Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 11 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 109

Onderwerp: Autohuur: Bagageruimte

  1. Top | #71
    Regelmatige Bezoeker Jess85's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Lokeren BE
    Berichten
    40

    Standaard Re: Autohuur: Bagageruimte

    Hoi Angelique,

    We gaan zeker zo veel mogelijke websites bekijken om de beste en betrouwbare prijs te vinden. Nuja mijn andere reisgenoten zijn er nog altijd van overtuigd dat een midsize wel gaat lukken. Met drie man ging een midsize wel juist lukken, maar nu we met 4 zijn, zie ik het niet zitten om met de koffers geplet te zitten. En een vrouw koopt al eens graag een souveniertje of 2,3,4...

  2. Top | #72
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Autohuur: Bagageruimte

    tja, ik weet natuurlijk niet wat jullie plannen zijn,...als je de koffers alleen gaat vervoeren van en naar vliegveld is het natuurlijk niet erg om misschien een half uurtje krap te zitten,....scheelt wel weer een paar honderd,..
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  3. Top | #73
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Autohuur: Bagageruimte

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jess85 Bekijk Berichten
    Met drie man ging een midsize wel juist lukken, maar nu we met 4 zijn, zie ik het niet zitten om met de koffers geplet te zitten.
    Vier man inclusief bagage in een midsize is een uitdaging. Zelfs als je op voorhand rekening houdt met de bagage die je wilt meenemen (hooguit één middelgrote tas per passagier plus handbagage). Ik zou in dat geval zekerstellen dat ik de bestuurder zou zijn dan wel de bijrijderstoel claimen. De prijsverschillen tussen mid- en full-size zijnop zich best te overzien. Ik zou gewoon voor een full-size gaan. Zo hebben de passagiers op de achterbank tenminste ook wat beenruimte.

  4. Top | #74
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    458

    Standaard Re: Autohuur: Bagageruimte

    Wij hadden een Dodge Journey.
    Hier paste met gemak in :
    - 4 volwassen personen
    - 4 grote koffers
    - 2 grote weekend tassen
    - 2 schoudertassen
    en de rest van de rotzooi die je ziet liggen
    Ook had deze auto nog een handig opbergvak onder de koffers.
    Hier zaten mijn schoenen nog in aangezien ik maatje 36 heb, paste deze er perfect in.
    Laatst gewijzigd door ronenivonne; 18-03-11 om 11:30.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  5. Top | #75
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    12

    Standaard Re: Autohuur: Bagageruimte

    Wij hebben voor september een Compact Car gehuurd (nissan versa) alleen nu zag ik staan 2 kleine koffers en 1 medium koffer. Wat kan ik verstaan (door middel van een foto) onder een kleine en onder een medium koffer?

    Alvast bedankt.

    Wij zijn overigens met twee personen.

  6. Top | #76
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Autohuur: Bagageruimte

    Als je 2 hardschalen koffers hebt van het gangbare formaat dan passen deze niet in de achterbak. Zeker niet als je daar ook nog handbagage bij moet.

    Werk je met 2 zachte reistassen dan is er een kleine kans dat het wel past.

    Gangbaar formaat koffer is als de omtrek van de koffer de 160 cm niet overschrijd.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  7. Top | #77
    Vaste Bezoeker riwi's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    52

    Standaard Re: Autohuur: Bagageruimte

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mj19 Bekijk Berichten
    Wij hebben voor september een Compact Car gehuurd (nissan versa) alleen nu zag ik staan 2 kleine koffers en 1 medium koffer. Wat kan ik verstaan (door middel van een foto) onder een kleine en onder een medium koffer?
    .
    Er past ook een koffer( of meer) op de achterbank hoor. Wij nemen met zijn 4en altijd een intermediate. 2 koffers in de achterbak en handbagage en 2 koffers op de achterbank tussen de kinderen. Gaat prima en scheelt money:lol: enne de kinderen kunnen ook geen ruzie maken haha
    groeten
    Fam Riwi

  8. Top | #78
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard Re: Autohuur: Bagageruimte

    wij hebben ooit 2 weken in een pontiac sunbird rondgereden. Rond Orlando en vervolgens naar Miami (zie dit verslag http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=928). Twee volle koffers op de achterbank en een rugtas erbij.
    Niks mis mee als je met zijn tweetjes bent en een paar centen wilt uitsparen.

    Nu gaan we met zijn zessen en een Tahoe, en nee, die vier extra passagiers zijn er niet allemaal vanaf 2005 bijgekomen....
    Laatst gewijzigd door sleepwalker; 18-02-12 om 00:15. Reden: tiepvauten

  9. Top | #79
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    24

    Standaard Re: Autohuur: Bagageruimte

    Ralf,

    wil je wat foto,s maken van de tahoe met koffers ed en deze op het forum plaatsen,
    wij gaan nl in September en ook met 6 personen met bijbehorende bagage !
    Wij huren dan wel een Yukon maar ik geloof dat die zo, n beetje dezelfde maatvoering hebben. kunnen we ons in ieder geval voorbereiden os de auto groot genoeg zal zijn.

    alvast dank en een fijne vakantie,
    Gerard.

  10. Top | #80
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard Re: Autohuur: Bagageruimte

    Hallo Gerard,
    foto's en review van de auto die we meekrijgen zullen op mijn blog verschijnen: http://ralfmarchamaudtimtomengemma.blogspot.com/

    ik weet overigens nog niet of ik een Tahoe meekrijg. or similar staat er...
    Kan dus ook een Yukon worden.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •