Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 114 EersteEerste ... 78910111959109 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #81
    Newbie Jan en Jolanda's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    12

    Standaard Re: Delta airlines??

    Wij vliegen al jaren met Delta. Prima maatschappij. Vriendelijk personeel, goede service, genoeg ruimte....
    Ik heb er niets op aan te merken.
    En de prijs is ook goed.

    Jolanda
    Miami/Orlando 1989, 1990, 1991, 1992, 1993. 1996, 1998
    Orlando 2001, 2002, 2003, 2004, 2005 (getrouwd in Orlando), 2006, 2007, april/mei 2008...

  2. Top | #82
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Delta airlines??

    Zeker een goede prijs, de 1,5 uur is genoeg mits je op tijd van ams vertrekt, maar nog geen zorgen want delta vliegt vanaf atl bijna ieder uur naar mco, dus als je een vlucht mist kom je zeker op een volgende vlucht.

    Delta bevalt mij altijd goed.

  3. Top | #83
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Delta airlines??

    Wij hebben afgelopen september/oktober voor het eerst met Delta gevlogen en het is ons zeer goed bevallen!
    Prima service en prima prijs! Wij vlogen van Amsterdam naar New York en 5 dagen later vanaf New York door naar Orlando. Vanuit Orlando via tussenstop van anderhalf uur in Atlanta weer terug naar Amsterdam. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  4. Top | #84
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Delta airlines??

    Ook wij hebben de laatste jaren alleen maar met Delta gevlogen. Ik ben er wel tevreden over. Over het algemeen hebben ze ook de beste prijs. Het is ook de moeite om Skymiles member te worden. Zeker als je vaak naar Amerika gaat. Elke keer als je vliegt krijg je punten, soms hebben ze aanbiedingen dat je dubbele punten krijgt. Uiteindelijk kan het je een gratis ticket opleveren. Ik heb dat punt ook al eens bereikt en het is toch leuk om een gratis vlucht te krijgen naar Amerika. Vooral voor mensen met kinderen en de 'frequent flyers' onder ons kan het aardig snel oplopen. Het heeft nog meer voordelen; als je Silver Medaillon Member bent dan mag je ook (na Bussiness Class) als eerste het vliegtuig in....dus nog genoeg ruimte in de opbergkastjes en geen mensen die de gang blokkeren enz. Ach, kijk anders maar op de site van Delta, daar vind je alle informatie.

    Ik moet wel zeggen, dat als ik ergens anders een betere prijs kan krijgen voor een vlucht (dan moet er wel een redelijk prijsverschil tussen zitten) ik dat niet zal nalaten om daar dan te boeken. Ik heb het alleen nog niet meegemaakt.

    Wat de prijs betreft; ik denk wel dat die prijs heel erg redelijk is. Ik zou zeggen: Doen!

  5. Top | #85
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Delta airlines??

    Kan je in Delta airlines gewoon je eigen (normale) koptelefoontjes meenemen?? Of zijn het van die speciale dingentjes??

  6. Top | #86
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Delta airlines??

    Volgens de site http://www.seatguru.com/airlines/Del..._767-300_I.php


    • There are 12 channels of audio entertainment on this plane. In Economy, you'll need the special double prong headphone adapter to use your own headphones.
      Audio Listings
    Moet je een adapter hebben.

    Maar dat kan verschillen ivm de verschillende types vliegtuigen. dus als je weet welk type je vlieg kun je het daar nakijken.

  7. Top | #87
    Vaste Bezoeker xl1067's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    60

    Standaard Re: Delta airlines??

    Ik ben afgelopen vakantie met Delta gevlogen en we kregen op de vlucht een koptelefoon met 2 pluggen (+ een adaptertje waarmee je die 2 pluggen tot 1 kan omzetten voor de gangbare apparaten). Je kan met je eigen koptelefoon natuurlijk muziek luisteren en films kijken maar dan heb je aan een kant geluid (dus of je steekt hem in het rechter- of linkergeluidskanaal). De koptelefoon van Delta die je krijgt is van een prima kwaliteit voor de doeleinde waarvoor je hem in het vliegtuig gebruikt.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-09 om 19:16. Reden: full quote eruit

  8. Top | #88
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Delta airlines??

    Wij hebben die een paar vluchten geleden van Delta gekregen. Zaten in het zakje van de complementary headphone. Evenals de andersom plug en de headphone zelf. Slepen de eerste overal mee naar toe.
    Over 8 weekjes weer, naar Orlando, met Delta !
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #89
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Delta airlines??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    Maar dat kan verschillen ivm de verschillende types vliegtuigen. dus als je weet welk type je vlieg kun je het daar nakijken.
    Ik heb bij verschillende maatschappijen altijd dezelfde adapter-plugjes kunnen gebruiken. Delta, Martinair, etc. ... allemaal dezelfde.

    Kun je aangeven bij welke mij. je een andere nodig hebt?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #90
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Delta airlines??

    Effe een ander delta vraagje:

    Met welke vliegtuigen vliegen ze v.a. AMS.
    Zijn dit boeings 767 of 777 wellicht nog een ander type.

    Kun je tevens vooraf je stoel laten vastleggen.

    Groet,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •