Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 96 van de 114 EersteEerste ... 46869495969798106 ... LaatsteLaatste
Resultaten 951 tot 960 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #951
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2014
    Berichten
    47

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Heel goede ervaring met delta. Ruime plaatsen,mooi groot entertainmentsysteem,zoveel drinken dat we het niet opkonden, kortom erg tevreden

  2. Top | #952
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Helemaal eens met Angela67. Bij het eten: Delta biedt keuze uit 3 maaltijden. Uiteraard de chicken or pasta, maar ook een salade. Deze is weliswaar niet warm, maar wel erg lekker. Er zaten bij onze vlucht gisteren (terugreis) enkele garnalen bij, prima te eten. Onze ervaring is wel dat er meestal minder salades voorradig zijn, dus je moet soms geluk hebben of deze er nog is. Op de heenweg ging de salade aan onze neus voorbij.

  3. Top | #953
    Vaste Bezoeker Blue_note's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Locatie
    NL
    Berichten
    87

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Ik heb zojuist online ingechekt voor onze vlucht morgen.

    Ik kan inchecken, mijn vriendin krijgt de melding: 'due to government regulations you can't check in online. Please visit the airport desk.'

    Ik heb met Delta gebeld, en het zou geen probleem moeten opleveren volgens de agent aldaar.

    Jullie hier ervaring mee, of tips om nu iets te regelen?

  4. Top | #954
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Dan staat er iets verkeerd in de gegevens die zijn ingevuld bij de API. Ik had bv de zipcode van het 1e hotel vergeten in te vullen.

  5. Top | #955
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Ach dat hebben wij ook 9 van de 10 keer, niets om je druk over te maken.

  6. Top | #956
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    75

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Is er ook iemand die ons kan vertellen hoe vluchtwijzigingen werkt? Wij hebben voor de zomer 2016 tickets gekocht via Delta. Met die maatschappij hebben we nog niet eerder gevlogen maar wel goede verhalen over gehoord. Wij vliegen vanaf Düsseldorf naar Atlanta en dan door naar Fort Myers. Wat mij dan toch verbaast is dat er wekelijks wijzingen zijn in de vluchttijden. Dat dat zo vaak gebeurt vooral bedoel ik dan. Ik heb op de heenreis mijn vlucht Atlanta naar Fort Myers al een keer moeten verzetten i.v.m. tekorte overstaptijd. Kortom hoe werkt dat eigenlijk met vliegroosters?
    http://brandsmaatjes5.blogspot.com/

    2016 en 2014 Florida
    2012 Rondreis Las Vegas- Los Angeles- San Francisco



  7. Top | #957
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Wij weten niet hoe het zit met vliegroosters, maar de vele vluchtwijzigingen bij Delta herkennen we wel. Onze ervaring is dat Delta ook helemaal niet moeilijk doet als de nieuwe tijden niet bevallen en je naar een andere vlucht geboekt wilt worden Natuurlijk is het wel vervelend, je moet iedere keer van alles regelen. Ook moet je goed kijken naar je plaatsen in het vliegtuig. Die kunnen zomaar verdwenen of verplaatst zijn.

  8. Top | #958
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Atlanta naar Fort Meyers is de laatste jaren een ramp, wachttijden waren opgelopen tot meer dan vier uur, regelmatig een vlucht op het laatste moment vervallen, voor ons een reden om niet meer met Delta te vliegen, dit jaar voor het eerst met Air Berlin gevlogen, rechtstreeks, waren om 16.00 uur al thuis in Port Charlotte, heerlijk wat een verschil.

  9. Top | #959
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    75

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riverwood Bekijk Berichten
    Atlanta naar Fort Meyers is de laatste jaren een ramp, wachttijden waren opgelopen tot meer dan vier uur, regelmatig een vlucht op het laatste moment vervallen...
    Bedoel je dan ondanks dat je een vlucht hebt geboekt, dat deze komt te vervallen? En hoe kort is op het laatste moment?
    http://brandsmaatjes5.blogspot.com/

    2016 en 2014 Florida
    2012 Rondreis Las Vegas- Los Angeles- San Francisco



  10. Top | #960
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Vluchten die vervallen terwijl je ze geboekt hebt is niet alleen bij Delta maar helaas bij alle maatschappijen, wij hebben dat al meermalen meegemaakt bij verschillende maatschappijen. Vorig jaar was BA vaak het gesprek op het forum omdat het daar veelvuldig gebeurde.

    Dit heeft denk ik vooral te maken met de boekingen die er reeds gemaakt zijn, als er dan meermalen per dag een vlucht vertrekt en een aantal zitten niet vol dan kijken ze toch of ze met combineren van de vluchten economischer kunnen vliegen. Hierdoor zal het op kortere vluchten vaker voorkomen dat ze uitvallen dan de lange vluchten.

    Wat Delta betreft hebben wij dit ook meegemaakt maar ook voor ons zeer slecht uitpakkende vluchtwijzigingen, echter is dit alle keren opgelost door met Delta Amerika te bellen en het uit te leggen. Vooraf hadden wij uiteraard alvast een voor ons passend alternatief bekeken en alle keren is ons voorstel door Delta gehonoreerd.

    Daarom boeken wij altijd graag bij Delta als de prijs gunstig is of slechts een paar tientjes duurder dan het alternatief van dat moment. Ook de zeer goede entertainment aan boord en de goede service die wij over het algemeen bij Delta ondervinden draagt bij aan onze keuze voor Delta.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •