Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 114 EersteEerste ... 6789101858108 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #71
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    22

    Standaard

    Jasmino..bedankt voor je reactie. We hadden geen twee dingen door elkaar gegooid maar hebben wel over het feit heengelezen dat er twee ipv 1 koffer per persoon mag worden meegenomen ops: Nu begrijp ik dus het fleamarketverhaal
    Voor wat betreft de cabin-case....ga ik toch echt ff nachecken via telefoon bij delta want 18 kg per cabin-case lijkt me toch erg veel :shock:

    Gerrit, ook bedankt voor je reactie. Wij vliegen met delta en jij schreef dat je dan alleen de bevestiging van je hotel hoeft te overleggen en de airline neemt dat dan keurig over op de formulieren. Goede tip..scheelt weer een hoop invulwerk 8)

  2. Top | #72
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard

    Op de site van Delta staat dat de "Carry-On Baggage" tot 18 kg mag wegen. Let wel op de afmetingen (56cm x 35.5 x 23cm).

  3. Top | #73
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    22

    Standaard

    Hoi Natasja
    Yep op de site staat inderdaad de 18kg voor cabin-case en ik heb net via een vriend (met tassenwinkel) de juiste cabin-cases besteld.
    Ik ga dinsdagmiddag voor de zekerheid toch ff bellen met delta want ik blijf het een heel apart verhaal vinden...18 kg in cabin case :shock:
    Als het echt zo is dan kan er in ieder geval nog meer mee terug 8) 8)

  4. Top | #74
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    22

    Standaard

    Vandaag even gebeld met Delta....en jawel hoor een ieder mag echt 18 kg aan carry on bagage meenemen :shock:
    De, overigens zeer voorkomende dame, gaf aan dat ze vaker gebeld werden om dit te verifieeren en dat de persoon die navraag deed elke keer weer versteld stond van het aantal kg's!
    Wel werd er benadrukt de afmetingen van het cabin-case koffertje niet te overschrijden omdat je anders alle vlieguren met je koffertje onder je benen zit

  5. Top | #75
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Overigens geldt de regeldat je één stuk handbagage mag meenemen van de eerder genoemde afmeting, en daarnaast één stuk "persoonlijk item". Dat kan een handtas zijn, maar ook een laptoptas. Dat wetende (en ik moest toch een tas voor m'n laptop kopen) heb ik een wat ruimere tas gekocht. Dat was maar goed ook, want één van de koffers was te zwaar en een deel van de inhoud konden we toen mooi overhevelen in die tas.

    De complete handbagage-toelichting lees je hieronder of via deze link:

    Weight:
    Items must weigh less than 40 lbs. (approx. 18kgs).

    Size:
    No more than 45 linear inches (L+W+H) and fit in an overhead or underneath the seat in front of you. Use Size Wise™ units to determine if your bag is acceptable as carry-on baggage. (approximate dimensions 22" x 14" x 9" or 56cm x 35.5 x 23cm).

    Baggage types allowed:
    Personal Items include:
    - a male or female purse
    - a briefcase
    - a laptop/computer*
    - a camera case
    - a diaper bag
    - an item of a similar size or smaller size to those listed above, such as Personal Electronic Devices.

    *All laptop/computers must be carried aboard and cannot be checked. For information about Delta's battery-saving system for laptops, visit our laptop power adapter page.

    Additional Items that may be brought on board and do not count towards your allowance:
    - food items for immediate consumption
    - assistive devices such as wheelchairs or crutches, provided passenger is dependent on them
    - one box or bag of duty free merchandise
    - coat jacket
    - umbrella
    - one item of reading material

    Some packages, sporting goods, dangerous, fragile or bulky items may require special handling. For information on special items you want to carry on, see Special Baggage.

    Acceptance may be limited based on available space.

    May be subject to additional restrictions on certain flights.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #76
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Locatie
    Almere-Haven
    Berichten
    28

    Standaard Delta Air Lines verbetering service?!

    20-07-2006

    ATLANTA - Delta Air Lines verbetert haar service in Economy Class. Zo ontvangen reizigers gratis bier, wijn of een cocktail tijdens hun maaltijd. Daarnaast worden gratis toiletkits uitgedeeld. Eerder besloot Delta al haar service in Business Class te verbeteren met onder meer lederen stoelen en een persoonlijk inflight entertainment systeem.

    Passagiers in Economy krijgen nu ook een eigen menu, evenals een extra snack tijdens de vlucht. Deze snack kan bestaan uit onder andere ijs, chocola of koekjes.


    bron:luchtvaartnieuws.nl

    Tja, wat zit er in zo'n toiletkit ??

    Erik :?

  7. Top | #77
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Over Delta is al vaak geschreven op dit forum. Probeer de zoek-functie eens (bovenin de balk staat een link).

    De ervaringen zijn wisselend. Zelf heb ik goede ervaringen met Delta. Ik ben 1m97 dus wat betreft ruimte is geen enkele vliegtuigmaatschappij voor mij ruim genoeg Het eten was prima en je kreeg gewoon een heel blikje drinken ipv een bekertje. Ze hebben alleen geen Personal Entertainment.

    Naar Orlando zul je wel altijd een overstap hebben. Ze vliegen niet rechtstreeks. Bij binnenlandse vluchten krijg je geen eten.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #78
    Regelmatige Bezoeker Tina's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    41

    Standaard

    Wij hebben vorig jaar met Delta gevlogen en dat was prima, hoor. Er heeft zich geen enkel probleem voorgedaan. Gewoon goede service.
    Ons weblog van de afgelopen kerst:
    www.kerstinflorida3.blogspot.com

  9. Top | #79
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Delta airlines??

    Ik kan via Delta Airlines een ticket krijgen a 415.46euro inclusief taxes met een tussenstop in Atlanta. Vind ik echt wel een redelijke prijs om te doen.
    Dit zou dan eventueel het schema zijn;
    Vertrek op 1 sep van AMS naar MCO (stopver op ATL van 1,5 uur)
    Dan op 16 sep van MCO naar ATL
    Dan op 29 sep van ATL naar AMS (stopover van 2uur op JFK)

    Helaas heb ik geen ervaring met Delta Ailines, dus mijn vraag heeft iemand hier wel eens mee gevlogen en wat zijn de ervaringen hiervan?

  10. Top | #80
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Delta airlines??

    Maar als direct antwoord: Zeker mooie prijs, en schema is goed te doen, alhoewel 1,5 uur in Atlanta wel haasten is i.v.m dubbele security.
    Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •