Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 99 van de 114 EersteEerste ... 4989979899100101109 ... LaatsteLaatste
Resultaten 981 tot 990 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #981

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Dank je wel.
    Er blijven maar termen door elkaar gegooid worden....

  2. Top | #982
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Dan zal je wel van dat speciale papier moeten hebben , lang, met kleefstrook en sterk.
    En... een knappe ATB printer zou ook wel gemakkelijk zijn.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  3. Top | #983
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Hebben een leuke vlucht gevonden van Brussel naar Miami en terug in augustus volgend jaar. Dit met overstap in JFK. De heenvlucht is een overstap van ongeveer 99min. Ruim voldoende lijkt me. Alleen de terugvlucht is een overstap van 51min. Is dit haalbaar? Met een dochter van twee?

  4. Top | #984

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Als het goed is wel.
    Je hoeft niet opnieuw in te checken of je koffers af te geven.

  5. Top | #985
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomenvalesca Bekijk Berichten
    De heenvlucht is een overstap van ongeveer 99min. Ruim voldoende lijkt me. Alleen de terugvlucht is een overstap van 51min. Is dit haalbaar? Met een dochter van twee?
    Tsja, ..... tenzij je met vertraging van BRU vertrekt en onderweg richting JFK ook nog (veel) tegenwind hebt.

    Op de terugweg idem dito : als je toestel al met vertraging binnenkomt op MIA en daarna dus hoogstwaarschijnlijk ook met die vertraging weer richting JFK gaat, dan zijn die 51 min wel heel erg krap.

    Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat dit niet echt fijn is als dat gebeurt...
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  6. Top | #986

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Als je het zo beredeneert zijn de meeste aansluitingen riskant.
    Vertraging heb je geen invloed op....

  7. Top | #987
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Wij vliegen dit jaar met Air France/Delta vanaf Düsseldorf via Atlanta naar Orlando International AirPort.
    Gelukkig is vanochtend de eerste vluchtwijziging alweer door gekomen. We landen nu om 14:44u (was 14:19u) op Atlanta en onze vlucht naar MCO vertrekt om 15:55u (was 16:00u) het is allemaal maar minuten werk, maar ik vraag me wel af hoeveel ruimte we nog hebben. Gaat dit nog lukken of moet ik voorzichtig na gaan denken over een andere vlucht?

    Daarnaast twijfel ik erover of ik voor de terugreis voor een upgrade moet gaan, ik heb vorig jaar op de terugvlucht trombose en een longembolie opgelopen en ik ben toch wel enigszins verontrust over de terugvlucht van dit jaar.. maar ik las dat dat $119 pp per vluchtdeel kost. Wat zou dan een upgrade naar firstclass kosten?
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  8. Top | #988
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Voor de heenreis zou ik contact opneme met Delta of de organisatie waar je geboekt hebt en vragen of je een andere vlucht kunt krijgen. Dit is nu wel erg krap. Als je in Atlanta zonder oponthoud door de immigatie kunt, ben je toch al snel 60 minuten bezig om alle formaliteiten te doen. Met oponthoud, en dat is veel waarschijnlijker, duurt het natuurlijk weer langer. Wij vinden de nieuwe overstaptijd erg krap en zouden dit liever niet doen.
    Succes!

    Overigens, als je je vlucht op dit tijdstip in Atlanta toch zou missen, dan gaan er nog veel andere vluchten naar Orlando achteraan en worden jullie overgeboekt. Hebben wij ook eens meegemaakt, we konden toen met een vlucht mee van een uur later, dus al met al leverde dit toen niet veel vertraging op, wel veel gedoe natuurlijk.
    Laatst gewijzigd door elstars; 12-03-17 om 13:36.

  9. Top | #989
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moniquekruiningen Bekijk Berichten
    Daarnaast twijfel ik erover of ik voor de terugreis voor een upgrade moet gaan, ik heb vorig jaar op de terugvlucht trombose en een longembolie opgelopen en ik ben toch wel enigszins verontrust over de terugvlucht van dit jaar.. maar ik las dat dat $119 pp per vluchtdeel kost. Wat zou dan een upgrade naar firstclass kosten?
    Wat voor upgrade is dat precies? Naar economy plus? Of business? Ik denk dat een upgrade naar business wel wat duurder is dan €119,- .En first class heb je volgens mij bijna niet meer op vluchten naar US vanuit Europa, maar als het er nog is dan is dat voor gewone mensen zoals jij en ik onbetaalbaar, van dat bedrag kun je nog een keer op vakantie...
    Ik denk dat je voor die €119,- een upgrade naar economy plus krijgt, met iets meer beenruimte dan gewone economy en als je geluk hebt ook nog iets bredere stoelen. Dat is afhankelijk van maatschappij en toestel waarmee je vliegt.

  10. Top | #990
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    83

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    First Class op de lange afstand word inderdaad steeds zeldzamer en is over het algemeen schrikbarend duur. First Class op binnenlandse vluchten in de VS is een heel ander verhaal. Bijna altijd een 2+2 indeling met ruime leren stoelen en veel beenruimte. Maar ook weer geen flatbeds of iets dergelijks.

    Maarrrr, met een trombose geschiedenis zou ik me wel een paar keer achter de oren krabben voor ik zo ver zou vliegen. In ieder geval niet in een economy stoel, zeker niet dat lange stuk de oceaan over.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •