Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Even voorstellen: cathelijn

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: cathelijn

    Hallo allemaal,
    Ik heb me aangemeld op dit forum om eens wat te kunnen lezen over florida. Mijn vriend zit voor een jaar in Amerika. Ik ben afgelopen okt 2008 voor 2 wkn naar NY, Washington, Baltimore, annapolis geweest. Dus alleen de oostkust!
    Nu ga ik waaschijnlijk mijn vriend weer opzoeken in Maart. We willen dan het lieft Miami en Orlando bezoeken (tevens ook voor de parken) aangezien mijn vriend niet veel vrij krijgt, willen we dit dan ook beperken en ongeveer 10-12 dagen gaan. Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen met het opstellen van programma. Het enige probleem is. Ik vlieg vanuit Nl mijn vriend vanuit Baltimore.. En ik heb alleen een rijbewijs, dus ik moet rijden, ik weet niet of ik dat wel durf haha
    nou dat ben ik dus! heel verhaal

  2. Top | #2
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Omgeving Alkmaar
    Berichten
    165

    Standaard Re: Even voorstellen: cathelijn

    Hoi,

    Autorijden in Florida is goed te doen. Keep your line is erg fijn.

    Heel plezier op het forum!

    Susie One

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard Re: Even voorstellen: cathelijn

    Welkom hier,

    In Amerika is het wel iets relaxter rijden dan in Europa alhoewel ik het gevoel had dat ze ook wel agressiever zijn gaan rijden.
    Maar je zult merken dat het vanzelf gaat daar.
    weer aan het werk

  4. Top | #4
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Even voorstellen: cathelijn

    Welkom op dit leuke forum

    Je kunt het beste even in het gedeelte van de reisschema's kijken om een beetje tips op te doen en wellicht zit er ook een schema bij wat je aanspreekt.

    Je kunt ook een (voorlopig) eigen schema plaatsten en daarin dan vragen om tips. Het gaat een beetje ver om een heel schema voor iemand in elkaar te gaan zetten. Daarnaast zijn er vele mogelijkheden en wat de één leuk vindt daar vindt de ander niets aan.

    Om alvast een indruk te krijgen wat je allemaal kunt doen (en ook een beetje in de sfeer te komen ) kun je ook wat reisverslagen lezen.

    Succes met de plannen!
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •