Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 22

Onderwerp: Villa-ervaring: Vista Del Lago, Kissimmee

  1. Top | #1

    Standaard Villa-ervaring: Vista Del Lago, Kissimmee

    Hallo beste forumleden,

    Heeft er al iemand gelogeerd in park vistadellago in Kissimmee?
    Er is hier bitter weinig info over te vinden en ik sta op het punt dit te boeken... enige positieve geluiden zouden hierbij uiteraard welkom zijn.

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Villapark Vistadellago Kissimmee

    Ik ken het verder niet, maar heb wel even de info bekeken en op Google maps.

    Geen enkel huis daar heeft m.i. een eigen zwembad, wel is er een gemeenschappelijk bad. Maar als je er ver vanaf zit is dat niet er handig en zul je er waarschijnlijk weinig gebuik van maken.

    Verder staat er daar wel erg veel te koop, en voor behoorlijk laage prijzen, vanaf zo'n $45.000. Dat zegt vaak veel over de staat van de huizen en de woonomgeving.

    Nogmaals, ik ben er niet geweest, dus misschien valt het daar allemaal wel heel erg mee.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker fitnessmouse's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    110

    Standaard Re: Villapark Vistadellago Kissimmee

    Wij verbleven een keer in Liki Tiki Village (Isle of Bali) en kwamen daar dan langs. Volgens mij zijn het meer groot uitgevallen 'stacaravans'
    Florida: 1997, 1998 (2x), 1999,2000, 2003, 2005, 2007, 2009, 2012, 2013, 2015
    California: 2002, 2011
    DCL: 2009 Bahama's, 2010 Med, 2011 LA-Vancouver, 2013 Bahama's, 2014 Med

  4. Top | #4

    Standaard Re: Villapark Vistadellago Kissimmee

    Wat ik mij eigenlijk afvraag is of ik op de reacties van de mensen mag afgaan op de website van de verhuurder.
    zie http://www.holiday-rentals.co.uk/p40...ropertyReviews
    en scroll helemaal naar beneden
    deze lijken mij allemaal zo verdacht positief. Zijn deze reëel of kunnen deze fictief zijn?

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Villa-ervaring gevraagd: Vista Del Lago, Kissimmee

    Op zich ziet het er wel goed uit, en de prijs is ook erg gunstig. Helaas gen foto's van de buitenkant / ligging (vreemd!).

    Ach, waaromzou je het niet doen? Je kunt het altijd proberen, zeker als je niet "in" bent voor een eigen zwembad.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6

    Standaard Re: Villa-ervaring gevraagd: Vista Del Lago, Kissimmee

    Neen, privé zwembad is niet direct een vereiste.

    Als je met 2 kleine kids op reis gaat naar Orlando, veronderstel ik dat je na al die themaparken toch vrij vermoeid thuiskomt en niet direct veel tijd/zin overblijft om te gaan zwemmen.

    Het aanbod is idd erg verleidelijk, dus ik ga ervoor gaan.
    Zal onze ervaring alleszins hier posten na de reis.

    Ondertussen ben ik ook nog op zoek voor goede prijs/kwaliteit logies op Sanibel Island (dus op het eiland zelf), zal hier eens op het forum zoeken en mocht ik het niet vinden open ik een nieuw topic.

  7. Top | #7
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Villa-ervaring gevraagd: Vista Del Lago, Kissimmee

    Mijn ervaring is juist dat mijn zoon na een lange warme dag na binnenkomst in het huis binnen 2 seconden klaarstond om te gaan zwemmen in het eigen zwembad. Heerlijk afkoelen en de laatste energie gebruiken. Kids en water .... = fun!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #8
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villa-ervaring gevraagd: Vista Del Lago, Kissimmee

    Misschien dat Richard (vondutchga) eens even een kijkje kan nemen en oordelen.
    Je kunt hem altijd een PBtje sturen, voor dat je boekt.

    Persoonlijk zou ik ook zeker voor een villa met pool gaan :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #9
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Villa-ervaring gevraagd: Vista Del Lago, Kissimmee

    Ik weet niet hoe oud de kleine kids zijn maar die van vijf en zes van mij lieten na een dagje park een spoor van kleren achter in het huis (vanaf de voordeur naar de achterdeur) en ze stonden dus al bijna in het zwembad voordat ik binnen was ('t is dat er een kinderbeveiliging op de achterdeur zat). Bij ons is het dus een must...

  10. Top | #10
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Villa-ervaring gevraagd: Vista Del Lago, Kissimmee

    Een eigen zwembad is voor de kinderen zeker een uitkomst. En voor jezelf ook na een lange dag.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •