Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Onderwerp: Even voorstellen: Pannienl

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    12

    Standaard Even voorstellen: Pannienl

    Hoi ik ben Joset. Ik ben een vrouw van 39 jaar, verder ben ik ook nog echtgenote en moeder.
    In april willen mijn man mijn dochter van 3 en ik naar florida.
    We denken erover om naar miami te vliegen en dan met de auto richting orlando te gaan zodat we ook nog iets zien.
    We willen hier 3 weken voor uit trekken zodat we ook rustig de tijd hebben de disney parken te bezoeken.
    We hebben nog niet geplant dus ik ga nog veel lezen en tips vragen.
    Wat we zeker willen zien is een lancering van een raket ik heb gelezen dat die er genoeg zijn in april, en de disneyparken.
    Als jullie tips hebben wat we echt moeten zien hoor ik het graag!
    Waar wij van houden is mooie natuur, lekker eten, oudheden. Tja alles wel eigenlijk dus als er iets is wat jij geweldig vond hoor ik het wel, kijken wij of wij dat ook willen zien.
    Nou een heel verhaal wil je meer over me weten dan zal ik het zeker vertellen .
    groetjes joset
    Laatst gewijzigd door pannienl; 29-11-08 om 22:57.

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Pannienl

    Welkom Joset. Ik raad je aan om veel te lezen en daarna een eerste planning te plaatsen. Heb je al wel vliegtickets?

    ps, zou je dit topic ook willen doorlezen? Tip: leesbaarheid berichten/onderwerpen vergroten
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    12

    Standaard Re: Even voorstellen: Pannienl

    nee we hebben nog geen vliegtickets
    heb wel al gekeken maar weet nog niet zo goed wat voor maatschappij we willen vliegen dit vooral ook omdat mijn man 201 cm klein is en dus wat meer ruimte wil voor zijn voeten en we met mijn dochter toch ook wel wat ruimte willen ik ben inderdaad begonnen met rond kijken op het forum

  4. Top | #4
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: Pannienl

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannienl Bekijk Berichten
    omdat mijn man 201 cm klein is en dus wat meer ruimte wil voor zijn voeten
    Over zijn voeten zou ik me maar geen zorgen maken. De knieen zijn een groter probleem.......Voor lange mensen zijn de vluchten vaak geen pretje. Omdat jullie met een kindje reizen, kan je ook niet bij de nooduitgang zitten met de familie. Op deze site vind je meer info over de stoelen in het vliegtuig http://www.seatguru.com/ . United en Martinair bieden tegen bijbetaling meer ruimte in de Comfort Class.



  5. Top | #5
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Pannienl

    Ik denk dat je bij geen enkele maatschappij echt ruim zit met 2m1. Zelf ben ik 1m97.
    Comfort Class kan ik redelijk zitten maar om het Comfortabel te noemen is overdreven
    Economy Plus van United scheelt wel veel.

    Je kunt op Seatguru ook een lijst ophalen om te vergelijken: http://www.seatguru.com/charts/intl_economy.php

    Seat Pitch geeft de ruimte aan tussen de stoelen. Je kunt op deze kolom ook sorteren.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #6
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    12

    Standaard Re: Even voorstellen: Pannienl

    hahaha ja ik denk inderdaad dat zijn knieen groter zijn dan zijn voeten alhoewel die ook groot zijn maar uiterard bedoelde ik zijn benen.
    Als wij naar turkije gaan zit hij idd bij de nooduitgang en ik met anne een rij erachter ofzo maar bij zo een lange vlucht wil ik niet alleen met anne zitten omdat het ook erg vermoeiend is haar bezig te houden ik zal jullie tips zeker gaan bekijken
    wij dachten zelf ook aan martin air comfot class

  7. Top | #7
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: Pannienl

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannienl Bekijk Berichten
    wij dachten zelf ook aan martin air comfot class
    Vergelijk de ruimte van Martinair en United maar eens, dan praten we verder...zei de kleine man van 1.93 meter. Mits je een prettige overstaptijd hebt (niet te lang, niet te kort) heeft een overstap echt zijn voordelen. Je kunt dan ook heen naar Miami vliegen, naar Orlando rijden en vandaar terugvliegen. Met Martinair zit je aan een retourtje Miami vast. Kijk ook eens naar de vertragingen op http://www.flightstats.com/go/Flight...tingByRoute.do



  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard Re: Even voorstellen: Pannienl

    Welkom hier, wij hebben in 2005 en 2006 ook met martinair fevlogen en beide keren is het goed gegaan. Maar beenruimte houd ook in de comfort class niet over.
    weer aan het werk

  9. Top | #9
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    12

    Standaard Re: Even voorstellen: Pannienl

    oke dan moet ik even uit gaan zoeken naar goeie beenruimte plek bij united

  10. Top | #10
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Pannienl

    Economy Plus heet dat.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •