Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 92 van de 114 EersteEerste ... 42829091929394102 ... LaatsteLaatste
Resultaten 911 tot 920 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #911

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Dat denk ik niet nee, je gaat van binnenlands naar intercontinentaal....



  2. Top | #912
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Mmm....wat als we de vlucht missen? Moeten we dan gewoon wachten op de volgende in de luchthaven of wordt er een overnachting voorzien ?

  3. Top | #913
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Cindy74, wacht even een paar dagen af dan heb je al kans dat je automatisch bent overgeboekt op een andere vlucht naar Atlanta toe, maar 55 minuten is haalbaar. Zoals gezegd gewoon naar het trammetje lopen en instappen en bij F-course weer uitstappen, dat kost je slechts een paar minuten.

  4. Top | #914
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    Mmm....wat als we de vlucht missen? Moeten we dan gewoon wachten op de volgende in de luchthaven of wordt er een overnachting voorzien ?
    Daar zou ik niet op rekenen, die overnachting, en misschien zelfs wel niet op de volgende vlucht zonder bijbetaling/herboeking. Je bent immers geadviseerd door Delta de vlucht om te boeken, dus zijn ze van hun kant volledig ingedekt.

    Maar ik weet uit ervaring dat de voorgangers gelijk hebben Wij zijn regelmatig met Delta via Atlanta gevlogen en 55 minuten is op de terugweg prima te doen, al zijn resultaten uit het verleden natuurlijk geen garantie voor de toekomst op dit drukste vliegveld ter wereld.
    Je zou er een belletje met Delta aan kunnen wagen hoe hun aan deze wijsheid, dat het te kort zou zijn, komen en wat ze dan als alternatief bieden.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #915
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Das waar gerrit maar we hebben geboekt met klm . En als ik niet bij delta was gaan kijken wist ik van niets .

  6. Top | #916
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    ik zou me er niet druk overmaken cindy74
    wij kiezen eigenlijk altijd bewust voor die korte overstap op atlanta
    zodat we een extra dag in Orlando hebben, omdat we daar dan pas om 20.30 vertrekken
    en nog elke keer hebben we de overstap gehaalt
    zelfs toen we een enorme vertraging van 20 min. hadden omdat we niet mochten landen vanwege zwaar onweer boven het vliegveld
    er werd toen in het vliegtuig ook al omgeroepen dat de connecting flights daar rekening mee zouden houden
    we hadden na dat we bij de gate stonden nog 20 min. en dat hebben we gehaald!
    Atlanta is simpel, je weet zoiezo al dat je op de terugvlucht naar de F moet ,
    je gaat naar het treintje en dat verplaatst zich echt heel snel! je stapt op de F uit, en de rest wijst zich van zelf
    je kunt op de F je gate nummer checken of al bij de gate waar je bent aangekomen..
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  7. Top | #917
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Je kan op Atlanta ook van de E terminal vertrekken als het een internationale vlucht betreft. De KLM vertrekt van de F terminal maar wanneer Delta de vlucht uitvoerd kan het ook de E terminal zijn.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  8. Top | #918

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Enorme vertraging van 20 minuten?



  9. Top | #919
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    ja als je een overstap hebt van 40 min. is dat een grote vertraging in verhouding om over te stappen
    als je boven Atlanta `hangt` omdat je niet mag landen, en je ziet de minuten weg tikken
    en je weet dat je nachtvlucht van KLM al aan het boarden is .. en je heb op het moment dat je aan de gate komt nog 20 min. om uit te stappen(rij 33)
    en te kijken waar je naar toe moet, en daar ook nog moet geraken (A->F),en dan met een kind op pad ben ...ja dat noem ik op dat moment een enorme vertraging.
    als dat op een overstap van 2u gebeurt is de verhouding al veel anders, dan spreek je amper van vertraging, dan zeg je we kwamen iets later aan

    maar dat is mijn gedachte
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 28-03-15 om 08:33.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  10. Top | #920
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Lijkt mij, dat als je niet kunt landen vanwege zwaar onweer er ook geen vluchten vertrekken vanwege datzelfde zware onweer.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •