Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 84 van de 114 EersteEerste ... 3474828384858694 ... LaatsteLaatste
Resultaten 831 tot 840 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #831
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Dank je Ebelix, dan ga ik KLM maar eens bellen want ik wil voor die lange vlucht graag wat ruimer zitten! Ik heb het wel via de KLM site geprobeerd er vanuit gaande dat het niet lukte omdat ik op de Delta site zat maar dat maakte dus niets uit. Alleen dat ik op de KLM site zag dat mijn Delta vluchten geannuleerd waren . Gelijk gebeld en ben er nu achter dat de KLM site alleen je KLM vlucht laat zien (en de rest om je te laten schrikken als geannuleerd er op zet) en de Delta site gewoon alle vluchten laat zien.

    Update: gelijk even gebeld. KLM kon mij niet helpen want het is een vlucht die via Delta geboekt is. Wat wel mogelijk was om aan Delta te vragen of ze de vlucht om kunnen zetten naar een KLM vluchtnummer zodat ik wel zelf de stoelen zou kunnen boeken. En anders kon ik pas bij inchecken (24u vooraf) de stoelen reserveren. Dus Delta gebeld. Mw van Delta gaf aan dat ze dat normaal niet doen want ik heb via Delta USA geboekt en was aan de telefoon met Delta Benelux (had gewoon het NL nummer gebeld natuurlijk). Maar omdat nog alle comfort seats vrij waren op die vlucht wilde ze wel een uitzondering maken en heb ik nu 3 comfort seats op de eerste rij van dat gedeelte! Ik krijg per mail een bevestiging en nieuwe tickets omdat ze voor deze actie dus inderdaad het vluchtnummer moesten wijzigen naar een KLM vluchtnummer. Het had wat voeten in aarde maar uiteindelijk is het gelukt (tenminste dat hoop ik dan maar ).
    Bedankt Ebelix voor de tip.

    Dus Pris32, als het niet lukt om via de site je stoelen te reserveren dan is het aan te raden om even met KLM te bellen.

    Super, ik ga mij er aankomende week even in verdiepen en anders neem ik zeker even contact op met de KLM.

  2. Top | #832
    Regelmatige Bezoeker thelatinworld's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    39

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Delta gaat concurrentie met prijsvechters aan

    ATLANTA - Delta Air Lines gaat de concurrentie met prijsvechters aan door het basic economy class tarief te herintroduceren. Dat melden diverse Amerikaanse nieuwsmedia. Het tarief is bedoeld voor reizigers die hun flexibiliteit in ruil voor de laagste ticketprijs willen opgeven.

    Het basic economy tarief werd in maart 2012 door Delta geïntroduceerd. Het speciale tarief was toen beschikbaar op 25 bestemmingen, die werden aangevlogen vanaf één van de vier hubs van de Amerikaanse luchtvaartmaatschappij. Toentertijd werd het basic economy tarief nog niet opgepikt door het grote publiek.
    Nu wordt het tarief opnieuw in de markt gezet om te kunnen concurreren met lowcost maatschappijen zoals Spirit Airlines. Volgens een woordvoerder van Delta Air Lines zijn de tickets "goedkoper" dan andere tickets van de luchtvaartmaatschappij, maar kunnen de prijzen op verschillende routes wel variëren.
    Het basic economy tarief kan vanaf deze maand geboekt worden voor vluchten die plaatsvinden vanaf 1 februari 2015.

    Bron: zakenreisieuws
    Florida vluchtschema's en links
    www.vluchtschemas.nl/vluchtschemasflorida.html

  3. Top | #833
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Is dat niet alleen voor binnenlandse vluchten?

  4. Top | #834
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Het is inderdaad alleen voor binnenlandse vluchten.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  5. Top | #835
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Kontich, Belgium
    Berichten
    124

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Wij vliegen op 18/12 met KLM (Delta) vanuit Amsterdam naar Tampa (tussenstop Atlanta). Is de eerste maal dat wij vanuit Amsterdam vertrekken ..... Ben curieus hoe dat gaat lopen

  6. Top | #836
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Ga je toevallig om 10.30 uur Minneke? Zo ja, mijn man heeft ook die vlucht


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  7. Top | #837
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Voor onze komende trips zijn we aan het kijken om uit prijsoverweging bv met DELTA te gaan vliegen. Ik ben niet een van de kleinste en slankste en wil daardoor wel wat extra ruimte, heeft iemand ervaring met de Economy Comfort-class bij DELTA ?


    ( Foto : Delta.com )
    At the moment on a roadtrip through Texas

  8. Top | #838

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Elke premiumclasse van de diverse airlines heeft circa 35"-38" beenruimte. Kosten tussen de 100 en 150 euro pp per enkele reis.
    Service, eten etc verder allemaal gelijk aan economy.
    Sommige hebben een hogere vrijdom, maar daar betaal je dan weer meer voor de seats



  9. Top | #839
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Wij hebben vorig jaar economy comfort gevlogen.
    Je hebt zeker meer been ruimte, maar helaas is bij bijna alle maatschappijen de breedte het zelfde is.
    Volgens mij was de service hetzelfde als economy.
    O,ja volgens mij kon de stoel ook wat verder naar achter.

    Het prijsverschil weet ik niet, was voor ons gratis ivm klm status

    Ps eigenlijk betaal je dus alleen voor 10 cm meer beenruimte.

  10. Top | #840
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Je betaald voor een zitplek meer vooraan in het vliegtuig, met ca. 4 inch meer beenruimte en een grotere recline van de stoelen. Let wel op dat je niet de achterste rij van de economy comfort reserveert want dan heb je niet zulke blije mensen achter je zitten als je jouw stoel verder achterover kan zetten dan de mensen op de eerste economy rij, die hebben dan minder ruimte dan normaal en kunnen daardoor wel eens problemen maken.

    En verder tja, ik vind de stoelen van Delta nog altijd de beste stoelen die ik heb meegemaakt in een toestel en prefereer daarom nog steeds Delta als ik naar de USA vlieg.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •