Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Even voorstellen: Weimar

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker weimar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    85

    Standaard Even voorstellen: Weimar

    Hallo,

    Na jaren fervent Spanjegangers te zijn geweest zijn we afgelopen zomer voor het eerst naar de USA gegaan, 3 weken in het zuidwesten van SF naar Phoenix. Via tips van het allesamerika forum hebben we de reis helemaal zelf uitgestippeld en geboekt.
    We wilden wat speciaals doen, omdat het de laatste keer met het hele gezin was (3 kinderen van 19, 16 en 11).

    Maar ja, gelijk verkocht he? Dus zijn we gelijk al aan het plannen geslagen. We willen komende zomer graag eens in Florida kijken, nu alleen met de jongste dochter (nu 12). Haar enige verzoek was dat ze dit keer WEL lekker naar het strand kon, en veel mocht zwemmen en bruin worden. En niet teveel rijden dus.

    Dus als er iemand ideeen heeft voor een FLA firsttimer met vrouw en dochter die willen genieten van zon, zee en strand.... Zelf wil ik wel zoveel mogelijk zien: keys, everglades, leuke parken.

    Groet,
    John

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: Weimar

    Wat een leuk vooruitzicht,wij doen altijd 1 week Key Largo en 1 week Orlando Davenport.In Key Largo zit je zo ie zo bij het strand en is Miami 35 minuten rijden en Key West is ook te doen ongeveer 1uur 40 minuten maar heel leuk om er te zijn geweest.Verder is het dan wel vanaf Key Largo naar Orlando 4 en een half uur rijden maar je hebt dan weer een week om bij te komen om daar alle parken te bezoeken.

    Ik hoop dat dit forum wat duidelijkheid kan geven er staan in ieder geval leuke reisverslagen op ,ook erg leuk om te bekijken.

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Vlakbij Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Even voorstellen: Weimar

    Weimar,
    Welkom en sorry van het virus dat heeft toegeslagen. Kan na het bezoek aan Florida alleen maar erger worden:razz:.
    Als je in de diverse hoofdstukken kijkt, waaronder reisverslagen en met de zoek functie aan de gang gaat denk ik dat je leuke ideeen zult opdoen.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Even voorstellen: Weimar

    Welkom op dit leuke forum

    Zoals al is aangegeve kun je het beste even rondneuzen op het forum en dan wat reisschema's en reisverslagen lezen.

    Veel plezier met alle plannen en dat virus...? Daar kom je nooit meer van af

    Groetjes,
    Sonja
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •