Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Even voorstellen: lindaend

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    29

    Standaard Even voorstellen: lindaend

    :-D

    hallo wij [jong stel van 31 jaar]gaan in februari naar maimi vliegen met een dochtertje van bijna 2 jaar.
    Mijn droom wens als tiener komt nu uit SHOPPEN in the states..
    Ik heb via google al leuke outlet shops gevonden.
    Nu zoek ik nog een schone betaalbare hotel/motel in miami,ft lauderdale en omgeving hoeft geen luxe te zijn als het maar schoon en netjes is..

    tips zijn wekom:grin:=D>

    linda

  2. Top | #2
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: even voorstellen lindaend

    Holiday Inn Sea-N-Beach Ft Lauderdale is misschien goedkoop maar ik zou hem niet aanraden. Echt voordelige adviezen heb ik helaas niet. Het hotel was niet echt vies maar echt heel hard toe aan renovatie.



    Het uitzicht vanaf de vijfde was dan weer wel mooi.


  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Hendrik-Ido-Ambacht
    Berichten
    20

    Standaard Re: even voorstellen lindaend

    Rond de tijd dat jullie gaan is het relatief rustig en zullen de kamerprijzen niet op het hoogste niveau liggen.

    Zelf verblijf ik meestal in een hotel van een van de bekende ketens Best Western, Days Inn, Ramada of Super 8. Zeker als je een beetje buiten de 'toplocaties' zoekt, moet je voor een dollar of 60-80 per nacht een kamer kunnen vinden.

    Have fun !

  4. Top | #4
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: lindaend

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lindaend Bekijk Berichten
    dochtertje van bijna 2 jaar.
    Hi Linda,

    Welkom op dit Vrolijke Forum vol verlangende vakantiegangers, waar sommige forumleden ook plotseling erg verdrietig kunnen worden. Om nog meer verdriet te voorkomen, vraag ik me (gezien jouw vraag over de creditcard in een ander topic) af of je goed geinformeerd bent over de reispapieren van je dochter. En weet je ook dat je je vooraf digitaal moet aanmelden voor het tijdelijke visum bij Esta?

    Misschien is het een goed idee om dit Forum maar eens lekker door te spitten, zodat je goed voorbereid op reis gaat. Shoppen in Florida is leuk, maar er komt meer kijken bij een ontspannen reis, zeker als je zelf de hotels en de auto wil boeken. Heb je nog vragen, dan horen we het wel!



  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard Re: Even voorstellen: lindaend

    Welkom hier op het forum, maar een ultieme droom shoppen ????? ;-) Mijn droom was WDW bezoeken, maar ja ik ben dan ook een man :mrgreen:
    weer aan het werk

  6. Top | #6
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Even voorstellen: lindaend

    Iedereen heeft denk ik andere wensen, de eerste keer dat ik in Florida was ben ik niet eens in Disney geweest. In plaats daarvan in Universal, maar ja ik was dan ook al heel erg overtuigd dat ik zeker nog terug zou komen



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •