Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Even voorstellen: Carina

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    5

    Standaard Even voorstellen: Carina

    Hallo Allemaal,
    In April 2009 ga ik samen met mijn zusje en 3 kinderen 10 dagen naar Florida. Ik ben er nog nooit geweest maar het lijkt me echt geweldig.

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Carina

    Welkom Carina. Heb je al plannen gemaakt over wat je allemaal wilt gaan doen in die 10 dagen? Ik zie je reisschema graag tegemoet
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard Re: Even voorstellen: Carina

    Veel leesplezier op dit forum. Je zult hier veel tips vinden.
    weer aan het werk

  4. Top | #4
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    5

    Standaard

    :razz:Hallo,
    We hebben inderdaad al plannen gemaakt en afgelopen maand het hotel en de vliegreis geboekt. We bezoeken in ieder geval alle disneyparken. Voor ieder park 1 dag. Ook gaan we 1 dagje tussendoor naar het waterpark Typhoon Lagoon. En verder buiten WDW willen we nog naar Seaworld en naar Bush Gardens Tampa Bay. Het wordt dus echt een parken vakantie. We verblijven in hotel Polynesian Resort. Ik heb vandaag voor 1 mei in het MK park een diner gereserveerd voor het restaurant Cinderella`s Royal Table. Was al heel moeilijk om daar nog iets te reserveren. Ik ben echt reuze benieuwd hoe alles daar is en ik kan bijna niet wachten. Ik moet zeggen dat het lezen van alle reisverslagen en ervaringen op dit forum mij er echt van heeft overtuigd dat ik dit als echte pretparken fan één keer in mijn leven gezien moet hebben.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Welkom Carina. Heb je al plannen gemaakt over wat je allemaal wilt gaan doen in die 10 dagen? Ik zie je reisschema graag tegemoet
    Dank je. Ik heb inderdaad al heel wat reisverslagen en tips gelezen en ik moet zeggen dat het me echt heeft geholpen mijn keus te maken en uiteindelijk ook er toe heeft gezet deze vakantie nu eens een keer door te zetten. \\/Ik ben echt super enthousiast geraakt door alle ervaringen op dit forum. Afgelopen maand heb ik het hotel en de vliegtickets geboekt. Dat staat nu echt vast. Ik ben echt heel erg benieuwd hoe het daar allemaal is. Het lijkt me echt geweldig. Ook mijn kinderen (12,17 en 21 jaar) en zusje kunnen niet wachten.:razz:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rembrandt Bekijk Berichten
    Veel leesplezier op dit forum. Je zult hier veel tips vinden.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-11-08 om 21:41. Reden: samengevoegd

  5. Top | #5
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Carina

    Oeh, een pretpark fan!! Nu ben je helemaal van harte welkom \\/=D>
    Polynesian Resort ziet er echt super-romantisch uit, zeker 's avonds. Overal fakkels en watervallen etc etc. Ben jaloers!
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #6
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Even voorstellen: Carina

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carina Bekijk Berichten
    Hallo Allemaal,
    In April 2009 ga ik samen met mijn zusje en 3 kinderen 10 dagen naar Florida. Ik ben er nog nooit geweest maar het lijkt me echt geweldig.
    Tegen die tijd werk ik in het WDW resort, kom je toch wel even langs he

  7. Top | #7
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    5

    Standaard Re: Even voorstellen: Carina

    Ha, ha, dank je. Wij zijn allemaal echt helemaal gek van pretparken behalve mijn man dan en die gaat ook niet mee. Tot nu toe zijn we niet verder gekomen dan Euro Disney. Vrienden hebben echt 100 keer gezegd dat we WDW in Florida echt een keer moeten zien en nu gaat het dan gebeuren. Ik vind het zo spannend allemaal. :razz:

    Het grappige is dat Polynesian resort de eerste keus was van mijn jongste zoon Lorenzo en de rest van ons in het Floridian Resort wou. Maar helaas was het Floridian Resort al volledig volgeboekt en kwamen we toch terecht in het Polynesian Resort. Mijn jongste zoon natuurlijk helemaal blij. Ik ben echt benieuwd hoe het er allemaal uit ziet. Maar fakkels en watervallen dat klinkt in ieder geval heel goed.....Kan niet wachten... nog 5 maanden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Oeh, een pretpark fan!! Nu ben je helemaal van harte welkom \\/=D>
    Polynesian Resort ziet er echt super-romantisch uit, zeker 's avonds. Overal fakkels en watervallen etc etc. Ben jaloers!

  8. Top | #8
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    5

    Standaard Re: Even voorstellen: Carina

    Zo, gaaf joh!!!=D>=D>=D> Natuurlijk komen we dan langs. Moet je nog wel aangeven hoe je heet en in welk park je dan werkt en zo.
    Hoe komt het dat je in WDW gaat werken? Ga je echt emigreren of tijdelijk naar Florida toe?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bambino Bekijk Berichten
    Tegen die tijd werk ik in het WDW resort, kom je toch wel even langs he

  9. Top | #9
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Carina

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carina Bekijk Berichten
    Het grappige is dat Polynesian resort de eerste keus was van mijn jongste zoon Lorenzo. Ik ben echt benieuwd hoe het er allemaal uit ziet. Maar fakkels en watervallen dat klinkt in ieder geval heel goed.
    Hier kun je alvast een groot aantal foto's bekijken: http://allears.net/acc/polyss.htm
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #10
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    5

    Standaard Re: Even voorstellen: Carina

    Wat een hoop foto`s. Het ziet er inderdaad super uit. \\/ Weet jij hoe het zit met ontbijten in Polynesian resort. We willen graag ontbijten in family stile en dan indien nodig van te voren boeken. Heb jij hier toevallig al ervaring mee?:-k

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Hier kun je alvast een groot aantal foto's bekijken: http://allears.net/acc/polyss.htm



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •