Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 46

Onderwerp: Speciale gelegenheid vieren in Disney

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Wijchen
    Berichten
    66

    Standaard Speciaal restaurant om 12,5 jarig huwelijk te vieren

    Volgend jaar april gaan naar Florida om ons 12,5 jarig huwelijk te vieren.

    We gaan ook een dag of 12 naar Orlando.

    Nu ben ik op zoek naar een speciaal restaurant in en om Disney om ons 12,5 jarig huwelijk en tevens moederdag te vieren\\/:-({|=.
    We gaan met 2 volwassenen en 2 kinderen van 8 en 6.

    Dit is wat ik gevonden heb:

    * Character meals (die willen we in die periode ook gaan doen)
    * California Grill
    * Ohana of zoiets in Polynesian Resort

    Wat wij zoeken is een restaurant waar iets bijzonders gedaan wordt t.g.v. van een jubileum of wat op een hele bijzondere locatie en/of sfeer (bijv. met uitzicht op vuurwerk) ligt. Maar wel in family-style zodat het ook voor de kinderen leuk is. We willen hier graag op de laatste avond gaan eten om een hele bijzondere reis af te sluiten:-D.

    Op de verschillende sites heb ik al wel het een ander gevonden maar ik hoop nog op wat persoonlijke ervaringen van mensen. Dat leeft toch wat meer dan de standaard informatie en foto's op de sites van Disney en zo.

    Alvast bedankt voor jullie reacties.

    Groetjes,

    Corrine

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Speciaal restaurant om 12,5 jarig huwelijk te vieren

    California Grill is erg speciaal vooral als je gaat dineren omstreeks de tijd van de vuurwerkshow in het Magic Kingdom (wel om een tafel bij het raam vragen ). Wij hebben hier ons huwelijksdiner gegeven en het is een erg goed restaurant. Voor kinderen zijn er niet echt speciale activiteiten en is een character-diner misschien leuker.

    In Contemporary resort zit ook Chef Mickey's en dat is met kinderen weer heel leuk. Elke 3 kwartier vieren ze een klein feestje.

    Verder zijn er ook twee topic's over Disneyrestaurants en wellicht kun je hier ook wat tips in vinden?

    http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2565

    http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3024

    Succes met beslissen!

    Groetjes,
    Sonja
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Wijchen
    Berichten
    66

    Standaard Re: Speciaal restaurant om 12,5 jarig huwelijk te vieren

    Hallo Mickey,

    Bedankt voor je reactie. Hier heb ik inderdaad wat aan.

    Via de zoekfunctie had ik al wel wat gevonden maar zag even door de bomen het bos niet meer.
    Langzamerhand word ik wel steeds handiger in het zoeken.

    Dat restaurant in Mexico (Epcot) lijkt me ook wel leuk. We zijn voor onze huwelijksreis naar Mexico geweest. Dus dat is wel toepasselijk.

    Het is denk ik voor de kinderen ook wel leuk als ze dat boottochtje, wat Paula beschrijft, kunnen doen tijdens het wachten.

    Bedankt vast voor je informatie en mocht jou of iemand anders nog iets te binnenschieten dan houd ik me aanbevolen.

    Groetjes,

    Corrine

  4. Top | #4
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Speciaal restaurant om 12,5 jarig huwelijk te vieren

    Beste Corrine,
    Het is best een lastige keus die je moet maken, omdat je aan de ene kant iets speciaals wilt ivm. jullie trouwdag, en aan de andere kant moet het kindvriendelijk zijn.
    In Epcot heb je meerdere goede resturants, Mexico is wel aardig, aan de andere kant zit je wel erg zeg maar in de entree van de atractie.
    De tafeltjes aan het water zijn wel aardig, maar de rest daar vind ik het een beetje rommelig.
    Chef Mickey in het Contempary is ook leuk, maar dat vind ik eigenlijk ideaal voor een character breafast.
    Heb je wel eens gedacht aan het Rainforestcafé ? Dat lijkt me uitermate geschikt. Alleen...daar kun je niet reserveren, en soms heb je echt een lange wachttijd. Maar er is er volgens mij ook een in Animal Kingdom (buiten het park om bereikbaar) en die is denk ik een stuk minder druk.
    Het is echt iets waar de kinderen van genieten.
    Eric

  5. Top | #5
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard Re: Speciaal restaurant om 12,5 jarig huwelijk te vieren

    Wat een superrestaurant is en ook heel leuk voor kinderen is "Coral Reef" in het Living Seas paviljoen in Epcot. Daar word je omgeven door aquaria en het eten is super. Wel ver van tevoren reserveren!
    Het Rainforest Cafe is wel bijzonder, maar het eten is niet echt speciaal en erg duur voor wat je krijgt (vinden wij). Die in Animal Kingdom kan trouwens ook ontzettend druk zijn, hebben wij ervaren.
    Mexico in Epcot is zeker een favoriet bij ons en de kinderen. Het eten is er erg lekker en je kunt het boottochtje binnen doen. We hebben eigenlijk nog nooit een slechte ervaring bij een van de restaurants in Epcot gehad, ze zijn allemaal goed en als het even kan eten we daar.
    Ohana in het Polynesian Resort vonden wij minder.

  6. Top | #6

    Standaard Re: Speciaal restaurant om 12,5 jarig huwelijk te vieren

    Hoi Corinne,

    Uit eigen ervaring kan ik je Ohana's in Polynisian aanraden. Wij hebben daar laast mijn verjaardag gevierd. Het is een erg goed restaurant waar family style wordt geserveerd. In de open ruimte is een enorme grill waar de serveersters staan om vlees te halen en die aan je te serveren.
    Mijn echtgenoot had dit gepland met onze travelagent omdat je vanaf dat restaurant inderdaad het vuurwerk van Magic Kingdom moet kunnen zien, naar wat ik begrepen heb hebben ze dan ook de muziek van het vuurwerk op staan. Wij waren er helaas tijdens een Mickeys Not So Scary Halloween Party en dan is het vuurwerk pas om 22.00 uur dus dat hebben we niet meegemaakt maar het eten en de sfeer was super. Ook voor kinderen is het leuk.

    Ook hebben we gegeten in Mexico, maar dat vond ik deze keer tegenvallen. Het was er erg vol gepropt dus je had niet veel rust en ruimte. Een ander erg goed restaurant vind ik Boma's in Animal Kingdom Lodge. Het is een buffet restaurant en er gebeurt niet veel voor de kinderen maar het eten is echt geweldig, dit is met stip mijn nieuwe favoriete restaurant geworden.
    Heel veel plezier met plannen.

    Gerrie

  7. Top | #7

    Standaard Re: Speciaal restaurant om 12,5 jarig huwelijk te vieren

    Rainforrest cafe!!!!

  8. Top | #8
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Re: Speciaal restaurant om 12,5 jarig huwelijk te vieren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petra/VS Bekijk Berichten
    Wat een superrestaurant is en ook heel leuk voor kinderen is "Coral Reef" in het Living Seas paviljoen in Epcot. Daar word je omgeven door aquaria en het eten is super. Wel ver van tevoren reserveren!
    Het Rainforest Cafe is wel bijzonder, maar het eten is niet echt speciaal en erg duur voor wat je krijgt (vinden wij). Die in Animal Kingdom kan trouwens ook ontzettend druk zijn, hebben wij ervaren.
    Mexico in Epcot is zeker een favoriet bij ons en de kinderen. Het eten is er erg lekker en je kunt het boottochtje binnen doen. We hebben eigenlijk nog nooit een slechte ervaring bij een van de restaurants in Epcot gehad, ze zijn allemaal goed en als het even kan eten we daar.
    Ohana in het Polynesian Resort vonden wij minder.
    Met uitzondering van het Ohana, daar zijn we nog nooit geweest, kan ik de bevindingen van Petra voor 100% onderschrijven. Coral Reef is echt mooi, Rainforest Café is bijzonder maar duur voor hetgeen je krijgt en Mexico is bij ons 'vaste prik'; lekker, leuk en gezellig. Je zit hier binnen met het gevoel dat je buiten zit. Echt leuk!

    MVG

    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  9. Top | #9

    Standaard Re: Speciaal restaurant om 12,5 jarig huwelijk te vieren

    Duur? vond ik niet 't is duurder dan gemiddeld in de restaurants in de VS maar 't is ook wel een stukje beter dan gemiddeld. Maar duur is het nog steeds niet. Daar moet je in de VS wel wat moeite voor doen.

  10. Top | #10
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Speciaal restaurant om 12,5 jarig huwelijk te vieren

    Misschien dat je iets hebt aan deze link:
    http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/dining/disneydining.cfm

    Zou Narcoossee`s iets voor jullie zijn? Naar de waterparade kijken en het vuurwerk zien vanuit het Grand Floridian lijkt me ook mooi.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •