Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 48 van de 48

Onderwerp: Hotelervaring: BW Movieland, Orlando

  1. Top | #41
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Recente hotel-ervaringen gevraagd BW Movieland en Orlando Metropolitan Express

    Ik heb in september 2007 2 weken in Best Western Movieland gezeten, mooi hotel, goeie kamers en zeer goede service. Ligt echt recht tegenover Wet & Wild, je hoeft de straat maar over te steken. verder is Universal maar 5 minuten ervandaan.

    De kamers zijn netjes en schoon, worden elke dag schoongemaakt. Verder is er een kleine winkel in het hotel en gratis internet op elke kamer. Er staat een computer op je kamer die je kunt gebruiken. Enige nadeel was misschien dat er geen ijskast was, maar op zich is dat nu ook weer geen probleem, is eenvoudig op te lossen.
    Je hebt een kluisje, strijkplank, strijkijzer op je kamer. Uiteraard Airco en TV met genoeg channels.

    Het zwembad is mooi en wordt ook goed onderhouden, elke dag wordt het netjes schoongehouden. Er ligt een kleine supermarkt naast het hotel voor je dagelijkse boodschappen zodat je eigenlijk niet het winkeltje in het hotel hoeft te gebruiken.

    Ze waren toen nog bezig met het opknappen van verschillende kamers maar zelfs daar geen last van gehad. personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

    heb een paar foto's gemaakt van de kamer als je een indruk wilt.
    Laatst gewijzigd door calypso; 04-08-08 om 19:13.

  2. Top | #42
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Recente hotel-ervaringen gevraagd BW Movieland en Orlando Metropolitan Express

    Calypso,
    Bedankt. Hier heb ik wat aan.
    Heb inmiddels via een PB ook van Orl. Metropolitan Expr. foto's en reactie gekregen.
    Ben ook nog via Priceline op 3 sterren aan het bieden. Ik heb nog even de tijd.

    Knaapje

  3. Top | #43
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Re: Recente hotel-ervaringen gevraagd BW Movieland en Orlando Metropolitan Express

    IK ben net 2 weken terug en heb 10 dagen in het Best Western Movieland geslapen. Goed hotel! Mooie ligging en alles wat Calypso vertelt daar ben ik het helemaal mee eens!!

    Wij mochten ook nog kiezen waar we onze kamer wilden. we hebben gekozen voor benede zodat je snel bij de auto bent en niet steeds trappen of liften op en af hoeft!

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  4. Top | #44
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    Hoorn,noord holland
    Berichten
    16

    Standaard

    Hi ik zit op dit moment in dit hotel zaten eerst op de begane grond en dat was in 1woord verschikkelijk!heeeeel erg vochtig zo erg dat alles zeik nat was!en
    Dat je zowat uitglijdt in de badkamer na 1nacht gevraagd naar een andere kamer en je merkt meteen verschil ze waren super met het omboeken van een andere kamer dus een tip van mij al ga je nu neem niet de begane grond want dan zit de kans er groot in dat je ziek wordt!lokatie is wel top kamers zijn voor de rest gewoon schoon!

    Zit nu trouwens op de derde verdieping!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-06-09 om 07:08. Reden: samengevoegd

  5. Top | #45
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    zuid holland
    Berichten
    26

    Standaard Re: Hotelervaring: BW Movieland, Orlando

    He Naomi

    Wij zitten ook op de derde verdieping 348

    kamer ziet er goed uit alleen jammer dat je geen koelkast heb.
    en de badkamer is iets aan de kleine kant.

  6. Top | #46
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    Hoorn,noord holland
    Berichten
    16

    Standaard Re: Hotelervaring: BW Movieland, Orlando

    Hi echt jammer dat ik het nu pas lees zit ook nu op de 3e verdieping kamer 303 haha maar gaan zo uitchecken om 1100 en richting miami biltmore hotel!kamer is op de 3e idd prima!hben jullie veel dingen gedaan echt een aanrader is met airflorida.com een helikopter vlucht doen!is maar 45 dollar en dan vlieg je ook boven ons hotel en de parken hebben we gisteren gedaan veel plezier nog !groetjes!

  7. Top | #47
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Maaseik
    Berichten
    3

    Standaard Re: Hotelervaring: BW Movieland, Orlando

    Wij hebben in 2007 gelogeerd in bw movieland en waren best wel tevreden. Ook lekker eten in de black angus waar je korting krijgt als motelgast.
    groetjes faluzi

  8. Top | #48
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    zuid holland
    Berichten
    26

    Standaard Re: Hotelervaring: BW Movieland, Orlando

    Wij zijn inmiddels ook weer terug in Nederland en het is een goed midden klassen hotel.

    Zoals ik al eerder aangaf waren er een paar min punten:
    - er zijn geen koelkasten op de kamers
    - de badkamers zijn vrij klein
    Plus punten:
    - ligging op de I-drive op loop afstand van diverse restaurants.
    - ligging in het algemeen op 5 minuten rijden vanaf Universal, ongeveer 10 minuten naar Seaworld, disney is iets verder ongeveer 30 minuten.
    - prijs het is een niet al te duur hotel.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •