Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Even voorstellen: nostradamus

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: nostradamus

    Hallo allemaal. Mijn naam is Bandi Verpoorten. Wij(echtgenote en vrienden) gaan op 21 december 2008 voor een periode van 3 weken naar Florida. Verleden jaar hebben wij via Exit-reizen met een huurauto(Hummer) een drieweekse rondreis door Californië gemaakt en dat is ons zeer goed bevallen. Het enige nadeel vonden wij dat de gehele reis en alle hotels vantevoren vastgelegd stond en er dus geen gelegenheid was om ergens langer te blijven. Dit jaar gaan we het anders doen. We hebben slechts een retourticket Amsterdam-Orlando gekocht en gaan dus geheel op de bonnefooi 3 weken rondtoeren. Wel hebben we vooraf hotels geboekt voor de dag van aankomst in Orlando(Wingate by Windham),; tijdens de kerstdagen(Renaissance Vinoy resort in St. Petersburg) en oud en nieuw vieren we in Miami(hotel The Dolores South Beach). Naar aanleiding van de diverse tips op dit forum, proberen wij wel via Priceline hotels te boeken. Een laptop wordt voor dat doel meegenomen. Heeft iemand ervaring met het boeken van hotels via priceline in de maand januari?
    Laatst gewijzigd door Njit; 27-11-08 om 11:36. Reden: Standaard kleur ingesteld

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Even voorstellen: nostradamus

    Januari is meestal een erg rustige periode in Florida, het zit tussen de feestdagen en spring break in. Dat zou dus weinig problemen moeten opleveren om via Priceline goedkoop mooie hotels te kunnen scoren. Kijk vooral zelf ook even op Bidding for Travel, daar kun je zien wat er allemaal in die periode begin dit jaar is gescoord.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3

    Standaard Re: Even voorstellen: nostradamus

    Zal ik zeker doen. Bedankt voor de tip. Nog even een andere vraag wat wellicht een heikel punt is maar ik stel 'm toch: een aantal weken geleden kwam ik een kennis tegen die al een aantal jaren in Miami woont. Deze waarschuwde mij voor de criminaliteit in de stad. Nu ben ik zelf opgegroeid in de grote stad en van nature niet bang, maar ik vraag me af of zijn info wel juist is en wat de ervaringen zijn van de andere forumleden op dat gebied.

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: nostradamus

    Miami is net als elke andere grote stad. In bepaalde buurten val je als tourist gewoon meer op en eigenlijk heb je daar ook weinig te zoeken. Als je gewoon de standaard touristische attracties bezoekt dan heb je weinig te vrezen.

    Een aantal topics over dit onderwerp:

    Wat vermijden/veiligheid in Miami Beach
    Slechte wijken in Miami
    Criminaliteit Florida. Wat merk je ervan als toerist?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Even voorstellen: nostradamus

    Wij zijn dit jaar 6 dagen in Miami geweest en hebben ons geheel niet onveilig gevoeld. Ook niet toen we een arrestatie zagen en weg werden gestuurd. Maar zoals Njit al aangeeft je moet het niet opzoeken.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •