Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 48

Onderwerp: Hotelervaring: BW Movieland, Orlando

  1. Top | #31
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Berichten
    76

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Orlando, Best Western Movieland & Best Western Plaza Inte

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    Buiten de onbeschofte baliemedewerkers hoe was het hotel zelf dan, bv de kamer en de douche, en wat betreft het schoonmaken. Ben benieuwd hoe je oordeel daarover is?
    Ik vond het een heel standaard hotel, niks bijzonders qua kamers en douche. Alle waar is naar zijn geld. Wij zaten er met oud en nieuw en de prijs was erg laag, dus qua comfort en onderhoud verwacht ik dan niet veel.

  2. Top | #32
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Hotel ervaring - Best Western Plaza International

    Ik zit momentueel in het Best Western Movieland en zover bevalt het goed. Mooie kamer met gratis internet (daarom kan ik nu reageren), goed onderhouden. Mooi zwembad, personeel erg behulpzaam met alles. Enig nadeel zover is dat er geen ijskastje is, maar goed de airco werkt goed op de kamer dus de drank blijft ook zo wel koud. En je kunt altijd ijs halen.

    Kan het je aanbevelen. Ligt echt direct bij Wet & Wild en Universal Studios.
    Zover ik gezien of gehoord heb van die verbouwing in ieder geval niks, zie nergens dat ze hier aan het bouwen zijn!

    Kwa prijs is het het zeker waard, want uiteindelijk heb ik maar 37 euro per nacht betaald!! Hou wel rekening mee dat "no matter" wat je wel nog een resort fee van 2,50 per dag moet betalen bij aankomst

    Ik hoop binnekort foto's van het hotel op mijn blog te zetten als ik ze geupload krijg.

  3. Top | #33
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: best western lakeside of movieland

    Aangezien ik de afgelopen 2 weken in Movieland heb gezeten kan ik zeggen dat het een goed hotel is uit eigen ervaring. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. de kamer is erg netjes en goed verzorgt. Beddengoed word elke 3 dagen verschoont en handdoeken worden elke dag zelfs!

    Verder word elk probleem meteen aangepakt door het personeel, ze hebben een heleboel mensen werken om klusjes en dergelijk meteen op te lossen.
    Enige nadeel dat ik vond was dat het geen ijskast had maar dat was niet noemenswaardig. het zwembad is goed verzorgt en wordt goed onderhouden. er liggen handdoeken en diverse speeltje voor de kinderen die ze vrij mogen gebruiken.

    Ik vond het een echt goed hotel voor de prijs!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-08 om 09:32. Reden: "Movieland" erin gezet

  4. Top | #34
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: best western lakeside of movieland

    Ik heb een keer in Movieland geslapen, een prima hotel zowieso is mijn ervaring met de meest hotels rondom Disney erg positief.


  5. Top | #35
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Welk hotel is beter?

    Kan alleen spreken over Movieland omdat ik daar 2 weken in september heb gezeten. En moet zeggen een fantastisch goedkoop hotel. Erg vriendelijk personeel die alles voor je doen. Problemen worden meteen opgelost!
    Je kunt zien dat het hotel echt is opgeknapt trouwens ze zijn nog bezig maar daar merk je niks van.

    De kamer is erg netjes, met 2 ruime bedden, TV, Computer met internet verbinding, Douche/bad, en lakens en handdoeken worden elke dag verschoont. Er is ruime parkeer gelegeheid, en er zit naast het hotel een goed restaurant Black Angus Steak House. Naast het hotel ligt een kleine supermarkt waar je drank en dergelijk kunt halen tot laat is een 24hour shop!

    Het hotel lig echt pal tegenover Wet & Wild (ligt aan de overkant van de weg) en zo'n 15 minuten rijden van Disney World. Universal Studios lig ook om de hoek, je kunt er bijna naar toe lopen.

    Ik zou zo weer dit hotel boeken, en het is echt een aanrader als je een goedkoop maar toch net hotel zoekt. Ik had de kamer voor maar 37euro per nacht.
    Als je wat foto's van de kamer wilt zeg het maar!

  6. Top | #36
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Best western movieland

    Ik ben opzoek naar een site waar in Best Western Movieland goedkoop kan boeken...
    ben tot nu toe gekomen tot Hotelopia 5 nachten voor 227 euro...
    Dit kan toch wel goedkoper dan 40 euro per nacht?

    Wie kan mij helpen?
    Ik ga in Juli...

    groeten ilse

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  7. Top | #37
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Best western movieland

    Lijkt mij op zich geen verkeerde prijs.
    Kan mij herinneren dat Calypso daar geslapen heeft, voor een prijsje van 37 eurootjes per nacht.
    En dat was vorig jaar.
    Dus 40 eurootjes is niet zoveel.

    Je kunt natuurlijk proberen een hotel te boeken via priceline (bieden).
    Kans zit er in dat je best western krijgt, maar welk.......
    Ik heb vorig jaar een paar dagen geslapen in best western lakeside
    Prijs 25 euro per nacht..
    Wil je goedkoop slapen is priceline een zeer goed optie, gaat je zeker lukken onder de 40 euro.
    Ik boek meestal via priceline en betaal gem 28 euro voor een hotel (in Orlando)
    Nadeel is je weet niet welk hotel je krijgt, maar in Orlando hoef je je eigelijk geen zorgen te maken.

    Ik denk dat de prijs van 40 euro voor movieland niet verkeerd is.


    Groet,Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-08 om 09:33. Reden: full quote eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  8. Top | #38
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Best western movieland

    Klopt helemaal was een zeer goeie prijs voor een goed hotel.
    En gewoon via Nederland geboekt bij AE
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-08 om 09:34. Reden: full quote eruit

  9. Top | #39
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Hotels reis Florida: Miami - Miam: hotelervaringen gevraagd

    Best western movieland is een mooi goedkoop hotel heb er afgelopen september 2 weken geslapen, zal er dit jaar weer verblijven denk ik. Gunstige liggen als je naar Universal Studios wilt en Wet & Wild, liggen ale 2 zowat op loopafstand. Disney is 20 minutes ervan. Zie de link van Nijt hierboven voor meer info.
    Laatst gewijzigd door calypso; 14-03-08 om 09:32.

  10. Top | #40
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Recente hotel-ervaringen gevraagd BW Movieland en Orlando Metropolitan Express

    Heeft er iemand recente ervaring met dit hotel, aan de noordkant van I Drive ?
    Ik kan hem momenteel voordelig voor oktober boeken $ 47 ex tax en kosten.
    Ik vind echter nogal verdeelde ervaringen, maar het hotel schijnt in het afgelopen jaar gerenoveerd te zijn.

    Wie weet wat meer voor mij?
    Vast bedankt.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-08 om 07:23. Reden: afgesplits van Orlando Met. Exp. topic en tekst daarop aangepast



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •