogte brachten wat ons daar was overkomen en ze hebben dat hotel uit hun brochure genomen.
    Wees er dus heel zeker van,wij laten ons niet meer verleiden door een goedkope prijs.En ik zou zeggen aan alle Florida-fanaten,"laat je niet door een lage prijs beet nemen,betaal liever iets meer en je zit veilig"
    Mvg
    Harley
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-12-08 om 12:51. Reden: samengevoegd

  9. Top | #19
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Even voorstellen: Harley

    Eerlijk gezegd ben ik het helemaal met Harley eens als je bij een gerennomeerde reisorganisatie boekt mag je zeker verwachten dat het een redelijk hotel is. Als dat niet zo zou zijn dan zouden ze het of niet in hun brochures mee moeten nemen of je van de nadelen op de hoogte stellen. Dat iets goedkoop is mag niet betekenen dat iets ronduit slecht is. Er worden in de reiswereld wel vaker onbegrijpelijk lage prijzen aangeboden en volgens mij maken de meesten hiervan ook naar tevredenheid gebruik van.

    Overigens zijn voor mij de verwachtingen / eisen bij een goedkoop hotel heel wat lager dan bij een duur hotel.

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker Harley's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Oostakker bij Gent,Belgie
    Berichten
    33

    Standaard Re: Even voorstellen: Harley

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    En zo blijkt maar weer eens; goedkoop is duurkoop ;-)
    Die zeer lage prijs had natuurlijk een indicatie kunnen zijn dat er iets aan de hand zou kunnen zijn, maar gelukkig hebben jullie er van geleerd :-)
    Hoi
    En was het niet uit een betrouwbare brochure gekomen,(Hotelplan-Rabobank),dan waren wij er niet op in gegaan.

    mvg
    Harley



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •