Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: Reisschema Our Dream

  1. Top | #11
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Info gevraagd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Our Dream Bekijk Berichten
    Wat is een pet? Misschien een rare vraag maar het zegt mij niks.
    Groetjes Nancy en Diana
    Misschien zoek je er te veel achter, of misschien weet je het echt niet, maar een pet is gewoon een hoofddeksel #-obijv. een baseballcap.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard Re: Info gevraagd

    In het engels is een pet een huisdier maar ik bedoelde inderdaad gewoon een hoofddeksel :mrgreen:
    weer aan het werk

  3. Top | #13
    Newbie Ronald van der Meij's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Oegstgeest
    Berichten
    13

    Standaard Re: Info gevraagd

    Wij gaan zaterdag voor 3 weken naar Orlando. Ook een villa gehuurd (3e keer) helemaal super, lekker ontbijten en dan op weg. Wij hebben er 2 van 7 en 12 jaar. Toch huren we elke keer een dubbele buggy; voor die gasten en voor de tas met drinken etc. Het is inderdaad vermoeiend zo`n hele dag slenteren. Niet te vergelijken met een dagje Efteling.
    Deze keer hebben wij tussendoor een cruise ingebouwd en aan het eind van de vakantie, 5 dagen strandvakantie in Miami. Gaan we toch nog een soort van uitgerust naar huis terug (helaas)

    PS. wij gaan nu een week voor de kerstvakantie begint al weg, scheelt toch in prijs. En ik heb gewoon vrij gevraagd op school en gekregen. wel aan het begin van het jaar al aangevraagd! de andere keren gingen wij in Mei, dan is het ook niet zo heet als midzomer.
    Laatst gewijzigd door Ronald van der Meij; 10-12-08 om 08:08.

  4. Top | #14
    Newbie Our Dream's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Waar veel water is
    Berichten
    9

    Standaard Re: Info gevraagd

    Hoi Ronald,

    Bedankt voor je reactie :wink: O wauw jullie gaan in de gezelligste tijd van het jaar \\/niet te koud :-k

    Zelfde villa of huren jullie elke keer ergens anders een villa? Ja dat geloof ik graag dat je veel drinken meesleept en denk ook niet dat het vergelijken is met de efteling inderdaad zeker niet qua afstand :-? Dat is inderdaad wel apart een cruise. Ja en dan is het weer bijna om maar gelukkig kunnen jullie nu uitkijken naar gaan \\/

    Huh dat snap ik even niet jullie gaan 3 weken is de kerstvakantie niet maar 1 week? Ik snap dat je daar vrij voor vraagt alleen al omdat de prijs gunstiger is. Wel heel fijn dat de school het goed keurt vaak hoor je toch anders :-? snap ook wel dat het niet altijd kan. De andere keren gaan jullie in mei hebben de kinderen dan ok zo lang vrij of regelen jullie dat ook van tevoren?
    Groetjes Nancy en Diana ;-)

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard Re: Info gevraagd

    Veel plezier Ronald, lijkt me ook een prachtige tijd, al die kerstversieringen.
    Mooi dat je school wil meewerken, wij hebben ook een paarkeer enkele dagen vrijgekregen rondom een weekeinde. Meer hebben we nooit gevraagd, maar we houden onze dochter wel eens een paar dagen thuis als ze niet zo lekker is (niet ziek maar vermoeid) , als je dit in overleg doet is dit geen probleem. En je kind moet wel meekunnen natuurlijk anders krijg je ook niet zomaar vrij.
    Vrienden van ons wilden een paar dagen extra vrij rondom de meivakantie maar kregen het niet omdat hun dochter toch al niet goed meekon op school. Niet helemaal eerlijk maar wel logisch.
    weer aan het werk

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker fitnessmouse's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    110

    Standaard Re: Info gevraagd

    Deze vraag hoort misschien niet helemaal hier thuis, maar wat voor reden geef je dan voor het verzoek voor extra vrije dagen bij school?

    (werk ouders is hier niet echt een optie)
    Florida: 1997, 1998 (2x), 1999,2000, 2003, 2005, 2007, 2009, 2012, 2013, 2015
    California: 2002, 2011
    DCL: 2009 Bahama's, 2010 Med, 2011 LA-Vancouver, 2013 Bahama's, 2014 Med

  7. Top | #17
    Newbie Ronald van der Meij's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Oegstgeest
    Berichten
    13

    Standaard Re: Info gevraagd

    Wij hebben altijd beide een eigen zaak gehad. Via een bevriende schooldirecteur, kreeg ik de tip om he vroeg van te voren te melden en erbij te vermelden dat "wegens de kleinschaligheid van het bedrijf, wij niet tegelijk met het personeel op vakantie kunnen." Dit regeltje doet wonderen en heeft tot nu toe altijd gewerkt.
    Ook in mei zijn tegenwoordig die vakanties niet aansluitend. Ben nu 2 keer in Mei geweest, maar dan voor 2 weken. Ook dan maakte de school geen problemen voor die week extra.
    Net als nu; wat doen ze nog in die laatste week voor kerst? kerstontbijt, kerststukje maken en film kijken. Spannend!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •