Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 42 van de 42

Onderwerp: Reisschema Lindola: Huwelijksreis 2009

  1. Top | #41
    Tara99
    Guest

    Standaard Re: Reisschema Lindola: Huwelijksreis 2009

    Jaaaa we hebben eindelijk geboekt We gaan maar 9 dagen, omdat het helaas niet anders kon, kwa vakanties... Maar goed we gaan dat is het belangrijkste En weet al weer bijna zeker dat we het jaar erop weer gaan hihihi. Als ik al die verslagen lees...... hahaha. We gaan trouwens in augustus... Misschien kunnen jullie ons helpen met het zo efficient mogelijk inplannen van de reis, dat we toch zoveel mogelijk kunnen zien in een vrij korte tijd...

    17 aug. vliegen naar Orlando vanaf Schiphol
    18 aug. Magic Kingdom
    19 aug. Discovery Cove ( hele dag )
    20 aug. Epcot
    21 aug. Shoppen en relaxen
    22 aug. Animal Kingdom
    23 aug. Disney Hollywood Studio's
    24 aug. Seaworld
    25 aug. weer naar huis :sad:

    Zoiets zat ik ongeveer te denken, denk wel dat het verstandig is om een hopperpas te nemen, zodat we evt. nog een keer terug kunnen naar een park en misschien wel 2 parken op 1 dag te doen, zodat we weer een dagje iets anders kunnen doen.... Wat vinden jullie ?

  2. Top | #42
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisschema Lindola: Huwelijksreis 2009

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lindola Bekijk Berichten
    denk wel dat het verstandig is om een hopperpas te nemen, zodat we evt. nog een keer terug kunnen naar een park en misschien wel 2 parken op 1 dag te doen, zodat we weer een dagje iets anders kunnen doen.... Wat vinden jullie ?
    Hoppen is relatief duur, (13 dollar per dag bij een 4 day ticket) bovendien kost het veel tijd door verplaatsen en security en jullie zitten al zo krap met zeven dagen. Geniet er nou echt van en trek gewoon één volle dag per park uit.

    Als je (bijna) zeker weet dat je volgend jaar weer gaat, kan je misschien wel voordeliger een 10 daagse kaart met never expire option kopen. Per dag betaal je dan $ 44,20, excl. terwijl je nu met een 4 daagse kaart $56,35 per dag betaalt.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 22-11-09 om 12:29. Reden: link toegevoegd





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •