Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 44

Onderwerp: Miami International Airport (MIA)

  1. Top | #31
    Regelmatige Bezoeker floriaantjes's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Koffers op Miami Airport

    Anke bedankt. We hadden inderdaad zoiets ook bekeken, maar de 2e dag zijn we al in Miami en de 3e dag willen wij op de route naar Fort Meyers de Everglades al bezoeken. Mochten we echt nog twijfelen dan denken wij er toch over om inderdaad toch een excursie te doen. Dan ben je van het gesjouw van de koffers af.
    MAAR !!! Nu lees ik op de site van Royal Caribbean iets over een Luggage Valet programm. Dit had ik eerder echt niet zien staan (alleen iets voor Amerikaanse Vliegmaatschappijen). Wil er iemand voor mij mee kijken, want als ik het nu goed begrijp, kan je tegen $ 20,00 pp je bagage per truck naar het vliegveld laten brengen en daarna zelf gaan winkelen. Dit lijkt me wel een goede oplossing.
    Laatst gewijzigd door floriaantjes; 21-02-09 om 20:36.

  2. Top | #32
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Koffers op Miami Airport

    Heb even zitten kijken wat het nu precies was maar echt veel wijzer wordt ik er ook niet van. Misschien iemand anders? Het staat hier
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #33
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Koffers op Miami Airport

    Even bellen naar http://www.amca.nl/

  4. Top | #34

    Standaard Miami airport: Bagagedepot of -kluisjes

    Ik vlieg na een week in florida door naar Barbados. Aangezien ik op die vlucht niet veel bagage mee mag nemen en ik denk dat ik in florida flink zal shoppen, vroeg ik me af of het mogelijk is om bagage achter te laten op het vliegveld van Miami. Ik heb wel gezien dat er bagagekluizen zijn maar hoeveel zal dit kosten voor een week? Heeft iemand hier ervaring mee?

  5. Top | #35
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Bagage achterlaten op Miami airport

    Na 9/11 zijn er geen bagagekluizen meer op de airports. In miami heb ik wel eens mijn koffer afgegeven, daar checken ze eerst met een x-ray en bewaren hem dan voor je, dat koste me geloof ik 7 dollar voor 1 dag.

  6. Top | #36
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Bagage achterlaten op Miami airport

    Ja, er is een mogelijkheid:
    Q. Do you have long-term baggage storage in your Airport?
    A.
    Yes. There is a baggage storage facility available to the traveling public. It is located in Concourse E, Level 2, and operates from 05:00 am to 11:00 pm. Pricing is subject to baggage size.
    M.i. is dat tegenover de ticketbalie van American Airlines.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #37
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Berichten
    24

    Standaard heeft Miami airport een panorama terras of zoiets zoals schiphol

    Wij vliegen terug vanaf Miami airport. Nu is mijn vraag is daar ook een soort panorama terras zoals we dat op schiphol kennen? Of iets anders waar je naar de vliegtuigen kan kijken?

    groetjes kristel

  8. Top | #38
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: heeft Miami airport een panorama terras of zoiets zoals schiphol

    Ik kan het zo niet ontdekken, maar misschien als je eens uitgebreid rondneust op:
    http://www.miami-airport.com/

  9. Top | #39
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Berichten
    24

    Standaard Re: heeft Miami airport een panorama terras of zoiets zoals schiphol

    Ja ik had al op hun site gekeken maar zag het zo snel niet staan. Ik dacht misschien kunnen mensen die op miami airport geweest zijn het mij vertellen

  10. Top | #40
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: heeft Miami airport een panorama terras of zoiets zoals schiphol

    Nee, Miami airport heeft geen terras. Er is sowieso weinig te doen.:-?
    Toen wij voor het eerst op MIA aankwamen was het totaal niet wat we verwacht hadden. Een beetje een saaie luchthaven, niet te vergelijken met Schiphol. Na 19.00 bijna nergens meer wat lekkers te eten (behalve misschien een Mac). Weinig winkels. Orlando is mooier vind ik.

    Nu ga je natuurlijk niet voor een vliegveld op vakantie, maar enig allure mag zo'n groot vliegveld als MIA toch wel hebben.:wink:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •