Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 95 van de 114 EersteEerste ... 45859394959697105 ... LaatsteLaatste
Resultaten 941 tot 950 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #941

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    Wij krijgen dus 150 euro terug per persoon voor het ongemak bij delta ....natuurlijk wel in vouchers wat we juist niet wilden .
    Ook al is het niet wat je wilde, wij hadden ook 23 vertraging met United Airlines vorig jaar, geen hotel na zeer veel aandringen (was al 22 uur 's avonds) voucher voor eten. Alles al gesloten en dan nog eten wil je ook niet. Uiteindelijk 7500 extra miles gekregen that's all.

    De verzekering van ons heeft later wel het hotel, eten, missen van 1 dag villa en 1 dag auto netjes terug betaald. Dus zorg ook voor een goede verzekering en daarnaast ook nog een tip betaal je tickets met je CC. Je CC heeft daar ook vaak een extra verzekering voor, vertraging zonder bagage meer dan x uur etc levert ook wat geld op. Lees je voorwaarden van je CC

  2. Top | #942
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Het spijtige eraan is dat je ze binnen 12 maanden moet gebruiken en laat ons nu net volgend jaar 1 jaartje overslaan

  3. Top | #943

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Jarjarbinks

    in dit geval begreep ik dat er compensatie is verkregen om een wijziging waar Cindy beter van is geworden.

    Tip:Je kan die vouchers ook doorverkopen wellicht.



  4. Top | #944
    Vaste Bezoeker Blue_note's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Locatie
    NL
    Berichten
    87

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Kun je met die vouchers ook upgraden of alleen tickets kopen? Indien upgrade mogelijk is heb ik wellicht interesse.

  5. Top | #945
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Reken wel op een heel gedoe om vouchers van een derde te gebruiken, je hebt dan (even uit mijn hoofd) een machtiging nodig van degene en een kopie paspoort, vervolgens kun je boeken met die vouchers en moet je die dingen weer opsturen.

    Maar wie de moeite wilt nemen kan er een leuk prijsvoordeel mee hebben.

  6. Top | #946
    Vaste Bezoeker Blue_note's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Locatie
    NL
    Berichten
    87

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Vandaar de wellicht in mijn zin
    Bedankt voor de info in ieder geval!

  7. Top | #947
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    We gaan ze na kort overleg dan toch gebruiken , we hebben zo bijna een vlucht voor niets

  8. Top | #948
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    Hier niets dan miserie met delta! We hadden stoelnummers maar konden niet inchecken online . Eenmaal in schiphol bleek dat we aangevinkt stonden op papieren tickets en daardoor konden we niet online inchecken . ....
    Wij konden vanmorgen ook niet inchecken voor onze Deltavlucht van morgen. Het online inchecksysteem van Delta leidde ons door naar het systeem van KLM en nadat we allerlei gegevens hadden ingevuld, meldde het systeem dat inchecken voor een van ons niet mogelijk was en dat we daarom morgen op Schiphol moeten inchecken. We hebben meteen KLM gebeld en gevraagd wat hier aan de hand kan zijn. Het duurde een tijdje, maar toen kregen we te horen dat KLM sinds kort voor Delta incheckt en dat dat regelmatig niet goed gaat. De medewerker aan de telefoon heeft ons daarom ingecheckt. We zitten op dezelfde plaatsen als die we van tevoren al hadden vastgelegd bij Delta. Er konden alleen geen boardingpasen worden toegestuurd. Die moeten we morgen op Schiphol ophalen. Hopelijk gaat dat wel goed...

  9. Top | #949
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Klinkt hetzelfde als bij ons . Wij hadden smorgens ook nog gebeld met klm en bij aankomst op de luchthaven bleek zelfs ons paspoort niet gelinkt aan onze tickets . Ik heb de e tickets op mijn ipad moeten laten zien en zo hebben ze het manueel kunnen vinden . Onze gereserveerde stoelen waren verdwenen die klm nogthans enkele uren nog wel kon zien ...... . Ook konden onze boardingpassen die we smorgens bij klm hadden gekregen niet worden ingescant aan de gate van onze 2de vlucht , daar is zelfs een supervisor moeten bijkomen .
    Laatst gewijzigd door cindy74; 29-04-15 om 13:41.

  10. Top | #950
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Inmiddels hebben we de boardingpasses gewoon kunnen uitprinten. Beetje raar allemaal, maar we zijn er uiteraard blij mee.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •