Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 83 van de 114 EersteEerste ... 3373818283848593 ... LaatsteLaatste
Resultaten 821 tot 830 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #821
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    @Els en @ Calypso, beide bedankt voor het antwoord. Ik ben toch wel heel blij met deze ontwikkelingen. Ik heb, in het verleden diverse malen problemen gehad met zeer lange wachttijden. En nu ging het erg soepel. Ook merk ik de laatste jaren een veel betere houding van de immigratie officieren. We gaan steeds meer vooruit.

  2. Top | #822
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    248

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Frans: afgelopen zomer via Detroit naar Orlando gevlogen. Wij werden ook doorverwezen naar de automaten maar na die procedure moesten daarna gewoon ook nog naar de immigratie officier (net als de rest van de rij).
    Vakanties in Florida: 1998, 2010 en 2014
    Weblog vakanties met de kids: http://wij4tjesopvakantie.blogspot.nl
    Vaste gastblogger van de website over (verre) reizen met kinderen: https://www.gezinopreis.nl
    Zomer 2018: camperreis van Las Vegas naar Denver

  3. Top | #823
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Wij vliegen in mei met Delta Airlines naar Orlando. Klopt het dat je pas 24 uur van te voren je stoel kunt reserveren? met eventueel extra beenruimte.

  4. Top | #824
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Als je kiest comfort seats wil boeken (meer beenruimte) dan kan dit vanuit Europa niet via internet. Hiervoor dien je telefonisch contact op te nemen met Delta in de US.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  5. Top | #825
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Voor onze vakantie van volgend jaar mei hebben wij gewoon comfort seats geboekt bij Delta via internet. Wij hebben wel via Delta geboekt en ook gelijk bij het boeken de comfort seats vastgelegd. We vliegen van Amsterdam naar Miami met Delta en terug gaan we met KLM maar dan vanaf LAX (Los Angeles). Voor de terugvlucht met KLM kan ik geen comfort seats boeken. Er komt wel steeds reclame voorbij en ik heb me helemaal suf gezocht naar hoe ik het voor elkaar moest krijgen maar kon niets vinden als alleen leuke teksten met de aansporing vooral comfort te boeken. Uiteindelijk heb ik ergens op internet gevonden dat dit maar zoveel dagen (90 of 30) vooraf kan.

  6. Top | #826
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    @Mushu. Als je belt met de KLM kan je de economy comfort stoelen reserveren voor je terugvlucht. Het probleem is dat je via Delta geen comfort seats op een door KLM uitgevoerde vlucht kan boeken. Het nummer van de KLM is 020-4747747
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  7. Top | #827
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Dank je Ebelix, dan ga ik KLM maar eens bellen want ik wil voor die lange vlucht graag wat ruimer zitten! Ik heb het wel via de KLM site geprobeerd er vanuit gaande dat het niet lukte omdat ik op de Delta site zat maar dat maakte dus niets uit. Alleen dat ik op de KLM site zag dat mijn Delta vluchten geannuleerd waren . Gelijk gebeld en ben er nu achter dat de KLM site alleen je KLM vlucht laat zien (en de rest om je te laten schrikken als geannuleerd er op zet) en de Delta site gewoon alle vluchten laat zien.

    Update: gelijk even gebeld. KLM kon mij niet helpen want het is een vlucht die via Delta geboekt is. Wat wel mogelijk was om aan Delta te vragen of ze de vlucht om kunnen zetten naar een KLM vluchtnummer zodat ik wel zelf de stoelen zou kunnen boeken. En anders kon ik pas bij inchecken (24u vooraf) de stoelen reserveren. Dus Delta gebeld. Mw van Delta gaf aan dat ze dat normaal niet doen want ik heb via Delta USA geboekt en was aan de telefoon met Delta Benelux (had gewoon het NL nummer gebeld natuurlijk). Maar omdat nog alle comfort seats vrij waren op die vlucht wilde ze wel een uitzondering maken en heb ik nu 3 comfort seats op de eerste rij van dat gedeelte! Ik krijg per mail een bevestiging en nieuwe tickets omdat ze voor deze actie dus inderdaad het vluchtnummer moesten wijzigen naar een KLM vluchtnummer. Het had wat voeten in aarde maar uiteindelijk is het gelukt (tenminste dat hoop ik dan maar ).
    Bedankt Ebelix voor de tip.

    Dus Pris32, als het niet lukt om via de site je stoelen te reserveren dan is het aan te raden om even met KLM te bellen.
    Laatst gewijzigd door Mushu; 19-10-14 om 11:18. Reden: toevoeging

  8. Top | #828
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    @Mushu. Graag gedaan. Het blijft een moeilijk iets als je een ticket hebt waar 2 maatschappijen de vluchten uitvoeren. Overigens heeft de KLM ook wel eens het vluchtnummer voor me gewijzigd van Delta naar KLM voor economy comfort op een KLM vlucht.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  9. Top | #829
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Ik heb via KLM stoelen geboekt op vluchten die Delta uitvoert maar die KLM vluchtnummers hebben. Ook wij wilden comfort seats, en die heb ik gewoon zelf bij Delta geregeld, geen probleem. Gewoon op hun site, bij my trip met het boekingsnummer van KLM. Gelijk betalen met creditcard en de Delta vluchtnummers stonden er ook bij, dus er hoefde ook niks omgezet te worden. Is volgens mij helemaal niet nodig om te bellen.
    Het enige "probleem" bleek afgelopen week toen ik tot de ontdekking kwam dat Delta een ander vliegtuig inzet op de vlucht Atlanta-Tampa zodat manlief en ik ineens niet meer naast elkaar bleken te zitten, maar aangezien je zelf kan schuiven met de stoelen heb ik dit gelijk veranderd. Kwestie van regelmatig even controleren., dat is bij Delta wel nodig.

  10. Top | #830
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Fransje: Het is volgens mij maar net hoe de zon staat. Ik heb echt alles geprobeerd op de websites van zowel KLM als Delta. Op de Delta site kon ik inderdaad voor de KLM-vlucht stoelen reserveren maar geen comfort seats. Op de KLM site hebben ze mijn vluchten die door Delta uitgevoerd worden als geannuleerd er op gezet dus daar kon ik weer niets met de Delta vluchten en dus ook niet met de KLM vluchten want die zijn via Delta geboekt....
    Zoals ik ook op andere fora lees is dit een veel voorkomend probleem maar soms kunnen ze je telefonisch opeen wel goed helpen en soms verwijzen ze je door naar de andere maatschappij. Mw van Delta zei zoiets als: "omdat je al met een andere collega gesproken hebt, zal ik een uitzondering maken". Het is volgens mij maar net wie je treft. Maar soms is het echt wel nodig om te bellen want valt er via internet niets te regelen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •